ersson: Hur sprids den annat än här? Twitter, Facebook? Som sagt HS läses långt ifrån av alla, snarare av relativt få!
SPRID BUDSKAPEN!!!
NO MORE LALL - THIS IS HARDCORE
Skrivit på och delat länken via min Facebook!
Laken: Härligt! Det är bara att fortsätta ragga, jag kör för fullt! Strax uppe i 50, helt OK!
EDIT: 50 nu såg jag, nu kör vi!
Redigerad kommentar
ersson: Har du behörighet att ta bort nr:
153. | Pelle Hallin du är varmt välkommen till Modo! |
John K: Jag såg det, börjar röra på sig! Hur ska man göra för att sprida det ännu mer? Maila lokalblaskorna? Etc etc..
Laken: Jag har ju inte det.. Måste tagit den sämsta listan någonsin! Så fort man lagt in den så låser dom den. Ska kolla med supporten om dom kan ta bort den och den andra modo-kommentaren!
Redigerad kommentar
...Och där kom vi upp i 500 påskrifter!!
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: Att ALLA här delar uppropet via sin Facebook och på Twitter är en framgångsfaktor. Det är därför jag alltid trycker extra på det!
Sociala medier är ett fantastiskt verktyg när det kommer till att sprida budskap i dagens samhälle, se bara på den "Arabiska våren" i Mellanöstern.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
250kg kärlek: Jag är ju här el. hur? Det jag säger är att det har varit många som lämnat pga vissa orsaker. Jag har tidigare sagt att jag varit duktigt less på det här forumet precis som du har varit.
Att jag tycker att twitter tex är ett bra forum betyder ju inte längre att HS är skit. Har jag sagt det den senaste tiden?
Säger ju att det kläcks bra ideer här nu o det är ju så det ska vara,, jämfört med de senaste åren.
Synd att det är just Jag som skrämmer bort folk härifrån... trodde att det var debattklimatet o div annat... men där ser man.
Ska sluta leverera moralkakor till ett bättre forum. Får bli mitt sista inlägg härinne på ett tag. Synd att skrämma bort folk.
Puss.
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: Jag förstår inte den här diskussionen överhuvudtaget och den har pågått kontinuerligt sedan tidigt 2000-tal. "Det var bättre förr" blablabla. Folk sitter och refererar till en tid som aldrig funnits. Jag var moderator redan kring 2003 tror jag och då var det BEDRÖVLIGT. Det gick inte att föra en diskussion härinne utan att den skulle förstöras av massa pladder om ditt och datt. Men också mycket annat, vi fick moderera ganska hårt. Och redan då refererade folk till något svunnet 90-tal där det tydligen presterades Augustvinnare efter Augustvinnare i dåtidens gästbok.
Men det kan nog vara så att många har olika referenspunkter. Jag vill egentligen enbart se konstruktiva diskussioner gällande Timrå IK både som lag och förening, om Supporterklubb och andra saker som gör att vi kan driva något framåt, precis som det varit här nu överlag under tiden efter KS. Samtidigt så tycker många att det är viktigt med en trevlig ton där folk kan sitta och kivas med varandra och skriva spaltmeter efter spaltmeter om Zambonis eller vad fan som helst. Men om det blir mycket så, så scrollar jag bara. Även om jag gång efter gång smidit tankar om ett parallellt forum där modereringen kring "pladder" (som jag ser det) skulle vara hård. Där fokus skulle vara att få ut mycket mer konstruktivt av den diskussionsplattform som vi har här. Ett riktigt tråkforum för de som är intresserade av att skaffa nya trevliga bekantskaper och att ha det lite småputtrigt mysigt. Ett diktatoriskt TIK-forum där jag skulle vara enväldig härskare och där folk lynchas om man inte enbart diskuterar motioner inför årsmöten och huruvida trumman ska styras med grova eller smala trumstockar.
250kg kärlek: Nä jag har inte lämnat HS.
Puss.
Knylan: Nä det är väl som man kommer ihåg det. Du har rätt i det du skriver.
Håller med. Mycket skitsnack har det varit genom åren.
Tyvärr har väl bråken o personliga påhopp blivit en del av samhällsklimatet.
Nu lämnar jag denna diskussion.
Redigerad kommentar
250kg kärlek: Just det.. glömde svara på vissa av mina tweets.
Ja dom har väl varit ganska så bajsbruniga pga vissa orsaker som man läst o sett.
Kanske man skrivit under viss påverkan av nåt. Kommer inte ihåg faktiskt. ;)
Hahl Bundy: Själv har man varit ute på promenad vid havet i den nyinköpta Timrå IK-hoodien. Kommer hem, surfar in på HS och möts av en jävla massa gnäll!
Kan inte alla bara låta HS leva sitt eget liv. Ibland 100% Timrå IK relaterat, ibland konstruktivt, andra gånger en jävla massa offtopic. Bara det är befriat från personliga påhopp är jag nöjd. Scrolla lite om det inte är intressant.
Det man skulle kunna fundera på är att kanske konstruktionen på HS är lite fel och att man istället skulle ha ett så kallat trådforum uppdelat på olika topics och där ett skulle kunna heta offtopic. Då skulle om viljan finns och är önskvärd av många, modereringen kunna ske hårdare om man postar saker på fel ställe, inlägg skulle kunna flyttas osv.
Greven: Det som var mest sårande o som jag tog illa vid mig av var 250:s antydande att det är jag som är anledningen till att folk lämnat HS o att jag vuxit mig för stor. Hur det nu har gått till?
Trodde han kände mig bättre än så.
Hahl Bundy: OK! Tänker inte ta någons parti. Konstaterar bara att gör man valet att lämna HS måste det väl ändå vara ett högst personligt ansvar. Frågar mig också, måste allt vara så jävla dramatiskt. Men vi är alla olika så det är väl så det blir.
Lämna HS, låter förresten som man gått ur nån sekt............Är det så?
620 påskrifter nu. När blir det 1000?
Redigerad kommentar