det tycker jag är deprimerande...simons må inte alls ha motsvarat förväntningarna på honom men det har inte dom andra heller...så någon stans bör han få istid...
TD: Ser lite intressant ut ändå. Nu är det inte Tegström som lirar, utan Åhlund. men man har i all fall vaskat om en aning.
Sedan är det trots allt ledare och ansvariga som får ta skiten ju fler förluster som kommer. Peos vara eller icke vara bedöms match efter match. Peo har nog en mindre behaglig tid till mötes om det skulle bli ytterligare förlust. Han mår nog inte bra nu heller. Stämningen i hela Timrå Ik blir ju mer och mer hektiskt ju fler nederlagen är, och trenden inte bryts. Snaran börjar dras åt.
Robert Carlsson in i förstalinen, är det nåt att komma med? nej jag tror på förlust även om nu Tägtström får chansen, och Wallin i också i förstauppställnigen! Danne i fjärde, detta måste vara ett schackdrag som heter duga men vem vet? Linus lär väl få mer isstiden som kämpat bra på slutet. Förlust ikväll och experterna börjar kraxa om Peo vara eller icke vara? det är frågan? mycket frågetecken i kväll. ??
frasse även om dom tränat mycket offensivt betyder inte det att spelarna fått tillbaka självförtroendet...men du har rätt trillar pucken in till låt oss säga 0-2 så kan det lossna lite ...det är inte alls omöjligt men jag försöker att hålla mina förhoppningar nere så jag inte blir besviken
peltomaa har varit småskadad hela säsongen och har inte kunnat gå för fullt...kanske uppehållet gjorde honom bra...jag har för mig att jag har läst att han går för fullt nu...(inte säker)
dr-nix: Ifjol hade vi en sån spelare... Han hette Timo Peltomaa... Vart han är nu vet jag inte... Annars kan man väl trots allt inte klaga på inställningen hos grabbarna tycker alla ger 110%...
mm jo tik stressar för mycket i egen zon och då bjuder dom på chanser..det ordnar sig kanske om spelarna får tillbaka lite självförtroende..hoppas att åhlund blir den ledargestalt som tik så desperat är i behov av just nu.. en spelar typ vi behöver är renberg...han ger 110% ute på plan och sådant smittar med sig...
shadar låt dom ha sitt roliga även dom vet att det inte blir så många mål. 1-2 är ett bra resultat.... tik får 0-2 aik utjämnar till 1-2 och pressar tik men tik håller för trycket..
2-4 blir det helt enkelt, R Carlsson.............1mål E Ward..................1mål M Lind...................1mål T Pelomaa.............1mål Zäta......................2ass