Puckat: i mina ögon hade han passat betydligt bättre med valfri spelare av Gallo, Wedin, Karlsson, Zetterberg eller varför inte Enqvist. Känns som den där formationen kommer ha noll kemi, varför ska han spelas i en brunkarkedja?
Hur kan Emil Berglund skjuta så fruktansvärt dåligt? Han är ju som en robot vid kontringar?! Varenda gång skjuter han mitt i magen! Skjut lågt, om du inte kan trycka upp den högt, åtminstone!! 2-0 nu. DÅLIGT
The great one: tycker vi gör en grym bortaperiod men Almtuna får ett skitmål och sen bjuder ”mr orutin” Enock på 2-0. Tycker han visar tydligt varför han inte räcker till på den här nivån. Kul med Kaiser, nära att hänga en kasse där. Sen Zetterberg, värvade vi honom som statist?
The great one: En fladderpuck som letar sig förbi 37 ben och in. Enock sjabblar på andra. Vi skapar o skapar utan att få hål. Sjukt att vi ligger under.
palleparling: hehe Berglund och Westin, dom två ska överhuvudtaget inte avlossa skott mot mål. Bättre att dom dumpar pucken eller passar, vad som helst är bättre än att dom tar avslut på mål.
Ja ibland kommer sådana här skitmatcher där ingenting går vägen...Om vi förlorar ikväll så kan vi fortfarande visa att vi är ett topplag genom att glömma denna och vinna nästa match, vill inte se någon jävla svacka om vi förlorar ikväll..
Jvligt grym period... På vilket sätt då? Nä, det här har man varit med om förr. Almtuna borta går icke, så är det bara. Var ett väldigt gnäll på Enock jämt o ständigt.
Heisenberg: eller så visar vi att vi är ett topplag genom att skaka av oss den här frustrerande perioden och kör över Almtuna i två perioder? Vi dominerar spelet totalt och har haft en puck i ribban. Är det någon match vi kan vända så är det denna.
Olle: Ja gärna, men som jag skrev så går det inte alltid oavsett hur bra man spelar. Ibland vill det sig bara inte och ikväll känns det som en sådan kväll tyvärr.. Men föredrar givetvis ditt scenario, jag bara spekulerade i hur jag hoppas utfallet blir om vi förlorar ikv :)
The great one: Har du inga ögon i ansiktet eller har du missuppfattat det hela? Det går alltså inte ut på att man så klart som möjligt ska ligga bakom motståndarnas mål.
The great one: vadå ”på vilket sätt då”? Vi åker ju åttor runt Almtuna och har konstant högre fart än motståndarna, hetare målchanser, bättre vilja.
Enock försöker slå ett pass på studsande halvvolley som siste man och går bort sig fullständigt så att motståndarna blir ren, det hör hemma på pojklagsnivå.
JobbaPuck: Jag vill inte vara elak men hade inte gråtit om vi bänkar Enock och lånar in Boqvist från Brynäs istället. Enock är en säkerhetsrisk bakåt match efter match och har bjudit på en del mål som sagt. Boqvist skulle ersätta rakt av då han också är högerskytt.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.