1150x200-xhrrlxov1onokf5.jpeg

Timrå IK

SHL · 595545 inlägg · 6216 ämnen

Apropå nånting...

Sv:Apropå nånting...
Olli Nomadinen : Öl ska drickas ur riktiga glas.
Uppladdat:

500x0-pxl20250227173301154.jpg

JonteD: Skål på dig farbrorn och er andra!
Uppladdat:

500x0-pxl20250227171259164.jpg

Gorkyman: Hahaha! Självklart! 😆👍

The great one: Jo alltså, i skuggan av Juel. JJ är ju ingen dålig målvakt. Skulle snarare säga att i sina bästa stunder är han en ligans bästa målvakter(även om jag håller Juels högstanivå högre)

Andersson:

Kan vara bra läge att ställa JJ i kassen ikväll. Juel får lite vila inför lördag. JJ har ju förmågan att antingen spika igen eller släppa in 5, så vi får hoppas på det förstnämnda ikväll.

5 206 biljetter sålda till matchen på lördag. Vi hoppas på slutsålt!

Grabben: Det är inte kört för att JJ står

Andersson: Vill inte se några valla in via hans rygg från bakom förlängda mållinjen… inga Svedbergska gå ner tidigt hål heller…

Tom Topp: Goding 1 & 2

Gorkyman: hur uttalar du det efter två snabba? 😆

Tycho: Märzen Festbier & Weihenstephaner 1516

Tom Topp: Jag menar det . Verkar va lågt förtroende för JJ här och det är trist . Hans högstanivå är i klass med Juel's

Andersson: det är ju faktiskt en landslagsmålvakt som kommer in! Och det är bra att han får bygga lite självförtroende. Snart slutspel och då behövs dom bägge två!

KulltorpsOlli: Timrå är favorittippade, men det säger ju ingenting.

KulltorpsOlli: Men .....

Kattgubben: Ikväll skulle jag satsa mina slantar på nerikarna…

SMÅLAND: Sivan Divan! ❤️ Hon kunde ha fått sjunga Timrå hej på isen innan varje hemmamatch. 😊

Kattgubben: Juel måste få vila nån gång . Det är bättre JJ tar denna och Juel får FBK och Silly Lions

Andersson: okej, nu blir jag lite nervös, men det kanske är rätt val. Vi sitter ju inte på hela bilden.

RunarUp: JJ i kassen blir nog bra att lufta honom oxå!!🇺🇿🤣

JJ idag , hoppas han är i form . Kanske bra att vila Juel lite . Svåra matcher kommer

Tycho: Finns inget som kommer i närheten av den första kalla Guinnessen. Helst på en pub i Dublin eller nån annanstans på Irland.

Sen är väl frågan om den ska definieras som en öl. En Guinness är en Guinness.

Sputnik1: dum tackling som kostade 4 matcher…

SKRIDSKOSKENAN: 😂👍

Sputnik1: kunde inte hålla me xD
Uppladdat:

500x0-doodle2025-02-27t142723z.jpeg

Villervalla: Nä för Hundan Lönnå ha ja växt upp mä på sommaren på utescen i Tonhallen i Sönnsvall å Siv Wemmberg va bekant mä mormor min så hon träff Ja mycke i barndomen 🥳🥳🥳
Sänn träff Ja Lönnå nä ja hade praktik på Radio Västernorrland i Sönnsvall 💪💪💪
Uppladdat:

500x0-screenshot20250227151917google.jpg

Tycho: den är fin en varm sommardag! 🌞👍

Tom Topp: Carlsberg Hof 4,2 🫵

Rip Kirby: London Pride gillar jag. Bara 4.7 % men då kan jag ta en till istället! 😃

jhnd91: HS motsvarighet, Är det "Suparkedjan" med SMÅLAND i spetsen?

JonteD: VM-Guld till Jonna Sundling, tredje raka!!🥇

JonteD:

Tack snälla

Ja jag är så glad att jag tog det beslutet efter en jobbig period för ett tag sedan. En dag i taget som det heter.

Vinner Leksand SM Guld blir det att fira med alkoholfri Champagne ;)

jhnd91: Låt dä rinna lätt ikväll för suparkedjan!

Jahapp. Nu förlorar vi resterande matcher. Vi vet alla vad som hände med ”superkedjan” i Mordor efter att dom höjdes till skyarna förra året.
Uppladdat:

500x0-img2863.jpeg

mattias - 74: Du är väl värd en 👍👍👍🤣🇺🇿 som hel nykter!!

mattias - 74: Därför sitter en Norrlands Guld, 5,2%, som bäst!

JonteD:

Som nykter sedan ett tag tyckte jag när jag drack öl förr att allt över 6 % är för starkt

5,2 - 5,3 är lagom ;)

SMÅLAND: Du måste byta ut Lönnå till Anna Stadlig och Helen Sjöholm.

JonteD: Tjena rabbusling dä låt fin fisken dä 😊
Daxs att VINN på Berhns ikväll 🏒🥅🏒🥅🏒🏒
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Juvelen håll tätt i kassen 💪💪💪
Full fräs i hemmabaren å Lönnå på högsta på Grammofon 👏👏👏
Ge oss FRID å VINN ikväll 👌👌👌
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1740640066622.jpg

Tom Topp: Nu gör man som Småland laddar upp med sprint från Norje o en öle före matchstart!!

Sputnik1: Hoppas det stämmer att Eklund stannar i Djurgården oavsett division. Behövs fler spelare som inte flyttar runt hela tiden.

0tto: okej. Men det vette fan om det är så populärt att spela i HA. Nu tror ju jag att dif kommer att gå upp i år, tyvärr!

Tom Topp: Nej, han kommer att draftas till sommaren då han är född sent på året.

Sputnik1: men han är väl draftad? Och hans nhl lag vill nog inte att han spelar en till säsong i HA.

BlackBay: Eklund skall enligt media valt att stanna i DIF nästa säsong. Oavsett division..

0tto: då är det bättre att Eriksson snackar lite extra med polaren i Djurgården.... Viktor Eklund.
Det vore nån som faktiskt skulle ha chans att slå sig in på två femmor.
Men vad vet man,...pokerface -Kapanen kanske redan har namnunderskriften klar och lägger ut dimridåer i form av Liljegren

Eugen Sandberg: Mina allra första erfarenheter vad gäller spelet ishockey kom under en tid då vi såg en viss #15 Peter "Pecka" Lindmark åka ut och möta pucken och slå assist uppe vid blålinjen. Helt andra tider då 😉😊

Sputnik1: Riktigt bra kompromiss!! Den gillar jag, ömsesidigt ansvar att hålla nere skaderisken!!

Sputnik1: Går ju som jag skrev i det andra inlägget förbjuda spel av målvakten utanför tekningspunkterna som det är bakom mål. Men frågan om vi vill gå dit. 🤷‍♂️

Eugen Sandberg: Yes. Det man däremot kan bprja fundera på. Eftersom nånvakten alltid är fredad, oavsett om man lämnar måkgård eller ej. Borde man kanske börja döma utvisning om målvakten är så pass långt ute och skall hämta puck?

Jämnbördigt med spelförstörande moment. I och med att motståndarna inte kan gå efter puck där, oavsett om man är först in i situationen eller ej.

« · 2828768 · »