På tal om bilder, hittade en rätt så schysst bild från MIF-matchen hemma 13/11 på flagghavet då. Finns på länken... finns fler bilder från den matchen på www.madhawks.com.
Per HApps: Som jag skrev till dig: Det är fortfarande ca 30 platser kvar på de bussar vi har till förfogande nu. Märker vi att trycket ökar så kan vi sätta in större resurser då.
Dream Team: Det är väldigt överraskande att det skulle bli så många. Och så här helt plötsligt också.
Fast om man ser till för några säsonger sen så hade man ryckt på axlarna nästan om det hade varit 167 anmälda. Fast det verkar nästan som att vi kommit till nån vändpunkt nu, reseintresset har kommit igång igen efter att ha legat på kylning i några år. Mycket har vänt efter Brynäsresan för några veckor sen. Att Willysson och gardet har kommit tillbaks gör en hel del det med...
Bergius: Nästan så att man inte skulle bli förvånad om det även blev en fjärde buss. Är ju över en vecka kvar till matchen. Vart kommer allt folk ifrån? =)
Stefan Jalonen: Tyvärr så dricker jag inte för jag har problem med nacken och en axel så räknas värktabletter in som berusningsmedel, man kan bli ganska sexig då också.
matsby: Vilken tid brukar man komma hem efter en Leksands match, har varit på bortamatcher men alltid med egen bil så jag har haft funderingar på att åka med supporterbussen.
matsby: Jag tror att det blir tre bussar, någon bil eller tre och att vi totalt är över 200 rödvita på plats. Tyckte dessutom att jultemat i Färjestad såg så kul ut att det gott kan köras en gång till...
Sputnik1: Appropå Näkyvä så har det kommit till min kännedom att vi har en forumkompis som är högst delaktig i att vi hade möjlighet att värva honom. HS levererar! 👏