1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Aik-Tik

« · 28092 Till forumet

Sv: Aik-Tik
5 mot 4 nu för TIK
Kommentera

gud: Grattis och må du få fira med en seger !
Kommentera

glöm inte chatten !!
Kommentera

TIMRÅ IK måste vinna idag..för idag
fyller GUD 35..efter en härlig dag med familjen
så hoppas jag att jag kan runda av den med en
TIMRÅ IK seger..
Kommentera

Kom igen nu Timrå, kryp lite närmare, NU gäller det, Vinna eller försvinna.

Forza Timrå in med pucken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Tycker jag oxå... Det gjorde gott för både Styf o Tjobba ifjol att få lira några matcher i Alsvenskan...
Kommentera

Amen!!
Kommentera

Må det bli en 3-poängare ikväll. Amen.
Kommentera

naturligtvis...det behöver inte vara i a-laget...låna ut honom till sundsvall eller något dyligt så han får lite istid
Kommentera

dr-nix: Detta är ingen välgörenhet... Nu har 12 forwards som är bättre... o då spelar de...
Kommentera

det tycker jag är deprimerande...simons må inte alls ha motsvarat förväntningarna på honom men det har inte dom andra heller...så någon stans bör han få istid...
Kommentera

Börje: japp... Alla utom Simons kommer att få speltid...
Kommentera

TD: Ser lite intressant ut ändå. Nu är det inte Tegström som lirar, utan Åhlund. men man har i all fall vaskat om en aning.

Sedan är det trots allt ledare och ansvariga som får ta skiten ju fler förluster som kommer. Peos vara eller icke vara bedöms match efter match. Peo har nog en mindre behaglig tid till mötes om det skulle bli ytterligare förlust. Han mår nog inte bra nu heller. Stämningen i hela Timrå Ik blir ju mer och mer hektiskt ju fler nederlagen är, och trenden inte bryts.
Snaran börjar dras åt.
Kommentera

Tänker Peo gå runt på fyra kedjor ikväll? Crippe med Åhlund och Peltomaa i 4:e. Surt att sitta och jobba...
Kommentera

Robert Carlsson in i förstalinen, är det nåt att komma med? nej jag tror på förlust även om nu Tägtström får chansen, och Wallin i
också i förstauppställnigen! Danne i fjärde, detta måste vara ett schackdrag som heter duga men vem vet? Linus lär väl få mer isstiden som kämpat bra på slutet. Förlust ikväll och experterna börjar kraxa om Peo vara eller icke vara? det är frågan? mycket frågetecken i kväll. ??
Kommentera

mm jag tänker så att om inte timrå kan vinna över aik vars form inte är särkillt bra så blir jag ledsen...det är bara 3poäng som räknas ...
Kommentera

dr-nix: jag vet inte vad det är, men jag känner på mej att vi kommer att göra just de 2 första målen i matchen, sedan rullar det på!

Åhlund gör 1+1 idag!
Kommentera

dr-nix: Starkt! Hålla dina förhoppningar nere och vinna med 2-1. Jag gillar din attityd! Minsta möjliga marginal.
Kommentera

frasse även om dom tränat mycket offensivt betyder inte det att spelarna fått tillbaka självförtroendet...men du har rätt trillar pucken in till låt oss säga 0-2 så kan det lossna lite ...det är inte alls omöjligt men jag försöker att hålla mina förhoppningar nere så jag inte blir besviken
Kommentera

Läste at man tränat väldigt mycket offensivt spel nu, även PP , så jag tror på 36 mål....full fart framåt, håll tätt bakåt!

FORZA TIK!
Kommentera

peltomaa har varit småskadad hela säsongen och har inte kunnat gå för fullt...kanske uppehållet gjorde honom bra...jag har för mig att jag har läst att han går för fullt nu...(inte säker)
Kommentera

dr-nix: Ifjol hade vi en sån spelare... Han hette Timo Peltomaa... Vart han är nu vet jag inte... Annars kan man väl trots allt inte klaga på inställningen hos grabbarna tycker alla ger 110%...
Kommentera

Jag tror att det är så här. timrå spenderar för mycket tid i sagrhörnorna där dom blir stillaståemde i närkamper och får aldrig pucken framför mål
Kommentera

Frasse: Ganska hyfsat...
Kommentera

mm jo tik stressar för mycket i egen zon och då bjuder dom på chanser..det ordnar sig kanske om spelarna får tillbaka lite självförtroende..hoppas att åhlund blir den ledargestalt som tik så desperat är i behov av just nu.. en spelar typ vi behöver är renberg...han ger 110% ute på plan och sådant smittar med sig...
Kommentera

vad är oddset på att matchen slutar 12-36 ?
Kommentera

dr-nix: Tänkte skriva 0-2 men kom då att tanka på den numer obligatoriska bjudningen och då fick det bli 1-2.

Mvh
Kommentera

shadar låt dom ha sitt roliga även dom vet att det inte blir så många mål. 1-2 är ett bra resultat.... tik får 0-2 aik utjämnar till 1-2 och pressar tik men tik håller för trycket..
Kommentera

Förstår inta att ni tror att det blir så mycket mål.....?

Det blir antagligen inte mer än två eller tre mål sammanlagt i matchen varför jag tippar 0-2 alt 1-2.

Kom i håg detta inlägg.... ;-)

Mvh
Kommentera

2-4 blir det helt enkelt,
R Carlsson.............1mål
E Ward..................1mål
M Lind...................1mål
T Pelomaa.............1mål
Zäta......................2ass
Kommentera

jag har alltid rätt med resultat 3-1 till aik sorry, men efter det får dom några dagar att samla sig
Kommentera

Ikväll måste det bli vinst slår man inte AIK så blir det jobbigt...
Kommentera

Jag tror att TIK dominerar stora delar av matchen men torskar ändå...:(

Mitt tips 3-2
Fagemo
Matthiasson
Kommentera

helt fel ! 3-5 har ja sagt (timrås siffror sist)

Z.................1 mål
Fagemo ......1 mål
Tomi...........1 mål
Matthiasson 2 mål
Kommentera

jag tror på 0-3..
Zäta
Robban
Jindrich
Kommentera

Aik-Tik
Nu lägger vi ner allvaret en stund och riktar in våra blickar på eftermiddagens drabbning.

Kvällens tips: Aik 2, Timrå 5
Ed Ward sätter 1
Zetterberg 2
Matthiasson 1
och Nordgren 1
Kommentera

« · 28092