1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586517 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2079953 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: Det blir en löjlig säsong det här. 😄
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hahl Bundy 2.0: Klubban behöver bara vara i närheten/toucha så är det slashing, nya direktiv för iår
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Ha ha ha ... vart hittade domarna den där slashingen? Inte ens på reprisen såg man den
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Nisse på Mon or: ännu mer utvisningar...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
rabon: Ja jag vet inte vad jag kollar på om domarna tar såna här utvisningar.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Nisse på Mon or: inte mycket som stämmer riktigt skitspel ...utvisning på utvisning
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Blev det utvisning för det där? Kallas det där tackling?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Säg så här... inte är man direkt imponerad av spelet än så länge.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Så här långt inte många rätt...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: Jasså? Var nästan helt säker på att alla lag i SCA-cupen brukar ha rätt nummer och ställ inför säsongen. Nya ställ med rätt nummer, fast utan reklam.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Mora har också försäsongs-ställ, liksom i stort sett alla lag skulle jag säga.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Är vi det enda laget i hockeysverige som inte fått i ordning på matchställen än? Känns oseriöst att glida in i SCA-cup utan riktiga nummer och nått jävla reservställ, men man får väl vara glad om nyförvärven får egna nummer/namnskyltar innan slutspelsdags.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Puckat: Vinst med 4 -1 ikväll .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Puckat: En förstalina helt i min smak
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Puckat: spännande! 3e och 4e är precis som jag vill ha dom. Ska bli spännande att se Dahlén med Blomman. Tror dock att Lundin och Lööke kommer spela i första så fort som säsongen kommer igång.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Puckat: Kvällens laguppställning ser väldigt intressant ut!!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Kvällens lag

J.Johansson (A.Ohre)

J.Dahlén - J.Blomqvist - S.Hartmann
P.Svensson - F.Westerlund

M.Madsen - A.Lundin - J.Lööke
A.Carlson - J.Carlsson

V.Lodin - C.Liljewall - E.Walli-Walterholm
M.Hardegård - J.Ragnarsson

H.Reinhardt - J.Boyce - J.Lindholm
W.Eckmyhl
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: Ett par timmar kvar nu. Hur är känslorna inför ikväll?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hank: min första match var det bara att vända. Farsan tog med mig på den legendariska Timrå Brynäs matchen! Vad jag minns så kom vi inte fram till ladan ens!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Minns att man tyckte tomteblossen var mäktigt som intro
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Gorkyman: min allra första Timrå match måste varit nån gång i början på 80 talet, minns det var Luleå som gästade ladan, innan dom gick upp i dåvarande Elitserien. En liten klack 5-6 pers som stod och skrek, Luulee Luulee Luulee hela matchen, som Timrå torskade. Bulla och Pecka var väl dom jag minns mest.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Synct: För mig var det Timrå IK, med bröderna Pettersson, Näslund, Pauna för att nämna några
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Clay.2: När jag var på min första match hette vi Red Eagles och var coooola örnar, det du.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
kulltorp: Min första Timrå match , förresten hette dom då Wifsta Östrand såg jag på 50talet .
Dä du ....inte dåligt va ..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Clay.2: Ja just det ja..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
kulltorp: Ingen fara , här har du ett Timrå hjärta som slår de flästa .men jag har ett öppet hjärta .
En Timrå supporter med förståelse också för andra lag Tex : Kovlands hockey killar och andra lag i vårt hockey Sverige
Ps : Frölunda gillar jag också .
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Clay.2: Du har en tendens att alltid försvara Modo Clay, det är inte så att du glömt bort att det ska vara Timrå du ska hålla på?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
puffe: Ekar det här?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
RasmusVS: Det är nog tur att du inte styr då.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Clay.2: Jag är principfast och säger att jag inte vill se personer med MoDo-sympatier i klubben. Oavsett vem det är.

På så sätt kanske det är tur att det inte är jag som roddar klubben. Finns säkert någon kompetent modoit som bekräftar regeln.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Clay.2: Klart jag var där. Vart skulle jag annars vara?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: Och den gemensamma länken är....(trumvirvel)... JESUS!
Jonathan "Jesus Ice Superstar" och Buscemi som spelat Jesus i en tv-serie. (Han har dessutom bowlat mot Je'sus i Big Lebowksi).
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Det var domares fel att det blev mål ..var du där ? och inte såg det .
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Den touchade bara lite, ingen spark, dock en fin lobb
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Clay.2: Inte förstört för oss? Sov du när Horava sparkade in pucken?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
J F K: Ingen Ifrån MoDo har förstört oss på något sätt eller satt oss på pottkanten och föreningen har inget imot tränare eller spelare ifrån MoDo som synes
Vi har Fredrik Andersson mfl..och det tackar vi för .
Tycker att vi ska vara mycket nöjda och det är säkert de flesta , som synes så är föreningen också det .
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Timrågogogo: those who can't do, teach :)
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tom Topp: svajkowski alltså, hade ju hoppats på ett mer etablerat namn men marknaden är väl rätt begränsad. Ja hoppas han är bättre på att lära ut än han var som målis
Iaf.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
puffe: skämt åsido så tror jag att han är oerhört välscoutad, och jag ser det bara som en fördel att han är känd i klubben!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: TIRAB har väl fått tagit emot många banjos för återvinning
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Om det är han, så är han dessutom en väldigt sympatisk person
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: Aha, ni ser det så? Övriga världen ser det som ett kall. Står nånstans i Bibeln(minns ej kapitlet). "Modoiter, ni är det utvalda folket, utvandra till obygderna och förklara för urbefolkningen hur den nobla sporten ishockey ska spelas. Amen"
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: ja, sjukt dåligt att inte fler kommuner tar sitt ansvar. Argument som "dom luktar illa", "det går inte att förstå vad dom säger", eller "dom kan inget om hockey" tycker jag är dåliga. Oavsett hur sant det än är måste man ta sitt medmänskliga ansvar.
Dessutom blir det bättre på sikt om man fördelar dom mer jämnt över Sverige, och inte bara trycker ihop dom i ett ghetto.
Låt Övik vara ett skräckexempel när det gäller parallellsamhälle, med klanstruktur, förakt mot auktoritetspersoner (domare) samt en väldigt tvivelaktig genpoolsbredd.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: ..ja och på många av dem växer det sjätte fingret bort dessutom..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
J F K: Vi är den kommun som tagit emot absolut flest modoiter! Utgår från att vi får statligt stöd för detta humana agerande!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Undra när vi ska presentera kaptener. Någon som vet om det är före eller efter SCA-cupen?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
J F K: kul att höra! Och ännu ett bevis på att jobbar man hårt och är ambitiös så kommer till sist belöningen! 👍
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Börjar bli många modoiter nu..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Vet inte hur bra tränare Zajkowski är, men han är väldigt ambitiös och har under sin karriär alltid jobbat stenhårt. Hans morsa filmade varenda match han stod i och jag tror att Micke såg varenda en för att bli en bättre målvakt.

Men, det måste kännas skönt med ännu en Modo-it i tränarstaben:)
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Imponerande att Löven har fått ihop en riktigt vass allsvensk trupp och nu även med Carl Grundström, Oscar Steen etc...
Låst ämne

« · 2079953 · »