1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586520 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2079712 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Michael Zajkowski snackas det om läser jag nu
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nya målvaktstränare presenteras på sändningen idag 👍
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
rabon: Jonte gråter aldrig, han ba skrattar, speciellt åt dövikare =)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Charlie2: Om man ska lita på modoliderna om att Dahlén gråter ofta så är jag jävligt avundsjuk på att han har en riktigt matchtröja och inte en replika att gråta i.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
rabon: Är jävligt nöjd med både hemma/borta ställ! :)
Oj nu blir hockey_21 helt till sig när han får se bilder på Dahlén!
Slutsålt på servetter i dövik..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: nu var det frågan om korttidslån...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Apropå nånting... Timrå har uppdaterat sina lagbilder. Den nya matchtröjan är fan jävligt snygg.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Lån av spelare och värvningar kommer säkert göras under denna säsong som vanligt , som det gjorts under alla andra säsonger .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Ur ST "Nu är det spikat och klart – hockeyallsvenskan sätter en gräns för antal korttidskontrakt per klubb. Gränsen sätts vid fyra spelare och gäller alla ligor, från NHL till hockeyettan och till och med den 15 november.
– Sen så får vi se hur vi gör efter det, säger Ryman."
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Var det 4, nu blev jag osäker :-)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: är det ändrat från 4 till 5?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Det är ju självklart att andra lags trupper påverkar vårat lag, mer eller mindre.
Men denna fråga är ju större än så, iom att de allsvenska lagen, i dessa ekonomiskt svåra tider, låter allt för många(i min mening) spelare få speltid för en kortare period, på bekostnad av andra spelare.
Nu har man satt en gräns(rekommendation) på max 5st, vilket jag tycker är galet för många.
Men denna fråga löser vi inte här så vi kan lämna den nu.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: Självklart ..
Att deras spelare lånade lämnar (kanske) och våra värvade inte lämnar är hur klart som helst .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Livesändning idag på Facebook... det gör mig lite gladare iaf... efter att ha läst en del inlägg härinne.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Ser du ingen skillnad på värvningar som stannar hela säsongen och kortsiktiga lån som drar i november?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Kan aldrig tro det , vi har inga lån .
Så vi ska vara rädda för dom andra lagen som har lånat in spelare att dom skall ta poäng ifrån oss , då får vi ta fler poäng än dom .
Ser inga problem att andra lag tar in spelare , vi har också värvat spelare denna säsong för att bli bättre .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Heponiemi kan faktiskt stanna i Modo. Jag tror mindre på att Lindgren gör det. Precis som Dahlen hade Heponiemi det jobbigt i AHL där ingen av de två hade fysiken för att riktigt passa in. Därför kan faktiskt Heppo bli kvar och bygga upp sig en säsong.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Clay.2: Därför att det påverkar vårat lag
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
hockey_21: I vadå?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
hockey_21: tror du Heponiemi gör 70 poäng på typ 15 matcher? Det gör inte jag.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
hockey_21: inte ens topp 5 i...en månad? Lånekarusellen är patetisk. Tycker Timrå kan ge låneklubbarna 15 poäng i handikapp vid seriestart och sen kan dom här klubbarna låta juniorerna få den istid det var tänkt att dom skulle få.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Bara för att Dalle inte ens kommer vara top 5 i ligan?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det är väl kul att vi i våran serie kan få se bra löften och etblerade bra spelare .
Vi har ett bra lag och det vill väl dom andra också ha . Låt dom låna på ....vi klarar oss utan och det kommer gå bra för oss ändå .
Varför skall vi bry oss om andra lags vingel .
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja, det skulle ha stramats åt tidigare.
En jävla cirkus som bara kmr gynna spelarna som får speltid
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hela denna lånekarusell börjar allt mer lika en parodi...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Jag får för mig att CMore lägger så mycket pengar på svensk hockey via SHL, att om man då kan fånga lite fler tittare genom att med ena lillfingret sända allsvenskan får man mer valuta för investeringen i SHL.
Misstänker att SHL är en förlustaffär för dem.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
J F K: jo men Viasats erbjudande var säkert baserat på den popularitet HA hade då. Känns som att det byggts upp till en mkt poplärare produkt idag
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Say no more.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: viasat erbjöd en lägre ersättning än CMore,.så egentligen kanske vi ska vara sura på dem. Mycket bättre sändningar med inramning var det i alla fall.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
J F K: ja att Cmore köpte upp HAs sändningsrättigheter var väl det sämsta som kunde hända. Tacka vet jag förut när Viasat hade HA och Cmore bara hade SHL.Då var det lite konkurrens och säkerligen ett betydligt lukrativare avtal för HA-lagen
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Nu har "översteprästen" fått en egen avdelning för tips.
Där kommer man kunna tippa på SCA-cupen (uppvärmning) och sedan både SHL och hockeyallsvenskan.

Inga vinster utlovas mer än äran och skryträttigheter.

Finns under kategorin Café...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Hoppas det var ironiskt. Många med mig skulle kapa alla band med Timrå IK om det blev verklighet.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Var realistisk. Sikta på kolan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Att ta sig från övik är en framgång. Att frysa fast i isen ser jag inte som en framgång.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Tänk om Sture skulle knåpa ihop ett tacktal till Z? Det tacktalet skulle nog pågå i ett sekel med tanke på att han vunnit mer än Sture någonsin skulle kunna drömma om.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Sture har ju vunnit mer än hela Timrå IK, ni är nog inte vana med långa framgångsberättelser. Nubben kanske köpte en spelbutik för att äntligen kunna vinna på sina egna trisslotter.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Costanza: 1969, då borde Sture börjat sitt tal för att hinna innan matchstart.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Timrågogogo: Jag och Puffe brukar dela musik från 1969 för att hylla Timrås senaste guld.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
J F K: 🙏
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: 95% till SHL och 5% till hockeyallsvenskan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: nämen dra åt helvete.! ! ! Så går 90 procent till etablerade SHL lag. Bojkotta för fan! ! !
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Ja bli så förbannad på Semore!!!!
450 riksdaler i mån!!!
En få fan börj bränn hemma om man ska ha råd mä Timrå i år!!!!
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
Hassan: udden icingove dempa o puffe samlas en kväll i veckan med chips o läsk för att veva 2007 om och om igen och utropa tillsammans vi är ju bäst!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
På förekommen anledning så säger vi grattis till Sture idag. (Som länken avslöjar så hade inte Sture namnsdag i min barndom)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
udden:
Dagens....nä veckans roligaste inlägg 😂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Nä de är roliga de där övikarna. Påstår att de älskar allt och alla, fast bara då och då, eller egentligen inte så ofta, kanske aldrig, faktiskt aldrig någonsin.

Huvudpoängen är dock att de aldrig kan ha fel, bara rätt. Alla andra däremot kan bara ha fel, aldrig rätt..... om de nu inte håller med, för då har de alltid rätt och det är alltid bevis för att modo är bäst och aldrig kan misslyckas utan att det är något annans fel och så tycker alla, alltid.

Det blir lite underhållande. Själv har jag inte mer dubbelmoral än att jag alltid hoppas modo misslyckas. En sorglig inställning enligt vissa, det kan jag hålla med om, min inställning är dock konstant.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
dempa: Vet inte var jag ska börja..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Costanza: Du är mitt huvudvittne.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hank: Kan du backa upp dina anklagelser? Vill se bevis!
Kommentera

« · 2079712 · »