1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590570 inlägg · 6217 ämnen

AIK - Timrå IK 2011-11-23

« · 1430644 · » Till forumet

Sv: AIK - Timrå IK 2011-11-23
kan inte pikken ramla på fasth nu
Kommentera

Sune: Sune är gud.
Kommentera

Brempis
Kommentera

OJ!! Vad säger man
Kommentera

söder över: Gör lundström en klart godkänd insats ? O fan . Tja kastat in två själv och släppt en lyftning från blå
Kommentera

Hahl Bundy: Kollar du på hockey fortfarande? Tidigt ledningsmål för Barca.
Kommentera

Ska mirakelcoachen Perra lyckas vända detta? Nu verkar han helt plätsligt ha sagt till spelarna att åka skridskor också. Konstigt att det tog drygt två perioder innan den ordern gavs.
Kommentera

Olle:

Jag skulle säga att vi inte får gripas av panik och att vi måste se långsiktigt på det hela.

Kommentera

Modano: Tuffa tant Hagos hjälper oss;)
Kommentera

Hahl Bundy: Ja bönderna ska till att välja nu.
Kommentera

Hahl Bundy: nu vänder det
Kommentera

Captain Crash: Jaså?
Kommentera

Captain Crash:Skönt att vagga in AIK i falska förhoppningar. 
Kommentera

...do you believe in miracles?
Kommentera

hoppsan! Fast jag hoppas inget
Kommentera

Captain Crash:

NU KÖR VI

Kommentera

Kattgubben:

Sitter och tittar på man man spelet i egen zon. Fan man åker efter och petar med handskar och klubba i ryggen!!! Fan fullfökj och upp med spelaren i sargen så han tappar puckkontoll!!!

Kommentera

Nu blir det spännande.
Kommentera

Visst är det väl pinsamt att när vi äntligen, jag säger äntligen fått en marknadschef som kommer med lite nya grepp, pengainsamling, "vi kan", vinst på matchbiljett, after work på fredag, då har vi ett lag som gör allt för att skrämma bort eventuella besökare.
Kommentera

Sune: jag tror säkert att timråfansen skulle få ett mer välmående hjärta av att höra dig stå och mysa i periodpausen vid ställningen 0-12 till motståndarlaget :)
Kommentera

Simmalugnt:

Säsongens kanske viktigaste match och laget skämmer ut sig på bästa sändningstid, man slutar aldrig att förvånas.
Kommentera

Ofta när vi börjar spela bra i första perioden blir det en total scenförändring senare i matchen varefter vi förlorar allt inklusiven matchen. Börjar vi däremot dåligt sker det sällan eller aldrig nån scenförändring. Då är vi fast i vårt usla spel. Sånt måste ju ändå vara en tränarfråga. Att kunna vända matchbilder är inget som Perra verkar kunna klara av.
Kommentera

Nisse:

Jag tar hellre tränarrollen...

Kommentera

söder över: skönt att se att vi fortsätter stå på hälarna i egen zon. Iaf
Kommentera

Frella: Jag tycker att han kan "putta" McLovin igen, förlåt alla sportsliga människor men fan vad jag skulle garva om killen bröt benet igen.
Kommentera

Bragd-Birger: Kan bara instämma! 
Kommentera

Olle:

Ja, nog är det ett gränsfall alltid

Kommentera

Olle: ja friberg...

Men tydligen är det endast pikkarainen som kan bli utvisad för charging...

Det här är den absolut tråkigaste matchen jag skådat hittil den här sässen... det är väldigt få spelare som gör sitt på isen idag! Vad fan har hänt?

Lundström gör en klart godkänd insats men backar och frw gör verkligen alla precis ALLT dom kan för att inte blanda sig i försvars arbetet! Man har absolut ingen fart i benen för fem öre!

Lagen om all jävlighet...

Bagarn osäker inför match pga ett av de täckta skotten mot lhc! Jag törs garantera att det nya skottet träffade på exakt samma ställe!

Friberg är en av väldigt få spelare som verkligen trampar o skjuter som en normal hockey spelare bör göra...

Granath...

Ja hmm dom hade visst en sarg runt isjäveln på hovet...
Kommentera

Vi skulle behöva en hårtork i båset/omklädningsrummet. Nu har vi två koalor på valium.

Kommentera

Kattgubben:

Finns ingen tränare som kan rädda detta lag!! Fan du måste ha tillgång till material för det. Vad jag vet så kan ingen tränare trolla!!??

Kommentera

Taurus: Han ska inte ha stryk, han ska plockas bort från ishockeyn.
Kommentera

Bragd-Birger:Mega-kuk var ordet..nu stänger jag av självplågeriet och laddar för sista avsnittet av Bron.

Godnatt alla och försök att sova i alla fall...:)

Kommentera

Slog över på luleåmatchen. Jämtin fortsätter att vara en f**ta. Hagos insats mot Mcdonell är ju rena rama Bravehart jämfört med Jämtin.  Kan inte ta en en tackling, sätter upp armen och söker skydd hos domarna. Vilken sopa!

Kommentera

Bad_Brett

Ett jävla kokstryk ska karln ha!!!

Kommentera

Olle: Den tränare som räddar kvar Timrå i ES borde ju få evig hjältestatus. Det är en jävla utmaning. Finns det tränare av det virket? Perra verkar ju inte ens försöka längre. Hoppas han på att Nubben ska värva hem ett självspelande piano? Nej, förrädare i ledningen känns nog nästan mer troligt......
Kommentera

Bad_Brett: Han kan väl inte få en speciellt lång avstängning, på något konstigt sätt klarar han ju sig alltid från rättvis bedömning, således stängs han aldrig av och kan heller inte klassas som återfallsförbrytare.
Kommentera

Fy fan vad uselt jävla lag vi har! Ny målvakt är ett MÅSTE till KS!
Kommentera

Sune: Håller återigen med Dig. Du är klockren i dina analyser. Har Du inte sökt jobbet som klubbdirektör än, likheten med den nuvarande är slående. Ett förslag Sune om Du blir ny klubbdirektör och motståndarna spelar ut oss så det sjunger om det. Samla laget i mittcirkeln och sjung - we shall overcome.
Kommentera

Vi borde ha Gordon Ramsay som coach

Kommentera

Modano: hehe ja det var ju verkligen fel spelare att fega ur, du har ju lite svårt för Hagos. Kan tänka mig att du brände av lite extra i det läget.
Kommentera

Bragd-Birger:

Jämtin gör det igen. Armbåge i huvudet och förmodad hjärnskakning på Mannberg.

Känns som att han gör någon idiotgrej i varenda match nu. Dags för en rejäl avstängning tycker jag.

Kommentera

lincoln: Jag håller med dig så jävla mycket. Och Perras snack om att stoltheten, hedern, inställningen, viljan, bla, blablablablaba får honom att stanna förlöjligar hela situationen. Jag kan omöjligt se att nån, inte ens spelarna eller ledningen, egentligen tror på karln och det han säger längre.
Kommentera

Raggaren Putte: Lundström bäst i Timrå. Övriga har redan duschat och sitter i bussen och väntar på honom.

Kan inte Pikkarainen göra något riktigt fult i tredje åtminstone? 15 matchers avstängning skulle vara som en tidig julklapp.
Kommentera

Nu har Jämtin skyddat sig mot en tackling igen.
Kommentera

Nä, hörrni. Jag tror man inte kan säga annat än att det är ett riktigt bajslag vi håller på. Säsongens hittills viktigaste match, och då lyckas man spela sämre än någonsin. Det är riktigt jävla mega-kuk-oroväckande.

Fortsätter att tjata om centrar. Nu har vi tappat Vampola, och i den här matchen saknar vi Larsson + att Bagarn fick kliva av. En starkt bidragande orsak till den patetik vi tvingas bevittna. Det tillsammans med noll taktiska motdrag mot AIK:s frenesi. Perra, vad faen är det frågan om?

Är så less på det här så det finns inte. Sällar mig till dom som vill ha en ny målvakt också, nu. Jocke hade chansen, men han tog den inte. Absolut inte ensam skyldig till det här, men...det är för dåligt.

Avgå alla!

Kommentera

Olle: Spelare nr 3 sönder du menar att tjejer ska inte spela mot män det gör tydligen ont stakars TIMJÅ aj aj vi har bara tuffa tanta hagos som kan hjälpa oss heja heja.
Kommentera

Bad_Brett: Det behövs ytterligare nyförvärv ja, skarp analys där. Men inte för att nå nåt streck, 12 p...22 p...32 p...spelar ingen roll. TIK når inget streck, däremot måste det byggas för KS.
Kommentera

Kattgubben: Det kommer ju inte att hända. Om det beror på att ingen vill ta över laget eller om det beror på att det sitter förrädare i ledningen, det är svårt att avgöra.

Man kanske resonerar som så att det redan är för sent? "Varför sparka tränarna nu när vi redan är avsågade" typ?

Nä men vi kanske ska ta och värva ett par nya rejects istället? Lite som att sätta plåster på stumpen där man just sågat av sin arm. Hur många spelare vi än värvar så kommer vi fortfarande att blöda rent sportsligt.

Kommentera

Mappe: Deta uttalande sa jag redan när dom anställde värmlänningarna inga tydliga spelideer dumpa puck åk ikapp faanskapet så har det varit sen första matchen med dom så klart att spelarna blir förvirrade,nää lägg alla resurser på nya tränare spelare har vi det är bara spelidder som fattas.
Kommentera

Sune:Klockren analys. Håller med till 100%
Kommentera

« · 1430644 · »