Sanyet: ja och klart han klarar sånt när domarn blåser för utvisning om dom rör han . Men sen så är det klart han väljer att spela med b-lag i allsvenskan istället för försöka i shl när han vet att han inte klarar tempot eller tacklingarna där.
Andersson: Vill också ha upp AIK. Då blir det lättare för Timrå då AIK lär bli bland de sista lagen. Men vem vet Brynäs kan vinna guld direkt från HA :) 7 matcher vore fint att få bevittna.
Förövrigt tycker jag att vi borde plocka in Viggo igen. Finns en fin uppsida på den pojken.
Andersson: ja men det gör inget om aik går upp 1 säsong för DIF kommer tappa hela laget om dom blir kvar och Eklund Ahl skulle jag gissa på om inte nhl klubben vill ha upp han till shl .
AIK upp till SHL och DIF kvar i HA = m0d0 cementerad i HA! (mest underhållande liga enligt m0d0liderna själva). Så dom lär ju trivas som fisken i vattnet därnere med matcher fredag/söndag.
Cobbel: inte lite heller haha. När man säger att Dick är snabb nog att vara före så man inte blåser icing så är det rätt tydligt att dif har mer fördel
OlliJanne: Exakt. Men nu har ju även HV fått upp ögonen för Viggo. Rykten går att han vill bort från HV trots kontrakt. Är Freij och Sundin bättre än Viggo, då blir det en jävla konkurrens på backsidan. Och har Timrå gett upp hoppet?
Jag gillar finnspåret. Vi har haft mycket bra genom åren om man bortser från Koivisto tex. Tror och hoppas att Kapanen hjälper till med något guldkorn från andra sidan pölen.
Villervalla: Jag tycker vikten på swehockey ska uppdateras varje säsong . NHL har ju så men de '' kanske '' överdrivs också . Victor Hedman tex har gått från 225 till 245 (102 till 111 )
Mesta och bästa inramningen i en hockeymatch än Djurgården AIK är en höjdare kul att fansen verkligen stöttar hemmalagen fast det är råttbo dom spelar I gamla hovet mot Gnagarna
Objektivt så är det bara bra att han lämnar, även om det är TRAGISKT. Men om man kritar på för ett lag 2+1, går ut och charmar alla fans om hur bra Timrå IK ska bli, hur rolig hockey dom ska spela, och vilken produkt som han ska ... | Läs mer