1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586529 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2078833 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Det var skönt med ett intakt lag och ingen filur .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: I väskan ingår fortune Cookies. Eller skall man säga trashtalk Cookies med mindre uppbyggande budskap som överraskning 🤓
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Men hallå? Vad hände med "linje" linjen/spåret? Is it all just blow?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Expressen Premium sänder matchen. ta en prenumeration för 1 kr första månaden och såg upp direkt. Som hittat 😎
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Blomman spelar ikväll.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Swisha 50 kr till 123 321 12 32 märkt Ånger
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Hur ångrar man en swish?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Du får en replica på Modanos Handväska med diverse elaka tilltugg i..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: Satte in 55 kronor och räknar kallt med att en fiktiv blank i papper ingår
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Visst kan man köpa fler stödbiljetter än 1. Du bestämmer själv hur många du vill ha. Det viktiga är att stödja Timrå IK och sprida ordet. Löven säljer också stödbiljetter inför deras match mot Saik imorgon med biljett, paket och produkterbjudanden (se länk). Kanske något att ta efter?. Tycker också det är en bra idé att föreningen ger supportrarna som köper stödbiljetter något i utbyte.
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nä, fy fan. Det där inlägget gillar nog bara hockeyhatare.

Men skam den som ger sig. Ska köpa några femtiokronorsplåtar till innan nedsläpp i afton. Syrrans hamster, grannens fru (han är en modojävel) och hon den där högbystade i kassan på Hemköp ska få värdebevis!
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Absolut, Swisha 50 kr till 123 321 12 32 märkt Bortastå..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
sargad: Kan man köpa biljett till bortastå?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Om så är fallet ska man i fortsättningen inte köpa biljetter i klumpsumma utan en swich per biljett för att få upp publikantal. Se upp bara så inte FIPO plockar in oss/Timrå när antalet transaktioner skjuter i taket 😊
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
sargad: Ingen aning faktiskt. Var bara nån som fråga om det inte går att betala mer än 50 kr om man vill, varav man fick svaret att det funkar prima. Kanske räknar man antalet inbetalningar?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: ..Men räknas inte t ex 100 kr som 2 biljetter? Vore intressant att veta publikantal om det går hyggligt lätt sadistiskt att ta fram de siffrorna?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Smokey: Man kan också betala mer än 50 kr för biljetten om man vill. Var nån som fråga på Twitter. 👍
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Vill inte gilla ditt inlägg egentligen, men känslan säger du har rätt. 😕
Kommentera

Sv: Apropå nånting... Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: förutom säsongakort vip...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Perreman: bra idé...jag har köpt 10 till Modomatchen...hur många har ni köpt?
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Andersson: Glödhet premiär!
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
En tanke lite off current topic:

Med tanke på kommande säsong och sannolikheten med att vi inte kommer får se någorlunda publikmängd i år (eller ens över hela säsongen) så kanske det vore kul att göra någon form av grej ut mot supportrarna kring stödbiljetterna?
Tänk om t.ex. de 3 personerna med mest införskaffade stödbiljetter får ett säsongskort till nästa säsong? Eller någon annan bonus? Eller helt enkelt att man månadsvis lottar ut en signerad keps eller vad som bland de som köpt stödbiljetter. Kan vara en fin gest mot supporters ifrån klubben.

Tankar?
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Premiären : Löven hemma , stabilt
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Villervalla: Mycket! eftersom dom inte sagt något på 2-3 dagar nu så känns det sådär måste jag säga, jag tror inte det rör sig om någon försiktighetsåtgärd eller dyl för då hade man kunnat säga det, är flera veckor kvar till premiären..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
sargad: Jag lyckades också komma över två plåtar. Bra pris! 50 spänn styck! Ska försöka komma över några fler innan kvällen.
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Annan hockeyträningsmatch i kväll. Örebro mot LHC. Ställs in på grund av misstänkt sjukdom i LHC.

Någon mystisk åkomma runt en spelare i Timrå, dimridåer och märkliga kommentarer...

Coronan tar ny fart i våra grannländer...

Alltså. Den här säsongen kan bli den sjukaste någonsin.

Jag tror det blir kaos.

Vinnaren blir nog de föreningar som ÖVERLEVER.

Allt annat känns mer eller mindre hipp som happ:(
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
mikenomad: Sådär, nu fick jag tag på några "stödplåtar" till matchen ikväll. Finns många biljetter kvar. Hoppas det blir lite folk 😉

www.timraik.se/gamecenter/qYA-rH8rXqb0/articles/pre
På grund av rådande omständigheter får vi inte ta in mer publik än 50 personer (läs mer om det här). Däremot så kommer du att kunna stötta klubben hemifrån. Swisha 50 kr till 123 321 12 32 märkt Stödbiljett så är du med att stöttar klubben. Allt stöd gör skillnad!
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Timråhej: Fullsatt just nu: 50 åskådare
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: Herregud hemmapremiär mot löven.... Tänk er ett fullsatt NHK...
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
mikenomad: ja jäkligt märkligt att det är så tyst, annars brukar man gå ut med att någon har en känning av något iaf. Just nu blir det bara spekulationer som inte är bra. Jäkligt konstigt att ingen hört något rykte ens, iofs ska man vara försiktig med rykten.
Låst ämne


Sv: Apropå nånting...
Någon som hittat det uppdaterade spelschemat som tydligen kom idag?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
..så har Modo börjat måla sin arena i rött. Kul att även lillebror vill vara som oss.
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
mikenomad: Ja, mot ett sånt lag så bör man göra fler kan man ju tycka..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Otto1: Ja precis. Antar att han är rejält besviken över den skrala utdelningen
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
mikenomad: Revansch för att han "bara" hängde 1 kasse och hade GWG i förra derbyt?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timråhej: Ikväll tror jag superhero-Hugo tar revansch på sig själv och gör minst 3 mål
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Ff ingen hint om varför Blomman inte är med?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Otto1: Toppen. Blir en härlig kväll!!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timråhej: ST kör och dom brukar ha bra sändningar och kommentatorer!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Timråhej: Det är ST som sänder. Sändningen är helt ok så det är värt att köpa, tycker jag.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hassan: Hur ser det ut med sändning av kvällens match? Är det ST som kör? Hur är deras sändningar? Värt att köpa?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
RasmusVS: Exakt så var det. Verkar också ha funkat alldeles utmärkt. Jag är inte säker på att alla gamlingar varit supersugna på att åka in inför 3000 pers och glida runt på isen.

Kul att de fick en bra dag. Kul att det fyllde sitt syfte. Bra initiativ av klubben.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Jag vet att autografskrivningen inte var tänkt att äga rum alls från början, utan tillkom efterhand. Eventet handlade mest om att marknadsföra Timrå IK och vår väg framåt för gamla trotjänare, få dem att tala gott om Timrå och öppna upp för att de ska kunna återkomma eller vara en del av klubbens framtid.

På så sätt får väl evenemanget räknas som hyffsat lyckat då Robban C nu tagit plats i styrelsen och Matt Murley (tror han var med då) varit ”skottränare” i slutet av säsongen.
Låst ämne


Sv: Försäsongsmatcher 2020
Matsg: swishat 500:-
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
mikenomad: För att tillägga, "– Det kul att vara hemma igen, jätteroligt. Ända sedan Martin (Romö, marknadschefen) ringde om det här så tänkte jag att det var en jätterolig idé." Då undrar man bara om tanken vara att göra någonting mer av det. Sen att det var autografskrivning efter matchen och att det var en del folk där, då känns det mindre som en privat tillställning i mina ögon. Men nog om det, mitt sista inlägg om saken.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Nisse1: Det går att stödköpa biljetter till Modo matchen imorgon genom att swisha in 50kr!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
mikenomad: Ja det har du rätt i, jag blev lite enkelspårig angående marknadsföring.
Låst ämne

« · 2078833 · »