Per HApps: Skulle gissa att man tänkte sig att Gunno, Crippe, Friberg skulle producera rätt bra. Sen Jonte och Önerud som bubblare. Förståelig tanke till viss del, men om man för in überdefensiva centrar i total avsaknad av playmakerskills i ekvationen så...tja. What you see is what you get.
Taurus:Ja fast idag gick det nog fan inte få in pucken helt enkelt, målskyttar eller ej. Vi har varit bättre i mer eller mindre varenda match mot detta lag från helvetet den här säsongen, och vad har vi fått för det?! Nej, det här är förjävligt. Det måste vara satan själv som är regissör för det här jävla spelet...
VARFÖR SER JAG MATCHJÄVELN!!!!! VISSTE JU ATT DET SKULLE BLI SÅHÄR, STOLPAR OCH SKIT OCH SÅ ÄSTTER DOM 1-0 21 SEC KVAR.
Nu kommer vi göra 1-1 och dom gör 2-1 med 10sec kvar!
Domarnarna är så jävla dåliga, brukar aldrig klaga på dom längre, men när AIK gjort 1-0 och perioden snart är slut, DÅ får vi vårat första PP, ja jävligt bra!! att börja med PP i en period hjälper ju så jävla mycket, 99,97% av gångerna rinner det bara ut i sanden1!!!!!
Om man ser till matchen inklusive förutsättningarna med 6 poäng osv så tycker jag att man gör en ok 1a period. Känns inte som om aik lyckas med mycket annat än individuella prylar o vi känns som om vi har ganska bra koll även på de...
Anfallsmässigt ser det ut som vanligt... Snurr i hörnen o tappad puck... Kan fan inte vara skoj att vara anfallare i timrå ik i år.
Widing gjorde just mål på en extremt nonchalant salak...
Iaf tyckte jag mig se att timrå vikle komma till tidiga avslut i sina anfall direkt från start när både friberg o alex larsson tar avslut direkt. Det gillade jag.
Nu gjorde honken en ännu större tavla... Varför kan inte målisarna vi spelar mot kasta in puckarna i egen kasse?
Jo för att vi inte ens får puckarna på motståndar målet... Då blir det svårt att kasta in dem i egna målet