Hahl Bundy: Jag med. Den känns lite malplacerad ovanför "skicka", (som inte syns längre utan scrollning i min Notebook).
Haha, åsså trycker jag fel när jag ska posta detta inlägg.
Marcus: Det är ordnat nu på datorn där jag inte heller kom in.
Första bokstaven har Alltid varit stor men efter den här utloggningen så blev det ett litet. :/
Likadant på mobilen. Eller så är det jag som strulat men det tror jag inte efetrsom jag numer loggar ut o loggar in varje gång jag besöker HS.
Redigerad kommentar
Precis när jag lärt mig att klicka på "skicka" så flyttas "skicka" upp och "bifoga" ner. Det är så lätt att man kommer med fart och bara vill klicka, Då vill man inte ha "bifoga" varken under eller över. Varför kan man inte ha "bifoga" på samma höjd som skicka men istället till höger sida, då blir det lixom missar man "skicka" så missar man utan att något händer.
Jag kan inte kopiera o klistra in i svarskommentarrutan.
Använder FF. Nån med samma problem?
Hahl Bundy:
Klistra in från var?
För jag klistrade in detta nu i FF från Notepad...
Edit:
FF v8.0
Redigerad kommentar
Gidde: Ja överallt.
Om jag tex vill citera nån härinne så går det inte. Likadant när man vill citera nån tidning.
Kopiera går bra men inte klistra in i kommentatorsfältet härinne. Länkar i länkfältet går bra, kan kopiera o klistra överallt men inte härinne.
Får väl ominstallera FF igen så kanske det funkar eller så kör jag chrome.
Hahl Bundy:
Klistrar in din kommentar då:
--klipp--
Gidde: Ja överallt.
Om jag tex vill citera nån härinne så går det inte. Likadant när man vill citera nån tidning.
Kopiera går bra men inte klistra in i kommentatorsfältet härinne. Länkar i länkfältet går bra, kan kopiera o klistra överallt men inte härinne.
Får väl ominstallera FF igen så kanske det funkar eller så kör jag chrome.
--klipp--
Verkar fungera :)
Precis när jag lärt mig att klicka på "skicka" så flyttas "skicka" upp och "bifoga" ner. Det är så lätt att man kommer med fart och bara vill klicka, Då vill man inte ha "bifoga" varken under eller över. Varför kan man inte ha "bifoga" på samma höjd som skicka men istället till höger sida, då blir det lixom missar man "skicka" så missar man utan att något händer."
Redigerad kommentar
Hälge: 'Normal vy' längst ner.
...men det alternativet tycks nu vara borta, knepigt.
Redigerad kommentar
Tidigare ikväll sjösatte jag version 4.3 av HS. Ni har inte märkt något av detta eftersom denna uppdatering inte var tänkt att synas. Det mesta som är gjort är i bakgrunden. Fast även en del buggar är fixade. Om det dyker upp buggar så rapporterar ni de i den här tråden. Härmed stänger jag HS 4.2 tråden.