ernie eagle: Nej, jag håller med övriga att han kan skapa dålig stämmning i laget. Jag bara kollar in vad som finns just nu på marknaden. Till Hyvönens fördel är ju att den karln i alla fall skjuter....
Nej då skulle jag hellre önska att Timrå fick hyra jarkko Immonen från Rangers och att Nordgren kommer tillbaka nu när Carolina värvat en forward till...
Det finns säker fler aspiranter som blir över från NHL, frågan är bara om lagen vill släppa några spelare från farmarligorna
SMÅLAND: Vi behöver en MÅLSKYTT, ja! Men inte till vilket pris som helst.
Att riskera lagmoralen och stämningen i omklädningsrummet samt rasera den berömda "Timråandan" är inget jag förespråkar för att bereda plats åt en sån som Hannes Hyvönen.
Det kan kosta mer än det smakar, både ekonomiskt och psykiskt. Så desperata skall vi väl ändå inte behöva bli?
Icetea: Är du verkligen säker på att du vill ha Hannes Hyvönen?
Tänk efter nu! Karln fick mer eller mindre sparken i Färjestad och nu är karln på väg att få sparken ifrån Fribourg som du skriver om.
Visst fasiken är han en bra hockeyspelare, men han är milt uttryckt väldigt speciell som människa och har en kartong med skruvar från IKEA löst i huvudet.
Han skulle förstöra stämningen precis Peter Gerhardsson gjorde liksom Robin Söderling i det svenska tennislandslaget. Jag vill inte ha hit enstöringar som sitter tysta för sig själva i ett hörn och tjurar och muttrar.
Sådana har vi haft nog av genom åren! Det måste funka i praktiken vid sidan om också, inte bara i teorin.
Icetea: Ja men chansen är väl att dom tar och helt enkelt skickar ner någon i farmarlaget, Ankorna har för övrigt ockå 14 st forwards nu..men bara 6 backar...
Icetea: Jarkko Immonen tog inte plats i NY Rangers - gjorde en del mål i fjol i SM - Liiga - landslagsspelare!!! Ankorna har tradat en LW forward till CAROLINA i utbyte mot en back. Så är det en forward för mycket igen i Carolina....
Hagos till farmarligan IOWA stars
Förresten är det nån som vet hur det gått för Jonte förutom att han rakat skallen... se länk...
När Mandy kommer + ett ev nyförvärv vem/vilka får stiga åt sidan??
Hannes Hyvönen verkar vara ledig - oklart om han får sparken från Fribourg i Schweiz - han skjuter i allafall hårt och ofta. Är oxå på G till SM -liiga!!??
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Till Hyvönens fördel är ju att den karln i alla fall skjuter....
Nej då skulle jag hellre önska att Timrå fick hyra jarkko Immonen från Rangers och att Nordgren kommer tillbaka nu när Carolina värvat en forward till...
Det finns säker fler aspiranter som blir över från NHL, frågan är bara om lagen vill släppa några spelare från farmarligorna