1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4755 inlägg · 375 ämnen

HS 080828

1058732 · » Till forumet

Sv: HS 080828
Marcus: ibland kan man ju glömma något man vill lägga till, men visst, jag förstår eran synvinkel. tack för svaret.
Kommentera

qslig: Läs sidan FAQ. Länk finns längst ner på sidan.
Kommentera

Marcus:

jaha? varför inte?
Kommentera

qslig: Det tillkommer inte. Detta har diskuterats tidigare och vi har kommit fram till att vi inte vill ha den funktionen på HS.
Kommentera

Nu har jag inte läst igenom allt vad det innebär med HS3 men hoppas att det kommer en funktion där man kan editera sina inlägg. Det saknas i dagsläget tycker jag.
Kommentera

Marcus:

Skönt att höra :)
Toppen jobbat :)
Kommentera

Marcus: Bra jobbat!
Kommentera

Lumber Jack:

Min gissning när jag inte kom till HS utan en reklamsida var att Marcus hade glömt betala för domännamnet. Det hände mitt jobb en gång när de bytte ut en massa folk och det ramlade mellan stolarna. Det var jätteroligt, helt plötsligt fungerade inte våra mailadresser längre...
Kommentera

Marcus: Trevligt! Blev lite rädd att något virus nästlat sig in i burken.
Kommentera

Marcus: Du är en hjälte! Nu till morgonen kom jag in igen. Igår kväll var det tji igen. Hoppas att det är fixat nu.
Kommentera

Nu har jag chattat med supporten i USA och dom har fixat det. TROR JAG. Grymt bra support i sådana fall. HÅller tummarna för att alla ska komma in imorgonbitti då DNS'erna borde ha uppdaterats för alla. Det ser bra ut i admingränssnittet på domänfirman så nu går jag och lägger mig i hopp om att allt ska vara ok.
Kommentera

Tydligen så har man en "grace"-period på 40 dagar efter att en domän expirat. Då är domänen i ett läge där ingen står som ägare. Så jag kommer antagligen att kunna rädda domänen efter lite tjat på domänfirman. Eventuellt kan det blir lite nertid om dom pekar om domänen någonstans. :( Håll tummarna!
Kommentera

hockeysnack3 är ju ledigt, både som se och com-adress. Kan ju kanske passa bra i samband med nya versionen.
Kommentera

Jag ska se om jag kan få tillbaka den. Jag har ju inte fått någon påminnelse om att domänen gått ut som jag brukar få. Det här är helt sjukt!
Kommentera

Marcus:De företag som kommer att ligga på sajten hockeysnack.com kommer i fortsättningen att bli bojkottade av mig.
Kommentera

Inom kort kommer ingen att kunna nå sajten. Meddelande om ny adress till sajten kommer att gå ut på något sätt.
Kommentera

Nu är det högsta kris. Domänen hockeysnack.com gick ut idag innan jag hann registrera om den. Någon annan har hunnit köpa den dessutom. Så nu måste vi kanske byta domän. Satans!!! Det här är ju pinsamt...
Kommentera

Helevete, nån har kapat vår domän. Undersöker vidare....
Kommentera

Hahl Bundy: Det stog ju "welcome to Hockeysnack.se" på sidan???
Kommentera

Frisco: Det gjorde jag också. Vad beror(berodde) det på?
Kommentera

Frisco: Samma här.
Kommentera

Frisco: Jag har samma skärmdump sparad jag med.

Cartman: Och vem är hon??? :-)

Kommentera

Frisco: JA vad fan va det för nåt???
Kommentera

73Sjöbba: En av de polare som har problem skrev nyss att han kom in på hs och efter en stund meddelade han att det var adidasreklam igen.
Kommentera

Frisco: Så var det för mig tidigare ikväll. Men efter en stund slank jag in igen.
Kommentera

Frisco:
Om det var en preview på HS3 tror jag att HS kommer tappa folk...
;0)
Kommentera

HS 080828 Kommentera

1058732 · »