The great one: Jo alltså, i skuggan av Juel. JJ är ju ingen dålig målvakt. Skulle snarare säga att i sina bästa stunder är han en ligans bästa målvakter(även om jag håller Juels högstanivå högre)
Kan vara bra läge att ställa JJ i kassen ikväll. Juel får lite vila inför lördag. JJ har ju förmågan att antingen spika igen eller släppa in 5, så vi får hoppas på det förstnämnda ikväll.
Andersson: det är ju faktiskt en landslagsmålvakt som kommer in! Och det är bra att han får bygga lite självförtroende. Snart slutspel och då behövs dom bägge två!
Villervalla: Nä för Hundan Lönnå ha ja växt upp mä på sommaren på utescen i Tonhallen i Sönnsvall å Siv Wemmberg va bekant mä mormor min så hon träff Ja mycke i barndomen 🥳🥳🥳 Sänn träff Ja Lönnå nä ja hade praktik på Radio Västernorrland i Sönnsvall 💪💪💪
JonteD: Tjena rabbusling dä låt fin fisken dä 😊 Daxs att VINN på Berhns ikväll 🏒🥅🏒🥅🏒🏒 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Juvelen håll tätt i kassen 💪💪💪 Full fräs i hemmabaren å Lönnå på högsta på Grammofon 👏👏👏 Ge oss FRID å VINN ikväll 👌👌👌 HALLELUJA 🙏🙏🙏
0tto: då är det bättre att Eriksson snackar lite extra med polaren i Djurgården.... Viktor Eklund. Det vore nån som faktiskt skulle ha chans att slå sig in på två femmor. Men vad vet man,...pokerface -Kapanen kanske redan har namnunderskriften klar och lägger ut dimridåer i form av Liljegren
Eugen Sandberg: Mina allra första erfarenheter vad gäller spelet ishockey kom under en tid då vi såg en viss #15 Peter "Pecka" Lindmark åka ut och möta pucken och slå assist uppe vid blålinjen. Helt andra tider då 😉😊
Sputnik1: Går ju som jag skrev i det andra inlägget förbjuda spel av målvakten utanför tekningspunkterna som det är bakom mål. Men frågan om vi vill gå dit. 🤷♂️
Eugen Sandberg: Yes. Det man däremot kan bprja fundera på. Eftersom nånvakten alltid är fredad, oavsett om man lämnar måkgård eller ej. Borde man kanske börja döma utvisning om målvakten är så pass långt ute och skall hämta puck?
Jämnbördigt med spelförstörande moment. I och med att motståndarna inte kan gå efter puck där, oavsett om man är först in i situationen eller ej.
JonteD: Hyllas den som hyllas bör. Den dagen detta forum blir en facebook kopia är min tid slut. Det äcklar mig när vi ska uppmanas att alltid hylla laget och föreningen. Snälla ta oss inte dit. Det är inte vad supporterskap handlar ... | Läs mer