1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590961 inlägg · 6217 ämnen

...And Justice for All

« · 195688 Till forumet

Sv: ...And Justice for All
ernie eagle: "Skulle man inte kunna ta bort isen i "Lill-Strimmahallen" då och ha en stor jävla duk och projektor till där man sänder matchen på" Det var det dummaste jag hört på länge. Det är Ungdomscuper hela Mars månad så det kan du fortsätta drömma om.
Kommentera

ernie eagle:

Och vart skulle ungdomslagen träna o spela då?????
Kommentera

willysson: Där har du en poäng faktiskt ;) Skulle man inte kunna ta bort isen i "Lill-Strimmahallen" då och ha en stor jävla duk och projektor till där man sänder matchen på och sköna stolar att sitta på, lite underhållning i pauserna med nåt schyst "coverband" och ha nån mat och öl försäljning från Restaurangen inne i hallen???

HEJA TIMRÅ!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Knylan: Kanske går att få speakern att berätta att det står folk med insamlingsbyttor och att pengarna går till TIFOn.. enklare än flygblad kanske..
Kommentera

willysson: Jo vi funderade på det, vi körde lite löst hemma mot Frölunda tror jag det var. Vi stod med 2 burkar i huvudentrén men det gick riktigt sunkigt. Svårt att få folk att förstå vad man samlar in till om dom inte vet vad TIFO är.

Vi har funderingar på att köra med flygblad, men det kanske är lite svårt att lösa på ett vettigt sätt.

"gick bra när vi körde". Vad samlade ni in till då?
Kommentera

Knylan: Klart det man kostar på, det gäller ju Timrå. Och slutspel dessutom...
Kommentera

Knylan: Fråga om du får ha en liten tiggarburk i puben, gick bra när vi körde. Ha tiggarburkar runt om i hallen och kom ihåg att förklara vad det är till på ett vettigt sätt...
Kommentera

Chief: Åfan, man får tacka å det varmaste.

Vårat PG nummer är: 4013885-1.

Testa att sätt in ni andra också, det är kul!
Kommentera

Knylan: Jag lovar härmed att skänka en del av mitt för tillfället oförtjänta studiemedel till Tifogruppen inför slutspelet! Var sätter jag in pengen?

Förutsatt att CSN fortsätter att sponsra mig förstås...
Kommentera

ernie eagle: Ja, vad fan som helst.
Kanske nånstans där de utan biljetter kan samlas, tror att publikkapaciteten är några tusen för liten...
Kommentera

willysson: Bra att nån tar upp ämnet. Vi i TIFO-gruppen har som målsättning att kunna köra iaf ett tifo i slutspelet men det är som det ser ut nu helt omöjligt, har typ max 800 spänn. Det kan vi få ett teleskop-rör till jumboflaggorna för, då borträknat frakt.

Vi har funderingar på att köra nån organiserad insamling, men det är svårt då vi är 5 pers. Synd att det är så få som bryr sig om TIFO, eller så är det så att många inte fått upp ögonen än för det vi håller på med. Skulle inte ju inte grina ihjäl mig om vi fick in 10 pers i gruppen.

Är någon intresserad av att ingå i Sveriges snyggaste TIFO-grupp så är det bara att kontakta mig.
Kommentera

willysson: Som t ex?
Kommentera

willysson: Kommer det att anordnas nåt speciellt inför slutspelet??
Kommentera

BlackBay: Visst blir det lite nostalgi...:)
Är det bara jag som känner mig nere pågrund av gårdagens ovilja till att spela hockey??
Kommentera

Diggar rubriken där...... fick lite Metallica-nostalgikänslor där :)
Kommentera

Selina: När man tänker efter så har man gjort mycket tok på resorna...;)
Kommentera

Skarin: Var ju tvungen att ta fram urklippspärmen och titta.:) Det var efter den matchen vi blev kallade för "skit-i-defensiven-Timrå".
Kommentera

Selina: Hahaha =) Fantastiskt vackert! Härligt att höra =)
Kommentera

Och Dagbladet var rätt imponerade dom oxå...

" Timrå IK:s klack var minsann inte blygsam i Globen i tisdags. Iklädda bara kalsongerna skanderade de ramsor som "Det finns bara en klack i Globen" och "Hela Globen". Gissa om stockholmarna var förvånade... "
Kommentera

Skarin: kommer ihåg att fotoblixtarna bara smattrade.. En liten bild i sportbladet blev det med...
Kommentera

willysson: Japp, det glömmer man aldrig. Kalsong-tifot renderade ju i en stor bild på förstasidan i ST om jag inte missminner mig. Kul, kul =)
Kommentera

Selina: javisst blev dom, fattar heller inte varför..;) vi var ju så snygga!!!
Kommentera

willysson: Ja det där kalsongtifot kommer man ihåg. Mest för att vakterna blev så upprörda...
Kommentera

Skarin: Du kommer säkert ihåg när vi körde kalsongtifo där.. Men ett sånt vackert tifo är nästan värt att prova...
Kommentera

willysson: Jag är med endast om det blir ett vackert penis-tifo. Och givetvis i Globen.
Kommentera

Madde: Vi som är orginaluppsättningen av strimmlorna har sagt att enda gången vi kan tänka oss att göra comeback är en sm-final. Annars kommer de aldrig tillbaka.
Bofors incidenten har jag ju gjort så det behöver jag ju inte göra igen... Men nått annat kommer säkert att ploppa upp...
Kommentera

willysson: Du som gör en repris av Bofors? *flinar*

När ska strimlorna återvända till isladan då i full mundering?
Kan de inte ersätta strimmorna? =)
Kommentera

...And Justice for All
Hur blir det med nästa nakentifo i globen då??
Kommentera

« · 195688