Redigerad kommentar
Då har man bokat färdtjänst till Gränbys ishallar i Uppsala.
Ni vet väl att det finns något som heter "gräddhyllan" i A-hallen?
800-massagefåtöljer på rad som mycket väl kan vara Sveriges perversaste hockeyupplevelse förutom bastun i Karlstad som är ohotad sedan vaktmästarna vände spegelglasen bakochfram...
efter att ha sett höjdpunkter från en match som sändes på play.hockeyallsvenskan.se så anser jag att INTE är värt 100kr...
och just idag slipper jag valet och kvalet om jag ska köpa sändningen iaf... :)
men håll ställningarna ikväll, själv har jag löptest på schemat och kommer inte hem förens kvällens drabbning är över.
GoGo röda o vita!
jå1: Grattis till första målet!
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=O9dQOGDk4v0#t=23Otroligt uselt spel men 3 poäng.
Kom vi i ett samlat anfall någon gång på hela matchen?
Fantastiskt med tre poäng! Också fantastiskt, om än i negativ riktning, hur usel matchen var. Det här 'unga, speediga Timrå' behöver nog snäppa upp ett antal nivåer till innan det drar folk till arenan. Otäckt också hur icke-hopspelta man känns. Ingen struktur för fem öre.
Men, som sagt. 3 poäng är 3 poäng. Det tar vi med oss!
Redigerad kommentar
Bragd-Birger: Precis det gör mig orolig. Att jag inte ser någon struktur och röd tråd i Timrås spel överhuvudtaget. Borde inte Rolf N satt lite prägel på TIKs spel vid det här laget? Vart är samspelet på isen?
FH - avdammad/El Maco/Smokey: Underbara matchrapporter. Det känns som att man var där, fast man grämer sig för att man inte var det. Tumme!