testar
tikare
modoiter
brynäsare
När jag skriver tikare i en annan bok så blir det TIKare?
Redigerad kommentar
När man kopierar och klistrar in så blir textformatet det som var när man kopiera det. detta är sjukt drygt då texten ibland blir apstor. det var bättre på äldre HS då vart formatet direkt till HS text och man kunde klippa och klistrar hur som helst. ändra tack!
Gidde: När jag får notifiering om en ny bloggkommentar o klickar för att se var o vem så dyker det upp en ruta där det står att användaren har avslutat sitt konto.
Det här har funnits länge, jag har sagt det tidigare, men ingen verkar bry sig :)
Det är väl bara jag som fjantat på med bloggar? :)
Marcus:
Jajamen.
Det lustiga var bara att när jag klickade på en notifiering om ett brev som jag fått så öppnades ett helt annat.
När jag (efter att ha sett att det var ett gammalt, redan läst brev) så gick till brevlådan och såg att jag faktiskt hade fått ett helt nytt brev och klickade på det. Men då öppnades återigen fel brev, fast nu var det brevet alldeles under det som jag skulle öppna som öppnades.
Men jag gav mig inte och på tredje försöket så lyckades jag få läsa "rätt" brev.
Alla andra brev i brevlådan var redan lästa förutom det översta, nya.
Vet inte alls om detta var en engångsföreteelse, återkommer om det händer igen.
Marcus: Det Dragan skriver funkar. Du använder ju datorn för att ladda upp filen, något som redan går. iPhone/iPad ses då bara som ett usb-minne eller extern hårddisk.
ÖstrandsNisse: Nu har jag läst på angående detta och det är INTE möjligt att fixa detta. Iphone och Ipad är kraftigt begränsade prylar då webbläsaren Safari inte kommer åt filsystemet, ja det finns inget egentligt filsystem. Sedan så klarar de inte av Flash heller som den förra uppladdaren var gjord med. Jag har testat webbläsaren Opera Mini från app store och det funkar inte på den heller. Så tyvärr Apple-lovers...
Safari on iOS does not support file uploading, that is,input type=file
elements. If your webpage includes an input-file control, Safari on iOS disables it.Frella:
Halloj,
Ett förbättringsförslag. Jag skulle vilja ha sidnumreringen även överst på varje gästbok. Som det är nu måste man scrolla längst ner på sidan för att se på vilken sida man är eller för att snabbnavigera annat än ett hopp framåt eller bakåt.
Går det att lösa?
Redigerad kommentar
Sedan igår kväll har jag en bubbla som det inte finns någon avsändare på som ligger kvar oavsett om jag startar om IE eller startar om datorn. Jag kör IE 8.
Hälge: 'Normal vy' längst ner.
...men det alternativet tycks nu vara borta, knepigt.
Redigerad kommentar
T T: Det blir samma om jag skriver MoDo i vår GB. Det "översätts" av nån anledning Modo av HS. Det går dock att få "rätt" om man går in och redigerar inlägget.
Fast det ändrades här med?!?!
Redigerad kommentar