4712 åskådare. Morr. Men det kryper i alla fall uppåt... Undrar om AIK har många som tittar mot Modo? Och undrar hur många som kommer tillbaka efter den här krossen?
Jag har inte räknat blå prickar men jag har tittat och jämfört lite grovt hur läget ser ut på ticnet nu jämfört med Luleåmatchen och det är betydligt mer utsålt än vad det var i lördags. Finns flera hundra sittplatser kvar men jag tror det blir över 5000 i alla fall.
Jag tycker att 4600 var en så jäkla stor besvikelse (trots att det var säsongens bästa siffra) att tråden borde få dö. Men nu twittrar ju Timråkollen om utsålt på långsidorna så det kanske är dags att ta 5K mot Frölunda istället? Hyfsat viktigt möte, kul att folk köper biljetter.
Jonte suger bänka skiten
Sätt söderström med Nordgren, söderström lägger alltid in puckar på mål
Hur fan kan man sätta in friberg på straffar IGEN, så jävla sämst!!
Sorry, Timrå, matchen sammantaget kunde gått åt vilket håll som helst.
Efter första var det Timrås, men Luleå borde vunnit efter en fin andra, så vände det igen och Timrå var i tredje närmare en vinst. För bonuspinnen kunde det blivit er likväl som vår, men nu gick det till oss.
Lycka till på tisdag mot Värsta Köplustan, Timråiter!
Nu ringer vi några bekanta en sista gång! Tillsammans ska vi fylla E.ON!
Har alla delat länken via sin Facebook-profil?http://www.timraik.se/artikel/28960/
Har alla tagit med sig ett par personer extra till matchen?
P.S. Finns j-vligt snygga rödvita halsdukar med tallarna på i Birsta-shopen nu. D.S.
fredriko74: Grattis till vinsten, köp biljetter tilll släkt och vänner och ta med några till på lördag...
Någon som har en uppfattning om det sålts några biljetter? Någon efterlyste en stapel, en sån skulle jag också vilja se. Satt och tittade på lediga biljetter på ticnet och tycker det ser ut som om flera sektioner är nästan fulla men så kanske det alltid är?
Har alla delat denna länk på sin Facebook nu då?
http://www.timraik.se/artikel/28960/
Om alla hjälper till kan vi nå 5000! Tillsammans är vi starka!
Har alla delat denna länk på sin Facebook nu då?
http://www.timraik.se/artikel/28960/
Om alla hjälpen till kan vi nå 5000!
El Maco: Jag kommer! En stor anledning till att publiksnittet gått ner bör väl vara att klubben sålt 500(!?) färre säsongskort. Dessa skulle ju annars räknas med i publiksiffran till varje match. Detta faktum har vi de tidigare säsonger att skylla på då produkten Timrå IK helt enkelt varit för dålig. Hoppas verkligen på 5000 på lördag då Timrå IK av årets modell är riktigt roligt att se.
Sedan så är det ju mördande konkurrens om publiken just nu då Giffarna kämpar för kontraktet och Granlo BK är ett poplag i innebandyn. Och snart börjar baskteten. Publiksnitten för de övriga publiklagen i området är följande:
Timrå IK, 4312 (Elitserien)
Giffarna, 4247 (Allsvenskan)
Dragons, 1443 (Basketligan, 2010/2011)
Granlo BK, 1200 (Superligan)
Sundsvall Hockey, 963 (ja vilken division är det??)
Med tanke på alla omständigheter så håller sig ändå hockeyn på en hög lägstanivå vilket jag tror vi tangerar i dagsläget. Kommer det lite fler vinster och laget spelar som de gör idag så vänder det. Sedan får väl klubben satsa på arrangemang för att hjälpa publiken att hitta till arenan igen.
MINST 5000 på lördag! :)
Redigerad kommentar
Mäster T har ju rätt
10 matcher 17 mål 23 insläppta
var tror ni problemet är ?
Redigerad kommentar