1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586198 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2076761 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Ska nu värva Bard? Han hade nog gått in på sex backar igår, det tror jag. Kör ba!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Vi råkade ju gå upp för något år sedan, för mig är det att verkligen att vinna något, underbar känsla.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Tror faktiskt inte det
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: jag trodde du skulle säga att kommentatorn är timråit.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timrågogogo: MoDo måste ha haft svårt att motivera sig :-)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Historia är bra men det är i nuet det händer. Just nu dricker jag kall öl och njuter av hur vi klädde av er igår. Ni hade inte en farlig målchans på hela matchen enligt kommentatorn vilket måste vara rekord i hockey på den här nivån.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timrågogogo: Vad har Timrå för förklaring till att inte ha vunnit nåt sen 1969?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Johannes Hedberg: moditerna har bra förklaringar till alla 15 torskar - domaren var kass, domaren var köpt, domaren var från Gävle.......
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Johannes Hedberg: Ändå är vi Sveriges populäraste klubb och ni åker nog ur.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: 15 raka vinster mot Modo. 15!!!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
mightyquinn: Här litar jag mer på JFK. Man blir inte vältränad av att lämna kvar pizzakanten på tallriken.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
1. Jonathan Dahlén, 22, fw, Timrå

Behöver jag motivera det här? Spås göra över 100 poäng av sportchef Kent ”Nubben” Norberg (något skämtsamt ska tilläggas), men man förstår varför den rutinerade Timråledaren tror Dahlén kan nå höjder som ingen annan gjort i allsvenskan. Rapporterna skvallrar om en extremt motiverad och vältränad superstjärna.

”Vältränad”. Verkar som att Adam Johansson på Expressen och JFK har olika källor.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Ni?Vi? Nää..det är NI som ska skita på er..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
SMÅLAND: igår också?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hur gick der igår...
Dä rann fö lätt i strupusligen igår..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Johannes Hedberg: Det verkar som att ni panikvärvat sen jag var inne och sa att ni skulle åka ur.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Är ni rädda för Alexander Bard också?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timrågogogo: precis, det där skägget kommer många få brunt i kalsongerna av. Han ser oneklingen respektingivande ut. Jacke ser oxå ut att ha skön pondus.!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
dempa: jo, det stämmer faktiskt. Jag kollade upp det i början av sommaren när icing-Ove var inne i Brynäsboken och vevade.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timrågogogo: Hoppas han låter skägget växa vidare och att han fortsätter att ställa sig framför motståndarnas målvakt.Skulle vara kul att se en fight mellan Svensson och Rahimi. Vem har det längsta skägget och vem inger mest respekt?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Per Svensson gillar även att parkera framför motståndarnas kasse tydligen. Såg ju igår när han ägde modobackarna ett par tillfällen. Skägget skrämmer och ingen vågade röra honom.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Herminator: Det är försäsong för supportrarna också! 😂
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Johannes Hedberg: haha, är det sant? har brynäs en så lång streak mot modo?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: hade man låtit Hagos spela mot Sveg IK så hade han nätat med
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Blomqvist har 16 (!!) raka segrar mot Modo nu. 15 senaste matcherna med Brynäs och så igår med Timrå.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Jinxen kom tidigt i år....
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
{Spock)

Ja, nu med Youtube, borde framtiden läggas om, respektive lag borde skapa sin egen kanal och alla intäkter kring tv arrangemang, går till klubben!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Spock: såg inte matchen, men grattis till säsongens första seger. och ni blir nog oerhört jobbiga att möta och jaga i serien.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Franko: Kallade Hugo för Europas kanske nu bästa spelare redan för en månad sen. Jag kan hockey....
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: MODO levererade en tveklöst bättre sändning än CMORE. Bara en sån sak som att de hade en alternativ kameravinkel på reprisen.

Dessutom två kommentatorer och intervju efter match!? Säger en hel del om hur jävla dåligt CMORE sköter sina rättigheter.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Franko: en vinst är alltid en vinst som du skriver, Men när man möter ett lag som håller samma kvalite som sitt eget J-20 lag (medelmåttig allsvensk) så ska man inte skena iväg. Det är klart att High Heels HC kan höja sig under sässen om man får in lite kvalite i laget. Sen är det kul o se Hugo Styf vill visa upp sig, hade grabben tränat o legit i lite bättre o vässat sina skills kanske han hade haft Timrå tröjan på sig men nu får han nöja sig med där han är.

Det finns bara en nyans av Rött
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: Hålla på och fjanta på med att byta design på ställen är trams, vi borde alltid se ut som detta vackra försäsongsställ... Större font på bröstet och bredare rött på ärmarna bara. Så såg TIK ut när jag startade att ÄLSKA dem, kleta på lite FjällBrynt bara så är det fulländat... ;-) Vitt hemmaställ, ja för satan, skit i psykologin som säger att vi ser STÖRRE ut i rött, vita ställ är vackrare, rött kan vi SKRÄMMAS med på bortaplan... :-)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Vi går upp i år. Jag känner det på mej. Det här laget kommer bara bli bättre och bättre! Verkar vara en härlig harmoni i laget. Kul med 4a producerande 5or. Målvakten såg säker ut. Freddan ser glad ut. Per "skägget" Svensson kommer hålla rent framför kassen.! Det här ska bli spännande.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza : Att de skulle behöva ta första träningsmatchen innan du insåg att Hugo redan är bättre än vad FoppaFoppatoffels karriär nånsin blev 🥱
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Gillar din distans till verkligheten, är distansen
sann eller lika samma som Sidsjöns sjukhusets sanningar, men kul att du gillar Hugo. Såg inte matchen själv men väl mött i vinter!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Och otroligt nog så har världens bästa klubb också förärats med världens bästa forum-supporter, Icing-Ove. Grattis internet.....
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Franko: Otroligt nog vann ni mot världens bästa klubb. Då har ni också Hugo Reinhardt som ingen kan stoppa i dagsläget. Makalös spelare. Aldrig sett sån dominans förut...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Kalla sig själv för Kung, vilket man med andra ord gör som modoit, när man i själva verket fallit ner i avgrunden efter all självförgudelse. Har bara ett ord för detta - CRINGE

Vissa är bara såhär, dem är störst bäst och vackrast just för att dem är dem. Det bara är så ur deras ögon.

Översittare kommer aldrig dit dem vill i slutet av dagen, tur det👍
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: En vinst är alltid en vinst 🤡
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: MoDo är världens bästa klubb. Nog kan ni få vinna lite så att det känns bättre för er. Hitta på fiktiva VM-finaler på försäsong mot dumma MoDo är ju inte så moget.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
DalleRalle: Haha, det stämmer ju det! Jag tror jag aldrig har träffat nå supportrar som lever så mycket i historien som Modoiter gör.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Synonymer till hybris:

"övermod, förhävelse, högfärd, högmod, högfärdsgalenskap, högfärdsmani, överdåd, överdådighet, självförgudande, självförhärligande, självförhävelse, självtillräcklighet, storhetsvansinne"

Nåt som jag märkt på Modo som klubb överlag, otroligt självförhärligande, väldigt illa när man inte ens simmar högst upp. En stor anka i en liten pööl är väl bäst antar jag...
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Nej känns väl som det kan stämma. Han var väl en av dem som var emot kortsiktiga NHL lån när det var mini lockout senast och Modo hade Steen bland annat vill jag minnas.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Costanza: Få låta... Haha, är de det ni har gjort senaste åren? ❤️
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: Det är stort av världens bästa klubb att låta Timrå få vinna lite...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hassan: Ja det är ju bara försäsong, men den del av mig som hatar Modo, dricker bubbel och vill dansa hela natten.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Nubben skulle inte haka på det senaste gången jag talade med honom.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JFK ... vad ska du skylla på nu? Serien har inte börjat?
I mina.ögon kan du skita ner dig o aldrig yttra dig öht nåt mer.... du är sämst!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Clay.2: Ja du har rätt,.efter modos inledning mot Luleå och Saik blir de att.räkna med....
Är du och han som kollar vädret i rensade aborrar samma person?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: Man saknar Icing Oves pricksäkra, ironiska, modo är världens bästalag, inget annat lag räknas -analyser idag...
Låst ämne

« · 2076761 · »