Om inte annat så kan man väl säga att tredjeplatsen blev säkrad ikväll också :) Nio poäng före BIK Karlskoga med tre matcher kvar, har +14 mot dem i målskillnad om jag inte räknat fel.
Mycket ska till om vi inte minst kniper tredjeplatsen iaf.
Andersson: Fy Fan va jag gillar o se en glad o lycklig Jonte spela hockey...... jag grät när han gjorde de sista målet de e han så väl unt o komma tillbaka från eländet som han varit i ! O alla timråiter ska be till hockeyguden att han får vara hel o hjälpa oss tillbaka till finrummet!!!😄😄😄
mikenomad: Jag skriver aldrig sådant här så varför skall jag behöva läsa eran jävla pajkastning, ta det privat då om du är så jäkla sugen på att provocera!!
Sen Blir ju komiskt när du menar att folket i övik är ”six finger” jisses, påstår du att Solbacka, sörberge, skönvik är bättre?!
Gavelo: Ja för provocera är det ju aldrig någon Modoit som gör härinne. Men avstängda? Nope. Nä ömma fötter runs in the six finger county-family. Med foppatoffeln som urfader
tjobba: Kul att ni ger 'lite' spänning kring andraplatsen, men vem som vinner poängligan är väl totalt ointressant?? Arlbrandt spelade typ 20 matcher färre och han ble aldrig nån stjärna. Nu slåss vi om att få utmana SHL-lagen
8 mål på en period när Almtuna måste ha poäng för att undvika kval neråt. 1-1 efter 1:a perioden och Almtuna är det bättre laget. Sen 0-10 på 2 perioder helt plötsligt har nhl allstar team kommit till Uppsala. Och in på isen kommer Almtunas j20. Jo men visst
4 mål och 1 ass idag....!!! 8-0 i sista perioden...8 mål på 14 skott i tredje! Grundserien är bara en transportsträcka.. Det är när det drar ihop sig på slutet... Som allvaret börjar!! Vi börjar hitta formtoppen nu... Underbart 🤗😎🤘
Nisse på Mon or: För att du skriver Timrås resultat i Modo boken, det är bara för att provocera och är du så jävla töntig att du måste hålla på så så blir du borttagen. Enkelt!
TimraStockholm: På fredag vill jag att Timråklacken skanderar "VI SKA TILLBAKA" som under kvalet mot Karlskrona. Det var mäktigt då - och det är på sin plats nu igen!
Min Mor var från Härnösand så jag valde rätt ändå, tycker jag