Tyckte man andades lite hopp om SHL för inte så längesen men verkar det som vi knappt kommer få chansen att spela en playoff-match som åttonde lag ens om det här raset fortsätter
Problemet är att vi gör alldeles på tok för lite mål framåt. Det håller inte. Roger måste antingen få ordning på pp eller ändra spelsystem. Det kan dröja innan vi vinner igen. Tur det inte är före jul vi ska vara bäst i alla fall...
Ingen fara vi har ju Stene och lill Challe och hur i helvete matchar Roger laget sätt in Uffe Dahlen under JVM jävla pajas varning på hur laget blir avläst match efter match
Vi skjuter så in i helvete med skott utifrån... Men inte en jävel på mål... Ingen skymmer.. Ingen tar några returer... Vad har hänt... Vi är ett mycket trasigt lag...
El Maco: Det spelar fan ingen roll om vi har massor utav målchanser... Vi gör INGA mål.. Däremot gör motståndarna så jävla lätta mål... Fan vad jag saknar Molle... Det rinner lätt nu... Vi slår ju för fan inte en passning rätt... Är juniortrion redan på väg till JVM? Vad har hänt med LARRY efter att storken har kommit? Vi kan ju för fan inte ens slå in pucken i zon... Halva matchen gången...
Vi dominerar matchen inledningsvis, även om Almtuna haft en bra chans också. Men hoppas verkligen vårat spel får utdelning idag annars blir jag fan galen på det här.
Hälge: Hann tyvärr inte ta mig till Gränby. Hoppas man får anledning att gräma sig över det. I övrigt anser jag att vi ska hålla siffrorna nere. Om 🎅 är riktigt tidig i år så luggar vi AIS på en pinne.