1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 595174 inlägg · 6213 ämnen
« · 2868089 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Sanyet: ja och klart han klarar sånt när domarn blåser för utvisning om dom rör han . Men sen så är det klart han väljer att spela med b-lag i allsvenskan istället för försöka i shl när han vet att han inte klarar tempot eller tacklingarna där.

Andersson: Vill också ha upp AIK. Då blir det lättare för Timrå då AIK lär bli bland de sista lagen. Men vem vet Brynäs kan vinna guld direkt från HA :) 7 matcher vore fint att få bevittna.

Förövrigt tycker jag att vi borde plocka in Viggo igen. Finns en fin uppsida på den pojken.

Edlundpojken: kelleher då 145 cm över havet och åker 8ttor runt det de flesta. Säger det mesta om kvaliteten på HA. Nä fyfaan vilken pissliga.

Olli Nomadinen : äckligt . Berg är för fan värre än shinimin på filma

Rip Kirby: Och precis där skaffade sig Dif ett hyfsat momentum i den här serien

Cobbel: ja alltså tur man inte hejar på aik för jag hade fått panik hahs

Rip Kirby: och man släpper fasthållningen som var 10-15s innan avgörandet där?

DrCox: "den onämnbare" - Självgodheten personifierad.

Sanyet: Det är mest JFK som snackar sådan dynga

Rip Kirby: jag gillar inte Berg. Inte första gången har får jätteont efter att själv ha spelat rätt hårt först.

Andersson: fullbokad? 🤠😄 lär vara tarasov o Gäsp som kör bingokulor därfram i bussen ala Rolandz. Fyfaan vilken misär 😜

Cobbel: Ajaj, UTVISNING AIK..

Cobbel: Då var de kört då PÅPÄ DIF

Edlundpojken: Haha det är så vidrigt att se 😂

Andersson: ja men det gör inget om aik går upp 1 säsong för DIF kommer tappa hela laget om dom blir kvar och Eklund Ahl skulle jag gissa på om inte nhl klubben vill ha upp han till shl .

Sanyet: Bortamatch mot Kalmar en lördag i november . Finns det något roligare ? Fullbokad supporterbuss från Övik
93 mil enkel resa

AIK upp till SHL och DIF kvar i HA = m0d0 cementerad i HA! (mest underhållande liga enligt m0d0liderna själva). Så dom lär ju trivas som fisken i vattnet därnere med matcher fredag/söndag.

Edlundpojken: Går AIK upp blir dom 13/14 DIF 10-12

Andersson: Hellre aik än DIF . Men ja 2 lag man klarar sig utan .

Edlundpojken: Samtidigt tudelat . Vill inte ha AIK - huliganer i SHL heller . Men illamående över DIF - favoriseringen

Cobbel: inte lite heller haha. När man säger att Dick är snabb nog att vara före så man inte blåser icing så är det rätt tydligt att dif har mer fördel

OlliJanne: Exakt. Men nu har ju även HV fått upp ögonen för Viggo. Rykten går att han vill bort från HV trots kontrakt. Är Freij och Sundin bättre än Viggo, då blir det en jävla konkurrens på backsidan. Och har Timrå gett upp hoppet?

Andersson: med lite hjälp av domaren igen . Undra om man inte vågar plocka snabbe dick

Andersson: Det blir klockan slår idag också . Synd . Inte en sportkeps att AIK klarar sudden

Cobbel: AIK tappar alltså 4-1 på en kvart

solbacken: Han är utlånad men vill bryta med HV.

Dif-Aik 4-4 nu.

Rip Kirby: Märks väl att domarna släpper lite på reglerna kring DIF med va?

Är Viggo utlånad eller har han skrivit på för AIK.

OlliJanne: AIK kan väl ta en match iaf så det blir lite jobbigt för DIF . Fördelen om AIK skulle skrälla och gå upp så lär dom ramla ur fortare än DIF

Nisse på Mon or: HV hade väl redan förlängt Viggos kontrakt innan vi lånade honom?

Andersson: märks att Brattström inte har mycket till självförtroende längre :/

Rip Kirby: otäckt är det

Rip Kirby: 4-3, Game ON.

Nisse på Mon or: Lika gammal som Freij och Stadin

Nisse på Mon or: AIK gör 4-1, sekunder in på period tre. Vilken otur ändå..
4-2 reducering. Kan det bli match?

Alltså Viggo Gustavsson, vilken lirare. Var Timrå lite sena på bollen på honom?

Andersson: Ingen turnering, bara en vanlig landskamp.

Rip Kirby: Vad är det för turnering ?

För er som missat det står Tim Juel för Sverige mot Finland här och nu. 1-0 Suomi alldeles nyss.

Sv: Silly Season 2025-26
Rip Kirby: AIK tystar Hovet, 3-1.

Klockan slog , gnaget log . DIF ska svettas

Sanyet: Känns som vi går ifrån det spåret nu. Vilket känns rätt skönt enligt mig. Svenskt for the win.

Herminator: Gnaget i ledningen..

Jag gillar finnspåret. Vi har haft mycket bra genom åren om man bortser från Koivisto tex. Tror och hoppas att Kapanen hjälper till med något guldkorn från andra sidan pölen.

Villervalla: Jag tycker vikten på swehockey ska uppdateras varje säsong . NHL har ju så men de '' kanske '' överdrivs också . Victor Hedman tex har gått från 225 till 245 (102 till 111 )

Villervalla: Vet vi om han ens vill åka? Sen är det ju inte bara att åka iväg heller när du väntar ditt första barn tillsammans med din partner.

Olli Nomadinen : Jag tror den är ganska stor, det verkar ju inte som han fått något konkret på bordet.

Hur troligt är det att Dahlén blir kvar?

TD: Just kvitterat 1-1 i Gnaget PP.
Då blev det tyst på Hovet.. =)

Mesta och bästa inramningen i en hockeymatch än Djurgården AIK är en höjdare kul att fansen verkligen stöttar hemmalagen fast det är råttbo dom spelar I gamla hovet mot Gnagarna

« · 2868089 · »