1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588878 inlägg · 6217 ämnen

AIK - Timrå IK 2015-10-07

« · 1702562 Till forumet

Sv: AIK - Timrå IK 2015-10-07
söder över: Alltså, det här är inte roligt att titta på. Det finns ingen som helst antydan till organiserat spel. Bara fram och tillbaka, utan tanke bakom. Tränar dom över huvud taget på långa anfall? Det ser inte ut så.
Kommentera

sargad: han som genade framåt med steroider...

Vassare i anfallszon är dom iaf...

Dem hittar igenom med bra passningar för att förflytta vår målis och dom kommer till skott...

Vi har klena avslut lågt på Rahm...
Kommentera

sargad: Ser matchen på cmore. AIK skapar fler målchanser och GÖR MÅL, nä som sagt, vi vänder aldrig underlägen så tyvärr... dock så kan man ju hoppas på att dom gör det.
Kommentera

Knylan: Är på plats. AIK ä inte ett dugg bättre än Timrå, tvärtom men de verkar ha en bra vakt. De kan bli avgörande.
Kommentera

JobbaPuck: Ska väl bli pappa, igen. Första gången var väl mot Pantern.

Nä men om Westin kanske skulle trycka dit någon puck snart? Har sina chanser, minst sagt.
Kommentera

ser verkligen inte bra ut tyvärr... inte en bra chans. och som vanligt när Timrå spelar så kan vi inte vända ett underläge!!
Kommentera

JobbaPuck: ser bedrövligt ut😑
Kommentera

cally47: Vart är Mådållinder?
Kommentera

Johan J: Skandal men jag missar matchen :-( Jag bestämmer att det blir tre poäng. Dags för det nu.
Kommentera

El Maco: Har stängt inkorgen redan och går direkt från jobbet. Kunden får ursäkta. Formen känns tveksam men hoppas som vanligt på tre poäng.
Kommentera

Laget ikväll

Mattsson (Ohre)

Marklund-Johnsson-Dahlèn
Fernholm-Bryhnisveen

Boyce-Lindhagen-Öhrn
Westin-Bohman

Westin-Berglund-Wedin
Nilsson-Strömberg

Johansson-Molinder-Hallin

Extra: Brändström och Sirèn
Kommentera

El Maco: Jag kommer dit och ser Timrå ta hem tre poäng! Har för mig vi vann samtliga matcher borta mot AIK förra säsongen, så vi fortsätter på det.
Kommentera

El Maco: Själv har jag inte sett TIK vinna en enda match mot AIK på Hovet så jag håller mig undan för att inte Jinxa nåt.
Kommentera

JobbaPuck: Hur många Stockholmare ska dit?
Kommentera

Knylan: Han är förjävla varierande i frågorna från gång till gång den gode KÅT. Bra oskönt då att han lagt sig till med vanan att inte få ur sig frågan om vem som vaktar kassen.

I Lindhagen får vi erfarenhet och bredd, och det är väl bra då vi är i behov av bägge. Det förstärker dock känslan av att Lindgren kan bli borta ett tag. Är det huvudskada igen så vore det mindre trevligt med tanke på historiken.
Kommentera

AIK - Timrå IK 2015-10-07
Jaja. Och lite surr med Lindhagen. Om vi "studsar tillbaka" imorgon som hockeyklyschan heter så finns det lite hopp om livet i alla fall. Projekt ett får bli att få Strömwall att lämna matchen poänglös.

Försäsongens bästa match var hemma mot AIK, en snortajt match som vi till slut lyckades vinna. Båda lagen är väldigt snarlika, den stora skillnaden nu är väl att Gnaget har ett stort kollektivt självförtroende. Skulle vara mycket nöjd med poäng.
Kommentera

« · 1702562