1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586523 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2079418 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
Hassan: De har inga komplex heller, har aldrig läst att de egentligen är bästa laget i världen och borde möta Färjestad borta varje år
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
udden: Appropå det här med att inte tycka illa om andra, du kanske borde titta dig själv i spegeln först. Minns du denna?

udden 2020-03-06 21:36
NuMo: Uffe hans Far var ödmjuk men sonen är och förblir en diva och han skulle jag aldrig vilja ha i Modo

Min favorit är ändå när du trodde att Timrås 11-1 på Almtuna var en läggmatch. Det var riktigt riktigt roligt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hank: Glöm inte hur domarsverige konstant rosas därinne hos nolaskogsarna! Jag har nog aldrig stött på en supporterskara som haft sånt överseende med att domarna också är mänskliga med allt vad det innebär.

Nej sanna mina ord, i modoboken hyllas alltid motståndare även när de är kritiska mot modo. Vilka riktiga hedersknyfflar de är däruppe i tofflornas stad!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
udden: Tacka vet jag Modos sida. Där flödar kärleken till Dahlén och Olle Liss, apropå kasta tegelsten i inglasningen
,,,,,,,
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: ibland skriver du vettiga saker men ibland clownar du.. vad menar du vi är lillebror i? kom med något vettigt som räknas?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
udden: Snark! 😴
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
udden: Färger ??
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Är det inte covid så är det droger och färger och evigt gnäll på Modo ,,Första gången jag kollar eran sida och jag fattar nu att ni har minderhetskomplex men från mitt håll så är det inget hat bara kärlek till hockeyn ,,,,
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Giffarna är under gräset (?) idag med , så vi blir nog regionens hopp i vinter igen
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
puffe: Har inte canaldigital, äger ingen tv heller förvisso :P
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
sargad: Dom verkar totalt fartblinda, in Nubben vi trust!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: Ja, apropå SSK så undrar jag hur lång erfarenhet Kantotkungens son har som sportchef?
Nubben har några år innanför västen ju.

Nä, deäju freda så jag får göra som Småland och sätta en knapp i västen ;-)
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: Sanny L. i Sportexpressen...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hahl Bundy 2.0: känns skönt att vi har ligans mest erfarna sportchef! 👍
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Otto1: Ja men då börjar det då... utrensningen för några månader. Sånt svetsar ju samman lagen, bygger laganda!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: nä,det var många som inte var påslagna igår!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tom Topp: ja, svårt att klandra Timrå för att dom ställde ut skridskorna mot städa-av-3-pinnar-laget-#1. En värdefull läxa blev det i a f. 30% räcker inte, ens mot modo (även om det faen inte var långt ifrån).
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JanneH: motivation slår alltid klass!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Rallarn: Ja jag gillar att Dalle sticker ut hakan och retar upp Modolider från Six Finger City men jag är nog mer inne på Freddans linje att det var lite sämre inställning igår jämfört med när lagen möttes för 2 veckor sedan.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Spock: Haha ja han ville reta upp mådå lite och man kan ju säga att han lyckades, pöbeln samlar sig på deras forum.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Otto1: För dessa lån blir det ca:10 -15 matcher , på ont eller gott ?
Om dom inte sedan tar en plats eller av någon anledning i AHL eller NHL och inte blir kvar där så har dom ett lag att spela i här i Sverige dit nu har lånats in .
Bra för dom lagen måste det vara .
Det förgyller HA och SHL så att säga .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: Regler ang NHL-lån också.

Ni har även satt upp ett slutdatum för detta?

- Ja. När camperna sätter i gång. Vi har nu satt den 15/11 som nuvarande gräns för dessa lån.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
SMÅLAND: Hockeyförbundet har nu satt regler för matcher som corona drabbas .
Finns att läsa på Hockeypuls bla..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Rallarn: Dahlén out there putting gas on the fire.

Samtidigt är det just det här som gör honom till ligans överlägset största profil. Han har spelet på isen och rubrikskapandet bredvid isen, som en Jonathan Hedström med mer finess i båda avseenden.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Dom verkar ha skippat träningen idag. På isschemat låg de inbokade.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Dahlen ur st.nu

– Sedan tycker jag att vi hade bra ordning på försvarsspelet. Jag tycker ändå det här är ett styrkebesked från oss, med tanke på hur långt fram Modo borde vara. Det är lite mer ett styrkebesked för oss och lite mindre det för Modo.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Timråhej: massor med lediga spelare på marknaden, så jag tror att tanken är att vara kall och spetsa truppen när det börjar dra ihop sig!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
lungan: Har tagits upp lite snabbt i en annan tråd men är det inte lite naivt att bara ha 12 forwards? Är väl nästan alltid någon som är skadad under säsongen. Är tanken att fylla ut med juniorer?
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Charlie2: FIck erbjudande i brevlådan igår, 250 kronor för de första 3 månaderna, men det var från Canaldigital. Kanske finns rabatt om man ser Cmore via andra 'kanaler' också?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Man märker verkligen att modoiterna tycker den rödvita dominansen är jobbig. Sött🥰

Som Sverige-Finland i EHT-matcherna, Finland slår oss nästan varje gång (9/10 iallafall). Lika irriterande varje gång...Och samma här, vi irriterar hela Dövik gång på gång. Som ett irriterande plåster som sitter livet ut.

Nåja, inställning inställning och inställning. Det är exakt vad detta handlar om, normalt är inställningen på 100%, speciellt mot dövikarna. Men ibland slår suset över, döviken lyfter sig allt vad den kan en gång för alla, lyckas ta in lite mark med nöd och näppe. Helt sjukt egentligen hur mycket skit som sitter i GnällRövens väggar och tak...M-e-n-t-a-l-i-t-y!!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Är det verkligen 450kr/mån för att se HAllsvenskan på cmore? Fyfan D:
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
RasmusVS: kan hända...men när Hardegård halvhjärtat åker hem vid 0-1 och Sebastian Olsson av alla skrinnar i kapp och nätar i tom bur, då är han säker på sin plats...då finns inte viljan.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Nisse på Mon or: Reagerade på det också, men antar att han menar platserna i kedjehierarkin.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Ja laget var inte där idag.
Anade ugglor i mossen när Freddan sa efter en träning att passningsspelet varit dåligt. Tyder på ofokus.
Men varför dra ngr slutsatser efter en träningsmatch,.som Leksingen sa...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Freddan..."det är tufft om platserna". Vadå? 12 fw och 8 backar. Alla har väl given plats i laget mer eller mindre. Eller ska någon junior utmana?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
puffe: Tills Timrå vinner hemma mot MoDo fortsätter jag köpa 'soffbiljett' hos Er när vi möts. Men förhoppningsvis kommer en dag när man kan sälja riktiga biljetter igen
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Gav upp matchen efter 2a, av kommentarerna att döma missade jag inte mycket. Träningsmatcher är...inte da shit.
Kul för modo att få vinna i a f. Det kan dom få göra en gång till, men sen kör vi.
Orren såg stabil ut iaf, av det jag såg. Hoppas han fortsätter göra lika rejäla inhopp i vinter som i fjol.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: När du skriver klubbkontakt, vad menar du då? Klubba mot kroppen eller klubba mot klubba?

Almtuna och Kristianstad höll ju på och slashade på klubbor hela förra säsongen. Det är oerhört effektivt mot skickliga spelare samtidigt som det just förstör för den vackra hockeyn. Så om det är vad som börjat tas för, så är jag helt klart för det.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Villervalla: De var kanske tur att man var fiktivt på plats idag 😉
Kul med en stabil Ohre i alka fall. Under de 1 o halv säsong han varit med denna sejour har haft mycket hög lägstanivå... Känns bra.

Att göra en plattmatch på försäsong är inget att haka upp sig på men att bli nollad..... Känns inte bra.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tack för bra match och ett helt jäkla gäng köpts fiktiva biljetter. Bitter, inte jag heller.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hockeyoraklet: Jag tycker man kan sluta ge domarna direktiv på vad de ska va extra hårda på och låta domarna dömma matcherna själv ut efter hur sitautationerna ser ut.
Det verkar som att man kommer ta utvisning på minsta klubbkontakt iår och nu pratar jag inte om den här matchen utan generellt.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: verkar som Hardegård ramlat in i gamla gängor.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: slarv,slarv, slarv! Bara Ohre, Albin Carlsson och till viss del Dahlén som får godkänt.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Passningspelet såg inte bra ut,många har svårt att spela på blad lite dålig kvalite..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Så jävla dåligt, helt utspelade, inget kämpa, riktigt uselt. Jämfört med förra matchen är det som natt och dag, man kanske borde köra uppsättning som då. Fler kedjor/femmor som var alerta, ja det finns att jobba på.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: Rättvis seger ändå för MoDo MoDo inte alls bra men störde Timrå ändå , Timrå kom aldrig till ,bra bakåt och Ohre trygg .
Vad fattades ?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: en halv match i boxplay. Följer samma mönster som alla andra försäsongsmatcher man sett i år. Zebrashow hela försäsongen.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: 0-2 släppte Hardegård till Sebastian Olsson. Sett över matchen har Timrå mycket att jobba med...jävla massa utvisningar...inte mycket att hurra för...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: jajaja, Modo måste ju få vinna ibland oxå. Annars fick jag en känsla att Timrå inte gick för fullt framåt. Förutom sista 5 min.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: Sture förstörde hela matchen!
Låst ämne

« · 2079418 · »