Jockz: Sune kan man ta med ett leende jämfört med speltrollet och andra som härjar runt här.
Zlatan kvitterar!
Redigerad kommentar
Raggaren Putte:
Har dom inte fattat det på hela hösten måste dom ju fan vara dummare än Jämtin.
Olle:
Jag skulle säga att vi inte får gripas av panik och att vi måste se långsiktigt på det hela.
Kattgubben:
Sitter och tittar på man man spelet i egen zon. Fan man åker efter och petar med handskar och klubba i ryggen!!! Fan fullfökj och upp med spelaren i sargen så han tappar puckkontoll!!!
Vi skulle behöva en hårtork i båset/omklädningsrummet. Nu har vi två koalor på valium.
Kattgubben:
Finns ingen tränare som kan rädda detta lag!! Fan du måste ha tillgång till material för det. Vad jag vet så kan ingen tränare trolla!!??
Bragd-Birger:Mega-kuk var ordet..nu stänger jag av självplågeriet och laddar för sista avsnittet av Bron.
Godnatt alla och försök att sova i alla fall...:)
Slog över på luleåmatchen. Jämtin fortsätter att vara en f**ta. Hagos insats mot Mcdonell är ju rena rama Bravehart jämfört med Jämtin. Kan inte ta en en tackling, sätter upp armen och söker skydd hos domarna. Vilken sopa!
Bragd-Birger:
Jämtin gör det igen. Armbåge i huvudet och förmodad hjärnskakning på Mannberg.
Känns som att han gör någon idiotgrej i varenda match nu. Dags för en rejäl avstängning tycker jag.