Andersson: Frågan är väl om snittåldern verkligen är så hög med tanke på att de har typ lika många 17-åriga supertalanger som åldringar? Det bör väl ironiskt nog landa i en snittålder ingen i laget har men som blir medelvärdet mellan 41-årige Thoresen och 16-årige Viggo Björck.
Näe va säger ni , samma kedjor imorrn ? JJ har ju lite historik med bra matcher ( nollor ) mot just Malmö , men i den form Hewell är i just nu är det ju dumt å byta .
Joslan00: Jag hoppas någon för anteckningar över vilka namngivna tredjeslipsar vi sajnat sedan det det blev en grej för 5-7 år sedan. Ingen av dem har använts i spel så vitt jag kan minnas, därav bokför vi dem inte heller under ”Tröjnummer genom tiderna”.
Mest minnesvärt är dock att Juel var namngiven hos ÖIK ifjol och klev in hos dem under kvalet och höll dem kvar. Sen vill jag minnas att vi hade JJ som namngiven 19/20, säsongen innan han kom hit. Så det behöver inte alltid vara totalt random namn heller.
Östersund kan hålla sig till skidor - sicket säckgäng! Finns inget annat intresse i den hålan än snö o skit. Upp med Hudik så man kan ta tåget ner o se lite HA hockey och Timrå får ett riktigt lag o samarbeta med. Slår man inte Vimmerby som håller Div-5 klass så spela innebandy istället....
Rip Kirby: jag blir nästan förbannad, man får inte pissa bort ett sånt slagläge när man har chansen. Slutar det med att de förlorar matchen är det patetiskt
Sputnik1: det media i Vancouver är duktiga på att glömma om EP40 är att han fortfarande dras med sin knäskada och den kommer läka med tiden men det är en lång process tyvär..
Självklart så spelar säkerligen självförtroendet roll för även en spelare av hans kaliber men det är bara att kolla hur mycket långsammare hans topphastighet är nu jämfört med innan skadan, även hans skott har avtagit i styrka.
Min kompis fultryck'arn på hörnet trixade till ett skapligt fränt ryggtryck på en tischa.
Har redan fått en del najsa kommentarer om citatet när man besökte en bira och spritmässa i Västra Aros eller som stiligt uppklädd i någon tung övning på gymmet:)
Mer snack om den ryggen redan än om min AC/DC-tisha.
Andersson: STs Andreas Liden mfl läser hockeysnack helt klart ja. Har sett att de har hänvisat till social media att det sägs si och så och ofta är det det som har skrivits här som tas upp.
KulltorpsOlli: Hon mår mycket bra! Det sägs att dom förlöstes på totalt ca 2,5 min (strax över ett PP). Detta ska ha varit på grund av att Fille hade träning som han behövde åka på.
Chefen talar ut . Har nån på ST läst hockeysnack ?
Många undrar varför Oliver Kapanen som har så bra skott inte spelar vid den vänstra tekningscirkeln när ni har power play?
Han är nog en av de bästa spelarna som finns framför mål i rollen som bumper. Han är ett hot tiden, motståndarna måste alltid hålla koll på honom. I den andra formationen har vi Anton Lander där. Man måste den spelaren spelbar hela tiden och vi vill ha den smartaste spelaren där, säger Jokinen.
KulltorpsOlli: Kan bekräfta. Två pojkar, Hassan och Hussein Hållander. 52 kg vardera och 164 cm långa. Alla är friska och mår bra! Dom är med ikväll mot Rögle.
Zäta75: Ja dä va utskåpning i början männ dä rätt tä sä. Synn att vi int kunn ta Sudden!! Männ Männ vi flå Röggle ikväll istället 💪💪💪 Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🥳🥳🥳 HALLELUJA 🙏🙏🙏
The great one: Han hade väl nån sån här period i nån tidigare säsong? Minns man såg nått klipp där Canucks gjorde mål men där Pettersson satt på bänken i sin egen bubbla och grubblade över sitt eget spel och inte rörde en min för att fira.
Han verkar ha lite problem med det mentala den gode EP40. Det mesta sitter i skallen och han har tappat det helt efter han signat sitt monsterkontrakt.
Är det inte dags Fille får en egen ramsa/sång? Vår ene rekordhållare har ju sin "Jonte, Jonte vår idol" men Hållander är verkligen också värd en. Spånade fram denna under söndagspromenaden nyss. Melodi "Vittring" med Magnus Uggla