Frisco: Då kanske man skall optimera sidan för ännu lägre upplösning på engång i sådant fall. Vem är det som kör 800x600 i dagens samhälle.
Alla moderna skärmar och bildskärmskort klarar äver 800x600
Jävla dålig liknelse du kommer med också!
westerlind: Öh jag ser allting utan att scrolla. Inga problem alls.
Eftersom som ni tycker det är ett problem så verkar det vara tyst från alla andra, betyder det att det är något större problem då?
Nu är inte höger och vänster min bag, men jag gissar att detta rör vänstermenyerna:
Jag tycker att det är ont om logik i [Spelscheman] och [Tabeller]. Under båda menyerna kan man sedan välja antingen ES eller AS.
Nu är det så att när jag ytterst sällan vill toggla mellan AS- och ES-tabellerna, alt AS- och ES-spelschemat. Jag vill istället toggla mellan tabell och schema för antingen AS eller ES.
Allra helst vill jag se både tabell och schema samtidigt, typ en övre och undre frame, men tabellen i en fast ruta överst, och sedan spelschemat i en scrollbar historia under.
Jag uppskattar EXTREMT mycket tabellerna, som är såvitt jag vet de enda nuförtiden enligt 3-2-1-0-modellen efter att svt/text-tv degenererat till gurkmeja.
Att de under "Innehåll" är grupperade tre och tre är en bra början, men jag har ännu inte lärt mig var länkarna ligger. Jag måste fortfarande läsa igenom rad för rad innan jag hittar den rubrik jag söker.
FÖRSLAG
1. Ta bort mellanrummen och gruppera genom att länk 1-3 har t ex ljusgrå bakgrund, länk 4-6 vit bakgrund, länk 7-9 ljusgrå osv...
2. Själv använder jag mest "Översikt", "Tjuvkika" och "Logga ut", så de skulle jag vilja ha extra tydliga: Är det lika för er andra?
3. Minska typsnittet - just nu måste jag scrolla för att se alla vänstermenyer.