Jag har tagit mig friheten att starta ett PG konto (privat) endast avsett för Tifo sponsringar. Där har jag full dokumentation med pengar och har redan hittat potentiella sponsorer, företag som privatpersoner.
Jag utlyser härmed en tävling för alla intresserade: ______________________________________________________________ Den privatperson resp. företag som skänker mest pengar till Tifon under säsongen kommer få ett pris på säsongs avslutningen. ______________________________________________________________
Jag kommer dokumentera alla pengar som kommer in på kontot som har PG nummer: 4013885-1.
Hittills har det kommit in 840:- varav 640:- kommer från den dagen/kvällen under Gatufesten! TACK alla ni som gav en slant. Jag hade aldrig räknat med den summan.
Nu får jag hoppas att Jag (utan att slå mig för bröstet alltför mycket) som redan satt igång detta arbete tillsammans med övriga HF:are, får det ärofyllda uppdraget att sköta Tifona i vinter.
Vi har redan börjat planera ett avskeds Tifo till "Z" och det hoppas vi få fortsätta med under vintern.
Vi har många idéer och kommer göra allt för klubben för att vi ska ta tillbaka vår plats som Sveriges BÄSTA hockeyklack!!!
Tack för mig!
Stöd Tifo gruppen, Skänk en slant!!! PG: 4013885-1 Märk med Tifo!
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Jag har tagit mig friheten att starta ett PG konto (privat) endast avsett för Tifo sponsringar.
Där har jag full dokumentation med pengar och har redan hittat potentiella sponsorer, företag som privatpersoner.
Jag utlyser härmed en tävling för alla intresserade:
Hittills har det kommit in 840:- varav 640:- kommer från den dagen/kvällen under Gatufesten! TACK alla ni som gav en slant.
Jag hade aldrig räknat med den summan.
Nu får jag hoppas att Jag (utan att slå mig för bröstet alltför mycket) som redan satt igång detta arbete tillsammans med övriga HF:are, får det ärofyllda uppdraget att sköta Tifona i vinter.
Vi har redan börjat planera ett avskeds Tifo till "Z" och det hoppas vi få fortsätta med under vintern.
Vi har många idéer och kommer göra allt för klubben för att vi ska ta tillbaka vår plats som Sveriges BÄSTA hockeyklack!!!
Tack för mig!
Stöd Tifo gruppen, Skänk en slant!!!
PG: 4013885-1 Märk med Tifo!
MVH Dalan