1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586444 inlägg · 6217 ämnen

Forum

« · 2080598 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hockeyoraklet: otroligt att vi vann då...när vi är så kassa 😉😉!! Men det är väl domarens fel antar jag...🤔🤔
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hockeyoraklet: Haha vi hörs igen i vår!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hahl Bundy 2.0: tycker löven ser ihåliga ut. Svagt spel i egen zon, viker ner sig lätt i närkamper och ligger kvar på isen och grinar. Svårt att bedöma matchen då den blir fullständigt sönderblåst av utvisningar. Tror löven slutar 4:a eller 5:a i år. Det är klart, får dom spela PP hela säsongen så kanske dom är ett lag för kval.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
hockeyärnice: samtidigt saknar vi två av fjolårets bästa spelare i denna match nämligen Vesel och palmqvist.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Andersson: Han ska inte ha mer än 2 getingar heller. Jag tycker ff att han är ett osäkert kort.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hassan: Så enkelt, gäller bara att vinna sista matchen för säsongen (om man är topp-åtta). Inte krångligare än så
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: Dina objektiva kommentarer hedrar dig....

Skönt med din typ av kommentar från motståndare.

.......... ehhhh
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: Eller så skulle man kunna tänka sig att Liss får 2 för unsportsmanlike och 2 för roughing också. Men jag är ju inte lövare, så jag får ju inte vara med och bestämma regelboken...
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: Nix, inget kval denna säsong. Hockeyallsvenskan kör ett slutspel.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
hockeyärnice: Samtidigt visade ju våra övriga forwards ifjol att de klarar av att leverera på HA-nivå, så är inte särskilt orolig för när Grundström/Steen lämnar. Men visst är de grymma spelare.

Med det sagt tycker jag ni var lite bättre än oss idag, blir en jämn och rolig säsong.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: En mycket bra vänskapsmatch , man kunde nästan tro att det var SHL kval 6 matchen. ..eller blir det inget kval denna säsong .?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Så fort Löven tappar sina toppspelare i november så kommer det att bli bra, Tänk om Timrå hade tagit in Pettersson och Lander tex, klar det hade blivit ett annorlunda reslutat, skönt att veta att dom drar i november och vi kan spela vidare med vår stabila grupp som har fått sin istid och att alla är nöjda, Nubben är hockeyallsvenskans tveklöst bästa sportchef!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tom Topp: 4 av 5 mål av spelare som kommer lämna
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Trist match. Blev ju helt uppstyckat av alla utvisningar. Ytterligare ett skäl att inte ta försäsong riktigt på allvar. Den här nivån är det i n t e 10 omgångar in i serien.

Men trist som sagt, eftersom man inte får många minuters träning i spelet 5-5. Vilket ju är det man vill först och främst.

Blir intressant att se lagen i premiären. Löven blir jobbiga i år också. Hoppas verkligen dom blir av med lånen i november. Klar risk för kissa-på-sig-när-det-är-kallt-fenomenet då.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: Ja där har vi olika uppfattning, hade inte Liss kommit och "gett tillbaka" hade jag köpt en 2a
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Umeås proffslån fick det att väga över. Det tycker jag var skillnaden!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hahl Bundy 2.0: domarna blåser sönder matchen, tyckte Timrå var det bättre laget 5 mot 5
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: Spelar ju ingen roll, isf hade Lerbäck fått 2+2 eftersom han körde över honom + roughing. Blir bara en byråkratisk grej
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Modano: Nä han väger lite för lätt i den här matchen vår 2:e målis.
Poulin imponerar inte heller.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
wolper: fy fan vilken jävla domar nivå. Fan man blir helt jävla slut o se va dom tar på.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: Ja men Liss fick minsann ingen 2a, ingen vet varför
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Går ej att ha en slips som målvakt
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Tikkare: Han fick igen nu i form av ett slagskott i ryggen
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: Blir alltid så eftersom båda bråkar. Tycker det är korrekt dömt!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rallarn: är domarn köpt..varför tog dom inte utv på löven spelaren då han tryckte till Timråiten i ryggen vid sargen?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: kan man inte stå upp för att bli nedsprayad?? Läs före du kommenterar tack
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: Lerebäck får charging, Liss ställer sig upp åker attackerar Lerebäck(charging), båda småpucklas lite och åker för fighting. Resultat 2 min pp Björklöven.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
wolper: yes, och det hände en liknande situation i första där löven backen mosade ner lundin men där blev det inget..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
wolper: Ohre stod upp iofs 🤣 kolla på matchen innan du uttalar dig
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: haha olle liss sprayar medvetet ned ohre och lerbäck visar att det inte är okej. Sedan får olle liss spader och hoppar på timråiten efter signal och björklöven får pp. Logiskt?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Man står upp otroligt bra mot kanske Allsvenskans bästa lag! Inte dåligt. Med tanke på att Modo torska med 4 mål mot Löven så ser det otroligt bra ut.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: Han slogs alltså med sig själv Leon.... som i fight club alltså.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: Enöga hör hemma i Dunderklumpen, hörru!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Woody: Apropå HELT obegriplig utvisning när Lövenspelaren håller i Westerlunds klubba. Skumt, domarn.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Det gjorde han inte. Lerbäck som fick någon knäpp i skallen.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Woody: Westerlund åker ut för hakning i en kampsituation där Lövenspelaren håller i hans klubba... jorå!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
hockeyärnice: Håller med. Men jag vill nämna Lindholm igen. Snacka om att skicka ut rätt signaler. Hur många skott har han täckt nu?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Härlig hockyröv tackling av kung Svensson
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Reign in red: Jag uppfattade aldrig att han sprutade snö på Ohre, missade det isf. Stämmer det får jag väl backa och känna mig dum då.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
hockeyärnice: jämnare andra period, men ff riktigt bra hockey! Och Ohre får nog vara backup iår också.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: Jag tycker Lerebäck sänder otroligt bra signaler, Det kan väl aldrig vara godtagbart att Liss ska få åka in i målgården och spraya ner Ohre samt stå i hans område?
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: lerebäck är stört skön,riktigt lirare som inte tar nån skit!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Woody: Ja men det kommer, Dahlén kommer lägga upp några fina till han framöver, måste även berömma Lodin, fan vad bra han är och visar verkligen att det som hänt inte kommer påverka, tror inte många hade klarat av det som han gör nu , kommer bli otroligt roligt att följa honom i vinter!
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales: Ja, det var bara lite brottning med handskar PÅ.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Clay.2: Att dom får matchstraff är ju en pinsam skandal. Svensk jävla hockey..
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Knylan: Angående Liss så står han i målgården efter avblåsningen , tycker att han har inget alls där inne att göra i målgården , det var det Lerebäck ville visa .
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Bra match... synd på alla utvisningar. Lövens PP är väldigt bra. Synd att vårt inte är riktigt bra... än. Ohre har gjort 2 misstag kan jag väl tycka. Grundström i Löven är en klasspelare... bra om han lämnar i November.
Nä... mycket bättre inställning av Timrå än förut. Bra signaler inför seriestart... att det bara är inställningen det egentligen hänger på.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Synct: Äh, grabben är 20 bast samtidigt. Jag köper att det går att gnälla på någon tvåa här och där men det är samtidigt priset av att ha den där sortens back i laget. Han spelar aggressivt hela tiden och klarar av att vara väldigt hård trots att han inte hunnit lägga på sig speciellt många kilon.

Folk gnällde utav helvete på Didrik Strömberg också, sen lyckades han till slut att hitta sin nivå när han var 23-24 år. Lerebäck kommer nå dit betydligt tidigare än så.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
hockeyärnice: Precis min tanke. Jag skulle gärna se att Lundin fick sätta ett par mål. Viktigt inför fortsättningen.
Låst ämne

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Woody: Samma här, vi är det bättre laget än så länge, Är ju deras Nhl spelare som gör att dom är med i matchen, skönt att han Grundström bara blir kvar tills november!
Låst ämne

« · 2080598 · »