1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586462 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2080485 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: släpp det där nu.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Woody: Haha. Dalle.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: fan va snyggt Dalle
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Sant men situationen ska kvittas.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Det gjorde ont, ett baklängesmål. Han var inte på Ohre för fem öre efter blockering.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: träningsmatch, det ska göra ont att vara i målgården.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: Ja, lätt att det slår över när en snorunge kommer och ska tjafsa helt oprovocerat. Lerebäck gör mycket bra saker, men han måste jobba på sitt humör och psyke, mest utvisad ifjol, och 98% var bara såna här korkade grejer, inge utvisningar som hindrar motståndarna från att göra mål direkt.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hahl Bundy 2.0: Jag skiter lite i resultatet. De imponerar inte med sina enkla mål. Vi har haft spelet.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Sen kommer ju Liss med psykbryt och lyckas trots det få med sig ett PP
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Lodin-Grundström 2-3...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: En hjärndöd utvisning ser jag det som. Liss rörde inte ens målis, stod 30cm ifrån och bara kollade om han hade koll på pucken.

Och nu ser vi hur kostsam dem är.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Woody: bra av Lerebäck där att markera..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Woody: Mrs Liss verkar vara lätt att få ur balans
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Woody: Störde mig otroligt mycket på Lerebäcks dumma utvisningar förra säsongen, kul att se att han mognat på sig under sommaren. Tur att det är försäsong. MEN MEN. Totalt hjärndöd utvisning.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Woody: Lundin måste ställa in siktet, verkar det...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
KB: Ursäkta, men är det utvisning på ALLT i år? Glömde att le på fotograferingen? Matchstraff. Oknytna skridskor? Tre matchers avstängning.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Har inte sett hela perioden men tycker det är ett ruggigt bra tempo på era gubbar, och det syns att ni kommer ha ett giftigt PP i år också. Klasskillnad mellan lagen hittills.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
T T:

Väldigt imponerande period av er, detta är bättre än i matchen ni vann mot oss med 4-0 samt långt bättre än i den andra mot oss och mot mora.

2-1 i underkant och ni pressar sönder real löven.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
T T: vi säger oj oj oj vilken förändring jämfört med den förra matchen .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
T T: hur har matchen varit? Kom nyss hem från jobbet. Jämt eller ojämnt ?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
T T: Jag tycker inte det finns så mycket att klaga på efter den här perioden.
Den petiga nivån tycker jag börjar bli rätt angenäm. Det blir jobbigt för lag som hamnar på hälarna.
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Woody: Man måste bara älska Lindholm. Jag gjorde det i fjol och jag gör det i år.
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
bump
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Woody: Bättre övning i PP kunde vi inte få. Råskinn! :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: f'låt det är ju dom nya jag menade 👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Han verkar soft och ödmjuk Rahimi.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Pratar du om ställen vi inte använder? Vi använder fjolårströjor i SCA-cupen.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Woody: Dom spelar verkligen bra! En liten dum fråga vi har ju jättesnygga tröjor men skulle vi inte ha lite vitt på hjälmarna som vi hade en gång i världen!!😎
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Visste att Lodin skulle resa sig...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Woody: Någon som nämnde Lodin? Hoppas bara att han inte gör en Wahlgren...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Klasskillnad just nu.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Lodin- Löven 2-1
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Poulin släpper returer rakt ut i slottet hela tiden. Se till att vara där så är det mål.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Woody: Buuusläckert mål!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Vi har verkligen läst sönder lövens "Kentää" uppspel nu i början, dom får inte ut pucken för fem öre.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct:

Rättvis kvittering. Ni sätter bra press på deras backar och dom ser inte ut att gilla det och spelar fast sig hela tiden.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Där satt den. 1-1 Lodin
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Ohre.. den ska du ha.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Målvaktstavla... av Ohre.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Lysande energi! Hur var det nu med strängare bedömning från domarna? Gäller inte alla tydligen.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0:

Ni har dominerat i inledningen sedan sticker löven upp och gör mål. Typiskt men riktigt fin inledning av er.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Mer intensitet o mer skridskoåkning på 3 min än på hela förra matchen mot Mora.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Haha, gillade Adams "Vinner vi", ooops, nu är du kommentator inte supporter, hihi.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Oj vilken krampaktig kommentator i Fahlberg. Man vill ju bara hjälpa honom att få fram orden lite enklare. 😅
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Och jag vill lyfta nya VD:ns nyhetsmail. Mycket bra innehåll!!
Se till att få dem om ni inte redan är i rullorna..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Mycket bra, duktiga ledare som tar tag i problem är AochO i en förening!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
...så kommer det att komma ngt mycket gott och bra ur detta med tiden. Som jag och många andra varit inne på.
www.st.nu/artikel/efter-knarkavslojandet-timra-ik-inleder-nytt-samarbete-mot-droger-vill-ta-det-ansvar-vi-kan
Kommentera

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Viktigaste är att Timrå gör en bra match ... och inte har lika otur som de där laget från Övik
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
kulltorp: Hehe...ja, samma här. Fast jag har nog blivit bättre på i a f träningsmatcher. Där säger jag åt mig själv på skarpen före nedsläpp.
Omgång 23 när det glids på en skridsko och blir OT-torsk mot Tingsryd borta efter en vinststreak på 8 matcher däremot...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bragd-Birger: Jag kan villigt erkänna att jag mår dåligt varje match Timrå spelar dåligt eller har dålig inställning. Det bara är så.
Man får lära sig att leva med det och se det större perspektivet/målet, även om det är svårt i stunden.
Är många ggr man varit färdig att kasta ut tv:n, innan man kommit på att det är en träningsmatch i augusti...
Låst ämne

« · 2080485 · »