Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/Marcus/hockeysnack.com/user_mbx/index.php on line 237 Avsändare Rubrik Datum Det finns inga brev i den här mappen.
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/Marcus/hockeysnack.com/user_mbx/index.php on line 31
Varför "ploppar" detta och liknande saker upp ibland?
Du ska vara glad. När jag använder min T630 kommer jag in på HS, men sen kan jag inte läsa i några gästböcker. Det brukar stå något om att de fått malar.
Igår under matchen mellan Leksand-Luleå så gick HS ner några korta stunder.Det längst avbrottet var väl ca 15 minuter.Idag verkar det också vara något fel, för HS blir segt som sirap.Ibland är det totalt omöjligt att ta sig in på gästböckerna.
Någon som vet vad det beror på eller jobbas det på att lokalisera felet?
Dragan 2k: Det märks vilken vanemänniska man är, rent instinktivt letar jag mig längst upp på samma rad som Regler mm för att "tjuvkika". Nu måste man ju tänka, jobbigt värre.
Dream Team: Det känns ytterst ovant att ha tjuvkika där måste jag säga. En vanesak kanske. Fast jag testar nu med att lägga min bärbara på sidan och då känns det genast lite bättre även om det är lite jobbigare att läsa.
NuMo: Jag håller med och törs nästan ta gift på att den knappen satt just där för väldigt länge sedan. Seklet var väl knappast i sin linda utan snarare väldigt väldigt ungt.
knaskamilla: Det var obehagligt att inte ha knappen där uppe i alla fall, men jag är nästan säker på att tjuvkikaknappen satt till vänster en gång i tiden.
Poffa: Ett inlägg i gästboken på tikare.se sa att Marcus lina av någon anledning varit heldöd. Jag vet såklart inte om det är det som hänt, men det torde ju vara en ganska rimlig orsak om det nu var så.
Stigsson: När HS ligger ner är man ju bortkopplad från allt vad moderatorer heter, (jag har iallafall inga såna i min e-brevlåda). Automatiskt utskick av e-brev från en reservserver borde funka. Ovisshet är alltid värre än visshet!
orion: Eller i alla fall ett mail till alla moderatorer så att man kan svara på de frågor man får. Själv fick jag ca 25 olika förfrågningar om vad som händer och kunde svara ..... ingenting!