Nu har jag inte läst igenom allt vad det innebär med HS3 men hoppas att det kommer en funktion där man kan editera sina inlägg. Det saknas i dagsläget tycker jag.
Min gissning när jag inte kom till HS utan en reklamsida var att Marcus hade glömt betala för domännamnet. Det hände mitt jobb en gång när de bytte ut en massa folk och det ramlade mellan stolarna. Det var jätteroligt, helt plötsligt fungerade inte våra mailadresser längre...
Nu har jag chattat med supporten i USA och dom har fixat det. TROR JAG. Grymt bra support i sådana fall. HÅller tummarna för att alla ska komma in imorgonbitti då DNS'erna borde ha uppdaterats för alla. Det ser bra ut i admingränssnittet på domänfirman så nu går jag och lägger mig i hopp om att allt ska vara ok.
Tydligen så har man en "grace"-period på 40 dagar efter att en domän expirat. Då är domänen i ett läge där ingen står som ägare. Så jag kommer antagligen att kunna rädda domänen efter lite tjat på domänfirman. Eventuellt kan det blir lite nertid om dom pekar om domänen någonstans. :( Håll tummarna!
Nu är det högsta kris. Domänen hockeysnack.com gick ut idag innan jag hann registrera om den. Någon annan har hunnit köpa den dessutom. Så nu måste vi kanske byta domän. Satans!!! Det här är ju pinsamt...