Olle:
Jag skulle säga att vi inte får gripas av panik och att vi måste se långsiktigt på det hela.
Kattgubben:
Sitter och tittar på man man spelet i egen zon. Fan man åker efter och petar med handskar och klubba i ryggen!!! Fan fullfökj och upp med spelaren i sargen så han tappar puckkontoll!!!
Vi skulle behöva en hårtork i båset/omklädningsrummet. Nu har vi två koalor på valium.
Kattgubben:
Finns ingen tränare som kan rädda detta lag!! Fan du måste ha tillgång till material för det. Vad jag vet så kan ingen tränare trolla!!??
Bragd-Birger:Mega-kuk var ordet..nu stänger jag av självplågeriet och laddar för sista avsnittet av Bron.
Godnatt alla och försök att sova i alla fall...:)
Slog över på luleåmatchen. Jämtin fortsätter att vara en f**ta. Hagos insats mot Mcdonell är ju rena rama Bravehart jämfört med Jämtin. Kan inte ta en en tackling, sätter upp armen och söker skydd hos domarna. Vilken sopa!
Bragd-Birger:
Jämtin gör det igen. Armbåge i huvudet och förmodad hjärnskakning på Mannberg.
Känns som att han gör någon idiotgrej i varenda match nu. Dags för en rejäl avstängning tycker jag.
Nä, hörrni. Jag tror man inte kan säga annat än att det är ett riktigt bajslag vi håller på. Säsongens hittills viktigaste match, och då lyckas man spela sämre än någonsin. Det är riktigt jävla mega-kuk-oroväckande.
Fortsätter att tjata om centrar. Nu har vi tappat Vampola, och i den här matchen saknar vi Larsson + att Bagarn fick kliva av. En starkt bidragande orsak till den patetik vi tvingas bevittna. Det tillsammans med noll taktiska motdrag mot AIK:s frenesi. Perra, vad faen är det frågan om?
Är så less på det här så det finns inte. Sällar mig till dom som vill ha en ny målvakt också, nu. Jocke hade chansen, men han tog den inte. Absolut inte ensam skyldig till det här, men...det är för dåligt.
Avgå alla!
Kattgubben: Det kommer ju inte att hända. Om det beror på att ingen vill ta över laget eller om det beror på att det sitter förrädare i ledningen, det är svårt att avgöra.
Man kanske resonerar som så att det redan är för sent? "Varför sparka tränarna nu när vi redan är avsågade" typ?
Nä men vi kanske ska ta och värva ett par nya rejects istället? Lite som att sätta plåster på stumpen där man just sågat av sin arm. Hur många spelare vi än värvar så kommer vi fortfarande att blöda rent sportsligt.