1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592691 inlägg · 6217 ämnen

AIK - Timrå IK 2011-01-02

« · 1326518 Till forumet

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Uno Gordon: Tack, detsamma!
Sina åsikter ska man stå för. Punkt. Bortse helt ifrån angrepp mot dig som person. Svara inte ens på sådant. Låt det rinna av...
Kommentera endast de konkreta sakfrågorna kring Timrå IK.

Redigerad kommentar

Kommentera

Laken: Det är bra att du inte håller med. Jag vill inte ha ryggdunkar bara därför att. HS skall vara en plattform för uppfriskande debatter av allehanda slag. Däremot blir jag irriterad på folk när de skall slakta mig som person för att jag har en viss sorts typ av åsikter. Jag diskuterar gärna hockey. För det fullkomligen älskar jag, men skall man in och gaffla så bör man ha något genomtänkt att påskina också vilket du som oftast har. Du är rak, tydlig opch kommunikativ. Inget mumbojumbo i onödan.

Redigerad kommentar

Kommentera

Uno Gordon: Som sagt, jag håller inte med. Så dålig tycker jag inte att han är.
Ja, han kan säkert sitta på en saftig lön (hur mycket?) men den får i så fall sänkas om han vill vara kvar.
Ibland känns det som att ni enbart letar efter fel när han är på isen, man måste även se till det som han gör bra...

Då retar jag mig betydligt mer på en som Fredrik Hynning med elitsereins sämsta kroppsspråk! Jag vill att spelarna istället ska bidra med energi!
Kommentera

Uno Gordon: Äntligen en KOMPIS
Kommentera

Laken: Karln har inget självförtroende. Han är lika död som Jonte Hedström när det gäller hockey. Det är tamefan en hädelse att han fått epitetet "stjärnback" för att han var talangfull i yngre år och gjort en sväng i AHL och blivit draftad av Ottawa. Han har inte ett rätt därute på isen. En back som inte kan slå en passning på 2m rätt som siste man har inget i våran stolta förening att göra. Jag blir så förbannad varenda gång jag ser honom inne på isen. Mitt förtroendekapital är sedan länge förbrukat vad beträffar Mattias Karlsson. Det värsta av allt är att ingen förbättring syns inom räckhåll.

Misstag kan vi alla göra men då måste man kompensera detta med någonting annat likt Sebbe Erixon eller scratcha sitt eget spel och inte vara så förbannat omständig. Det går inte att kompromissa när man väl är därute på isen. Antingen spelar man enkelt och håller 0-0 eller så rannsakar man sig själv och gör det man vet att man är bra på och håller sin gubbe. Det måste till en större självinsikt även bland merparten av spelarna. Bekväma individer vill jag inte kännas vid. Inte med den lönen han uppbär. Någon jävla ordning får det ändå lov att vara.

Redigerad kommentar

Kommentera

Detta är så j-vla klockrent att jag kunnat skriva det själv:

"AIK jobbar oerhört hårt i matcherna och spelar oerhört intensivt. Det måste Timrå göra ikväll. För jobbar vi lika hårt som AIK så vinner vi eftersom vi har ett bättre lag på pappret. Det är där matchen avgörs ikväll. Hur hårt Timrå är villiga att jobba."
Kommentera

TIK55: Nej, jag tycker inte att han varit urusel. Däremot hade jag högre förhoppningar på hans spel i powerplay, när han kom.
Kommentera

Laken: Håller med dig där men även att Kolan har varit urusel sen han kom till TIK
Kommentera

TIK55: Säsongens största flopp i Timrå är så klart: Kim Hirschovits.
Utan tvekan.

Redigerad kommentar

Kommentera

KniveN: Han ska lira i PP tycker jag . Annars så är det tyst som i graven när det gäller förstärkningar ( som vanligt ). I aftonbladet så har dom denna artikel ang. säsongens största floppar . Eftersom jag har gått hårt åt Kolan och fått mycket skit tillbaks så blev jag faktisk glad ( tyvärr ) när jag läste detta.

SÄSONGENS STÖRSTA FLOPPAR I ELITSERIEN

Sportbladets hockeyjury med Mats Wennerholm, Tomas Ros, Emil Karlsson, Hans Abrahamsson och Thomas Tynander har utsett säsongens största floppar i elitserien. Här är slutställningen:

1. Fredrik Bremberg. 2. Markus Seikola. 3. Nils Ekman. 4. Mika Pyörölä. 5. Daniel Rudslätt. 6. Niko Dimitrakos. 7. Daniel Widing. 8. Marcus Nilson. 9. Oscar Hedman. 10. Riku Helenius. 11. Per-Johan Axelsson. 12. Per Ledin. 13. Michael Holmqvist. 14. Pekka Saarenheimo. 15. Mattias Karlsson (Timrå). 16. Magnus Kahnberg. 17. Jaroslav Hlinka. 18. Johan Holmqvist. 19. Stefan Ridderwall. 20. Björn Bjurling. 21. Janne Niinimaa. 22. Johan Andersson (LHC). 23. Jimmie Ölvestad. 24. Tomi Kallio. 25. Andreas Karlsson.
Kommentera

Får Pikken lira PP idag? Tycker det är lite konstigt att han som enda högerskytt och som samtidigt har ett bra skott inte lirade PP senast.
Kommentera

AIK - Timrå IK 2011-01-02
Ny match, nytt år och nya möjligheter. Med en oerhört skön seger i bagaget beger vi oss ner till Hovet för att söka revansch - it's payback time!!1!
Kommentera

« · 1326518