1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586261 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2075095 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
Lorgalis: dä ba käbbel! ;)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
På dagens pressträff från regeringen fick vi veta att det föreslås lättnader vad gäller regler för publik på sportevenemang. Detta kommer gälla från 1:a Oktober. Vilken najs tajming med tanke på Hockeyallsvenskans premiär!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Herminator: Du ha rätt rabben!😂
Ja kann int låt bli Explorerflarran helt enkelt!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Forshaga tog tydligen ledningen mot GnAgEt efter 43 sekunder...Imponerande...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: VAFALLS! Explorär te strömmingan?
Styggelsä..
De ska såklart va Gammel Norrlands Akvavit te.
Annars fåre va..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Kanske har missat om någon skrivit om detta, tycker Walli är lite lik en ung Mats Sundin. Hans räckvidd och stil, dessutom uteseendemässigt. Har jag fel?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Surströmmiga Premiär och rikligt mä Explorer!!
Ja ha för övrigt faxat å gratulerat Emil Forsberg å Stefan Lövén till SHL-platsen 👍🏼
Skål tamjefan ikväll rabbuslingar 😂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Det är väl ingen idé att köra något i år, det är väl bara att flytta upp Modo direkt, eller ge de SM-guldet kanske redan i år.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Minns när Leksand vann rubbet en försäsong, pressen korade dem till Svenska "försäsongsmästare". De såg sylvassa ut. För att därefter åka ur när säsongen var över
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Varför lär sig aldrig supportrar, att inte dra så stora slutsatser/växlar av träningsmatcher?
Förmodligen för att man vill att det ska se bra ut, men iallafall..
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
Buzzen kring Lodin intensifieras allt mer. Han eller Walli borde kunna bli riktigt stora positiva överraskningar.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Äre Jacop Dahlin och Sixten Herrgård på bilda???
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Hahahaha, jag har faktiskt tryckt upp och sålt tummen-tröjor!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
dempa: Gissar att det är Alavaara/Wernblom som menas.... 😂👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
dempa: Lär ha skämt ögena ur sig därnere i globen.... för visst är det den man skymtar i bakgrunden?
Kommentera

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Varför en Kanadick ? Då måste det vara en antagonist till Dahlén eller en kompis overdär .
För att det skall vara aktuellt denna säsong , då menar klubben allvar med satsningen .
Efter MoDos inledning blir det tight om Första platsen tillsynes och Björklöven har inte tagit några skalper än så vi vet inte hur bra Dom är ..
Dom blir Tvåor och vi blir Etta detta sneda å sjuka år.. var så säker (tror jag )
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: vilka skogshuggare?
Kommentera

Sv: Silly Season 2020-2021
Nubben har ett transatlantspår som det verkar. Spännande att se vem det kan va. 6 månaders kontrakt innebär artistkontrakt va? Lär väl inte va en dussinlirare då förhoppningsvis. 😊
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Hassan: ska det föreställa en tumme upp el va fan är det? Fult som fan allafall. Fast skogshuggarna är snygga.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: hahaha den där är ju ändå för gullig. man ser liksom på alavaara han håller på att skratta ihjäl sig åt det hela.
seriöst är hela grejen så oerhört.. sjuk. ett 1'a aprilskämt som inte var ett skämt :D
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Turkost menar du väl?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Lilla farbrorn tror att vi ska ge Mordor de erkännandet att dom kommer att vinna allt oavsett om de är här eller på andra sidan pölen!!! För de e ju de dom inbillar sig!!!😈😈
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Hur byter man blodgrupp? Ett hjärta är alltid rött ❤️
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hockeyoraklet: Ja det känns nästan som det. Bra deal om det är så.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Starkt av Modo att klara krysset efter tre perioder men ni hade ju vansinnigt mycket PP :) Men det måste ju ha varit uppgjort på förhand att domaren skulle blåsa för allt och inget så att lagen skulle få träna PP/BP.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Hahaha 😂 Hade vi haft tre så hade definitionen varit fyra 😂

Tur att definitionen av noll i alla fall är oomkullrunkelig 🙈
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Man ska inte dra några växlar alls på försäsongssprattel.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: 2-2. Men det är PP åt endera laget konstant. Även domarna har försäsong.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: "Några" är tre eller flera... 🙈😁😂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hockeyoraklet: Nä inte raljerar. Men jag kanske hittade på lite. Kollegan kollade så man kan säga att jag nästan kollade eftersom jag känner en som gjorde det. Vad står det?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Är du säker på att du inte raljerar ändå? Jag tycker det ser rent bedrövligt ut. Det ursäktas så klart av att det är försäsong men det är ju fullständigt öppna spjäll åt båda håll.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Ja men då så... då behöver ni inga fler...men SHL platsen är klar iaf.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Sett 1:a perioden och utan att raljera så tycker jag verkligen ni ser mer intressanta ut än förhandsspekulationerna gjort gällande. Ni är väl så starka utmanare till Kentäää IF som vi är. I nuläget tycker jag nog t.om att ni är vassare, vi är lite väl tunna som det ser ut nu
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Vi har iof redan några.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Tycker att det är lite tråkigt att dom spelar i HA... SM guldet hade varit deras nu annars.
Kommentera

Sv: Silly Season 2020-2021
SMÅLAND: Blir en trestegsbomb med Pavel, Brendl, Niko Kapanen och Jaromir Jagr
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Scottie Pippen ha ja hört i Domustrappan!!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Apropå den amerikanska backen som kanske ska in, är det någon som har hört något?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JanneH: Varför skall vi alltid bete oss som att vara TVÅa ??
Vi skall tillbaka nu , denna säsong, ledare har sagt det , varför vika oss om det .
Alla lag är såå bra ? Osv .....
Vi är inte en TVÅa ....Denna säsong är vi bäst !
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: tackar! va skönt att det var ni som kände att premiärsegern inte fick gå förbi bara sådär :)
Kommentera

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Nubben går all in och löser Mat Robinson från CSKA ska du se
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
...så gratulerar vi Modo till SHL platsen efter premiären idag..
Kommentera

Sv: Silly Season 2020-2021
Rallarn: Vi få åk te Gärrehovs den 27/8 å glo när dä möt MoraNisse i SKA - Kuppen!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Någon som vet när Timrå spelar sin första träningsmatch? I fredags skulle vi mött Leksand, idag Brynäs och på fredag Hudiksvall men allt är väl inställt.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Jap, jag tycker det låter vettigt.

Sedan, tar timrå in 2500pers så är det ju inte så jättelångt från tidigare säsongers snitt ändå?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Jo rabben ja ä possitiv för dä mästa.
Ja hopp dä får till att mä dä förslage 👍🏼
Å ja tänk nästan alltid varannan vatten 😂😂
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
SMÅLAND: gilla läget, possetivt att dom tar in folk ens..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Linkovich: Dä ä ju tråk om man int få åk å stök på bortafighterna!!!
Vi vill ju stött lage i vått å torrt!!!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Linkovich: det tycker jag låter bra.varannan stol!👌
Låst ämne

« · 2075095 · »