1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4755 inlägg · 375 ämnen

Högermenyerna

821534 · » Till forumet

Sv: Högermenyerna
Hawerchuk:

Jag har samma webläsare som dig. Om det kan vara till hjälp.
Kommentera

knaskamilla: Jag har provat frenetiskt nu i flera dagar och det har inte fungerat en enda gång, tyvärr. Firefox 2.0.0.1 är webbläsaren om det kan vara till hjälp.
Kommentera

Marcus: Vad sägs om att införa samma editor för administrationen av gästböckerna inforuta också medan du har farten uppe?
Kommentera

Samma här, knaskamilla:
När jag trycker på den får jag bara fula fettfläckar på skärmen...
Kommentera

Marcus:

Jag har ett annat roligt problem. Det fungerar inte alltid att trycka på den gula pilen för att få det uppdaterat.
Kommentera

Hawerchuk: Kör igång den igen genom att klicka på de gula pilarna eller ladda om sidan.
Kommentera

Jag har ett problem med listan för mina favoriter i den högra kolumnen. Ibland slutar den uppdatera sig när det har kommit nya inlägg i gästböckerna, dvs det lyser inte grönt.
Kommentera

Marcus: Medans om man behåller namnet kvar i inmatningsrutan så får man den gamla vanliga fontstorleken.
Kommentera

Tycker mig se att om man som plusmedlem nu skriver ett inlägg där man raderar ut föregående skribents namn så blir texten större än tidigare.

Kommentera

Marcus: Ett rungande Ja skallar genom korridoren här på arbetet.
Kommentera

Poffa: Jag funderar på att införa editorn till de personliga presentationerna också. Vad skulle ni tycka om det?
Kommentera

Marcus: Nu funkar även vagnsreturerna. Härligt. Tack, tack.
Kommentera

Marcus: Testing, testing, testing, testing, testing, testing, testing, testing
Kommentera

Marcus: För mig fungerar det i alla fall. Både i FF och i FF med IE-tab.
Kommentera

Skulle ni PLUS-medlemmar kunna kontrollera att editorn fungerar.
Kommentera

Javisst, Dream Team:
Lik förbaskat suger mitt pluskonto nu. Tycker jag.
Kommentera

Metal Guru & Salle: Äh, ge upp småsintheten nu och visa istället upp lite tålamod. Marcus kommer säkert att fixa detta inom kort. Fram till dess så får vi väl helt enkelt försöka klara oss utan de möjligheter som var tillgängliga då texteditorn fanns.
Kommentera

Metal Guru: Jo man får ju inte lika mycket för pengarna längre. Större filarkiv och Memo i all ära men det var ju för Bild- och Länkmöjligheterna som jag betalade.
Kommentera

Sedan editorproblemet inleddes, och editorn ersattes med någon slags lågprislösning tycker jag att - och detta ord används inte ofta i min vokabulär - mitt pluskonto s.u.g.e.r
Kommentera

Stigsson:
I.o.f.s hade väl den gamla editorn fungerat utan några större problem fram till igår, så det är säkerligen inte editorns fel att vi användare fick påtvingad skrivarkramp.
Kommentera

Salle: Editorn plockades bort för att vissa av oss inte kunde skriva inlägg överhuvudtaget så ett fjuttigt problem med sånt krimskrams som bilder får du nog stå ut med tills dess att Marcus hittat en editor som fungerar bättre.
Kommentera

Poffa: Jo tyvärr så gjorde han ju det men det borde väl inte påverka möjligheterna att länka och lägga in bilder eller???
Kommentera

Salle: Marcus skrev ju att han plockade bort editorn så länge.
Kommentera

Marcus: Försöker jag däremot klistra in en bild så blir det bara en länk till den bilden.

Nåt är lustigt med Plus-funktionerna
Kommentera

Poffa: Det verkar ju funka men nu kan åtminstone jag inte skriva in länkar i texten. Det blir bara "texten" inom hakparenteserna som syns.
Kommentera

Marcus: Du menar att det ska fungera nu? :-)

Då testar vi då med att den här texten står två rader ner.
Kommentera

Poffa: sådär
Kommentera

Marcus: Fixa det här med vagnsreturerna, omedelbart är du snäll. Det går inte att föra normala konversationer när man inte kan göra radbrytningar.
Kommentera

Poffa: Glöm ordet nästan i förra inlägget. Marcus, Stigsson mfl. Vad gör lite lustigheter i högerfältet. Ta tillbaka editorn snarast snälla...
Kommentera

Poffa: Jag får inga vagnreturer heller (IE 6.0) och det är nästan mer irriterande än de dubbla man fick förr.
Kommentera

Metal Guru: Det kompenseras nu. Det här med vagnsreturer alltså. För just nu så blir mina vagnsreturer inget mer än hederliga blanksteg. Vilket skapar en något intressant formatering.
Kommentera

Marcus: "Jag har inte tid att leta felet just nu så jag stänger för tillfället ner editorn för PLUS-medlemmar. Eventuellt letar jag reda på en bättre editor som fungerar bättre :)" Ja, inte gillar jag denna editor, och dens enorma kapacitet att ta emot vagnsreturer. (Tre rader längre ned) (Och ytterligare två rader längre ned)
Kommentera

Mats Edström:

Och för mig, som inte är plussare, så funkade det hela tiden med IE...
Kommentera

Marcus: Även här är det testat och "all systems go".
Kommentera

Marcus: Testing testing, ja nu verkar problemet ha släppt.
Kommentera

Jag har inte tid att leta felet just nu så jag stänger för tillfället ner editorn för PLUS-medlemmar. Eventuellt letar jag reda på en bättre editor som fungerar bättre :)
Kommentera

Poffa:
Ha ha, gjorde oxå en screenshot som Stigsson...

Firefox utan IE-trams går utmärkt.

Kommentera

mediakuben: Marcus, om det hjälper dig...

Problemet uppstår även med IE-tab i Firefox.

Kommentera

Poffa: Mats Edstöm kör också IE precis som jag så då är det plusmedlemmar med IE som är en dum kombination.

/Stigsson
Kommentera

Fast i Internet Explorer får jag samma problem som er. Microsoft...
Kommentera

mediakuben: Jag är plusmedlem men det här verkar ju funka som det ska. Fast jag använder ju Firefox.
Kommentera

Inte för att jag vill Mats Edström något illa men det känns riktigt skönt att det är ytterligare en avnändare som råkat ut för samma problem.
Även han är plusmedlem om det kan vara någon ledtråd till Marcus.
Kommentera

Stigsson: Det där blev skoj också. Man kan tydligen inte ha två olika HS fönster med två olika inloggningar uppe samtidigt.

Då vet jag i alla fall hur jag ska göra för att skriva under mitt vanliga namn.

1. Logga in som mediakuben och börja besvara det inlägg jag vill svara på.
2. Innan jag trycker "skicka meddelande" öppna ett nytt fönster och logga där in som Stigsson.
3. Tillbaka till mediakubens fönster och tryck sänd, då blir avsändaren Stigsson.

:-)
Kommentera

Stigsson:

Hmmm?!?!

Du skriver ju från Stigsson nu?
Eller är jag helt borta nu??
Kommentera

Gidde: Ja satan vad fel det är. Jag får köra med denna användaren så länge och hoppas att Marcus löser mina problem men min vanliga användare Stigsson är helt fråntagen möjligheterna att besvara eller att skriva nya inlägg. :-( När jag försöker skriva ett inlägg så tror HS att inknappningsrutan är ett webbfönster och försöker därför att öppna min startsida i nämnda ruta. Är det ingen annan som har råkat ut för detta? www.hockeysnack.com/medlem/Stigsson/filarkiv.php?showfile=hs_070104.jpg Så ser det ut. /Micke Stigsson, for the moment known as mediakuben
Kommentera

Stigsson:

Va?!

Har du fel på bokstäverna på tangentbordet nu också?
Stackare! :)
Kommentera

Db_04:
Kommentera

min högermeny är helt kass just nu
Kommentera

Stigsson: Det har släppt för mig med, jag hade också problem med högermenyerna ett tag
Kommentera

Mats Edström:

VA?!

Går servern på Etanol?
Kommentera

821534 · »