1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590290 inlägg · 6216 ämnen

100 bilj.

240893 · » Till forumet

Sv: 100 bilj.
Swordster: Jag har iaf pratat med Janne Söderström och han visste inget alls om detta.
Jag ska prata med en annan person senare i eftermiddag och återkommer när jag får veta mer..
Kommentera

Madde: Hem har han enligt katalogen 412 6?

EHHHH kolla själv så får du se...
Kommentera

Swordster: Kan du slänga ut ett nummer? Då kanske han blir nerringd...

Börje: Det är mitt motto i vanliga fall...
Kommentera

Madde: Du kanske skall ringa Janne Söderström och fråga vad han tänkte på?
Kommentera

Madde: Don't get mad. Get even.
Kommentera

Börje: Bara för att de ger oss så få så tycker jag inte att vi ska ge tillbaka på samma sätt. Trodde de verkligen att 100 biljetter skulle räcka för Timrås alla röd-vita supportrar?
Å andra sidan så har vi haft max 120 resenärer under denna säsong. Det har blivit ett snitt på ungefär 40 personer/ resa.
Kommentera

Madde: Timrå borde svara med samma mynt. Max 1% av biljetterna i timråladan till frölundaiter. Tit-for-tat. Enkel spelteori.
Kommentera

henkes: Det är fullt tills på lördagen!
Vi har endast 40 platser och de fylldes upp igår.

Ni får gärna ringa och sätta upp er på reservlistan.
Kommentera

Lulekickan: Bortasupportrar får ju t.o.m fler platser i lill-kempis..

(Uttrycket enbart i jämförelse med Scandinavium..)
Kommentera

Madde:
så då bestämmer hockeyligan olika för olika matcher då eftersom att FBK och DIF har 210 biljetter var....
Kommentera

Madde: Särskilt med tanke på hur stor arenan är och det faktiskt är slutspel. Varför kan andra tilldela motståndarklacken fler än 100 biljetter om inte Frölunda kan? Dåligt.
Kommentera

Madde:HUR MÅNGA ANMÄLDA ÄR DET TIIL 22/3.ÄR DET FULLT ELLER.
Kommentera

Hade vi varit äckliga Leksand nu så hade vi säkert startat ett uppror... Vi kanske kan göra något annat för att få lite uppmärksamhet...

Många supportrar får inte biljetter och får heller inte möjligheten att se Semifinalhockey på bortaplan.
Kommentera

Madde: Fan alltså, skulle vi få lika stor del av platserna (procentuellt) i Scandinavium, som Timrå Ishall upplåter till bortafans, då skulle vi få in över 500 pers.

Det är väl rättvisa det...??
Kommentera

Lulekickan: 100 biljetter är hur som helst en skandal!!!

Jag har mailat Hockeyligan och hoppas på ett svar.
Undrar vad Nyllet på AB skulle säga om detta...
Kommentera

Madde: Jag tror snarare det är minst 100 biljetter och att Frölunda har lagt sig på miniminivån.
Kommentera

Mr Magoo: Frölunda säger att 100 biljetter var Hockeyligans beslut.
Jag håller med om att det låter idiotiskt... Vi får ju inte ens 1 hel procent av biljetterna. Det är skamligt.
Hur kraven ligger vet inte jag. 10% är sagt att vi skall få men är något verkligen fastställt där?

Vi försöker röra om lite i grytan. Nog tycker jag att Frölunda ska få skämmas för det här. Skandal i Hockeysverige!
Kommentera

Madde: Hur är gränsen satt? Är kravet minst 100 och sen är det upp till arrangerande klubb att dela ut mer om man vill... eller är det max 100. En liten skillnad där faktiskt.. skulle vara kul att veta vad som gäller. Det första alternativet låter snålt från Frölunda isåfall och det andra låter idiotiskt ifrån HL..
Kommentera

matsby: Hockeyligan har satt gränsen. Vi har fått 100 biljetter omgång 2 & 4. Alla andra är redan sålda.
Möjligheten att förhandla sig fram till mer finns i om det skulle bli fler matcher.
Kommentera

Bragd-Birger:
Men onekligen så är det ju då så att TIK och Indianerna har kommit fram till detta tillsammans,,,undrar hur de gjort om de fått DIF eller FBK..
Kommentera

matsby: Mailade faktiskt Frölundas kansli, men fick inget egentligt svar på frågan om hur biljettfördelningen gått till. Undrade om det var så att Hockeyligan satt någon form av minimigräns på 100 biljetter i Scandinavium och om det var upp till Frölunda att tilldela fler biljetter till bortasupportrarna. Svaret blev ett kryptiskt 'vi följer Hockeyligans beslut'.
Vilket jag tar som inteckning för att mitt antagande stämmer. Dvs Frölunda la sig på minimigränsen. Äckligt, och en synnerligen god anledning till att spela skiten ur dom i fyra raka.
Kommentera

100 bilj.
Väldans tjat om detta men jag måste få fråga, det är alltså vår och frölundas styrelse som kommit överrens om 100 biljetter var för borta supportrar.?

I matchen mellan FBK och DIF har järnkaminerna och FBK 210 biljetter vardera enligt FBK.. :-((
Kommentera

240893 · »