1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Apropå nånting...

« · 2810255 · » Till forumet

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Det står Johan Edlund när jag kollar på tv.nu
Kommentera

Olli Hahl: Nä men Richard Hermansson
Kommentera

Andersson: Johan Edlund igen?! Han måste älska Timrå…
Kommentera

Ikväll hoppas jag vi ser en ökad mental styrka som Olli pratade om efter Frölunda!

Hoppas man också kan hantera att motståndarna sätter hård press på våra backar.
Jag vill se att vi kan svara upp om Luleå har ett intensivt pressspel. Ta kommandot! Återta kommandot om det krävs!

Forza TIK
Kommentera

Olli Hahl: Som vanligt får vi en kommentator på undre halvan i kommentator-ligan =(
Kommentera

Har många frågor inför matchen ikväll och som jag hoppas rätas ut till utropstecken ‼️ under och efter match.
Men fram tills dess är jag på det här humöret: AVGÅ ALLA!!!1!1!
Kommentera

Blake Slåhan: vi har ingen med det där riktigt vassa skottet i PP som Rattie hade.
Inför nästa säsong har vi i varje fall Hardegård som ibland har förmågan att skjuta riktigt bra vill jag minnas.
Kommentera

Hypocrisy: skönt att Shinnmin är avstängd så det bara är Bromes filmningar man måste ha koll på.
Kommentera

Hypocrisy: Mycket intressant om Timrås målvaktsträning i ST idag. Ger ett proffsigt intryck tycker jag.
Kommentera

Ska bli intressant och se hur många filmningsförsök Brome försöker sig på ikväll
Kommentera

Labban: Filmningar kan man väl iaf delvis få bort genom att stänga av dem ett antal matcher i efterhand, samt höja böterna ordentligt
Kommentera

Blake Slåhan: Ja, vi skulle behöva en sniper som Rattie. Nu ser många honom som en svikare och legoknekt. Men göra mål det kan han. Känns fel med honom.i LHC. Ramlar de ur lär han byta klubb
Kommentera

bar mofftak: Sitter och kollar matcherna i kvalet mot Djurgården, alltså Ty Rattie måste tillbaka. Allt är förlåtet, kom tillbaka.
Kommentera

Rip Kirby: Om Östersund och Tingsryd håller poängtakten från de senaste 10 matcherna så tar Östersund in 3.9 poäng på resterande 13 matcher, det skulle räcka.
Kommentera

Östersund vinner mot jumbon Wimmerby efter straffar (2 poäng), samtidigt som Tingsryd tar noll (0) poäng. Detta betyder att jämtarna bara är två poäng (och sju minusmål) efter smålänningarna i tabellen. Det KAN gå!
Kommentera

Leifby klockren (som vanligt) om hur urvattnat det blir när TV4 sitter i knät på SHL.

Plusartikel.
Kommentera

Kändes som en liten coachvinst för röde Roger! Efter första perioden - Grabbar Timrå blir lätt stressade när dom får tryck på sig i egen zon, nu går vi ut och pressar högt!
Kommentera

Cobbel: hade jag inte en aning om 😳
Kommentera

mattias - 74: Vad förvånad man blir när det visar sig att det var Enroth som var domaren. Den mannen skämmer ut sig varje kväll och ingen gör någonting åt det.
Kommentera

vonDöbeln:

Kan man stänga av domarna?

Pinsamt för fan 😂😂😂
Kommentera

mattias - 74:
Horribelt matchstraff, personligen tycker jag att det är hårt att det ens är en utvisning eftersom att han bara spjärnar emot när han får en spelare inåkande i sig - men kan samtidigt förstå att regelboken säger 2 minuter high sticking/crosschecking.
Kommentera

jompa13:

Ursäkta att jag stör efter förlusten men vart är vi på väg i svensk hockey

Pinsamt matchstraff eller vad tycker ni?
Kommentera

Står ju på Expressens silly att Engsund fortfarande kan vara aktuell för Luleå innan fönstret stänger. Borde inte ju öppna en liten dörr att Hardegård också kan byta klubb. HV fick Viggo. Luleå får Engsund och Timrå får Hardegård. Win-win-win.
Kommentera

Zäta75: Matchtråd??
Kommentera

Chrille: Jag vill se Rönnbergs ansikte knallrött och att det brinner till för honom efter Frölundas förlust ikväll då han inser att topp 3 blir svårare för dom 😎

Rödvit hockeydynamit kom igen nu!
Kommentera

TD: Låter som en möjlig förstafemma med 5 fem Kapanen i framtiden
Kommentera

TD: det är Samis son..
Kommentera

Zäta75: Gärna hemvändare Sami son välkommen också.
Kommentera

Puckat: Tycker inte det finns ngn anledning att tvivla på ledningens kompetens här.
De gör det som är bäst för Timrå IK.
Kommentera

Chrille: Måste vara så. En bedragare. Egentligen en 33åring från Ungern med falskt födelsebevis..
Kommentera

Sputnik1: Inte 2 mål utan 3 mål i första släppte Johansson när han blev utbytt har jag för mig

Ja många tycker nog att Juel får stå för lite nu Johansson har stått 4 av de 5 senaste dagens match inräknad?
Kommentera

Sputnik1: Har killen kapat namnet Kapanen?
Kommentera

Puckat: Ingen info knappt på Elite prospects.
Står inte med som Kimmos son eller Olivers bror.
Hoppas inte han är lika anonym på isen. 😅🙈
Kommentera

Zäta75: JJ å andra sidan har ju varit rätt lyckosam mot Frölunda. Förutom denna säsong då..

Men hoppas inte man matchar bort seriens bästa målvakt i Juel nu bara.
Kommentera

Offerlamm: Bra att Lars Johansson inte står. Men å andra sidan blev han ju utbytt mot oss en gång förra året när han släppte in 2 snabba...
Kommentera

Puckat:Aha! Vad är han för typ av back? Inte sett en sekund med han.
Kommentera

Norrman i mål för Frölunda ikväll
Kommentera

Synct: Jag har sett i princip varje match :-) Till hans försvar så har han faktiskt spelat upp sig på slutet så det kan ju vara det dom ser. Och som ni säger har jag svårt att se att han får chansen enbart pga namnet. Men jag håller ändå Carlsson högre..
Kommentera

Puckat: Har du sett några J20 matcher eller går du efter poäng? Värt att nämnas är ju att Kapanen har bäst +- av backarna i J20
Kommentera

Puckat: Jag litar på Olli. Ingen jantelag här inte.
Kommentera

TD: Tycker vi kan värva Kasperi Kapanen när vi ändå är igång så är hela familjen här 😉
Kommentera

Puckat: Jag litar ändå på att Olli och gänget gör rätt val här. Har svårt att se att Kimmo bara skickade in sonen sin bara för att, det hade nog stuckit lite i ögonen på alla.
Kommentera

TD: Ja han har väl en till som ev kan bli hockeyspelare också, tror kanske han heter Anton
Kommentera

Gorkyman: börjas i tid hur många barn har Kimmo verkar vara ett gäng..
Kommentera

Att I.Kapanen är med i laguppställningen sticker lite i ögonen på mig. Har inte alls varit framträdande i J20. Om inte Rönnelöw finns att tillgå så tycker jag Linus Carlsson borde vara den som står näst på tur
Kommentera

JD: Han har spelat i J20 hela deras säsong typ
Kommentera

Zäta75: Ilari Kapanen 17bast
Kommentera

Orr: Nä inte en aning. Men i form kan han inte vara.
Kommentera

Labban: Ilari från J18?
Kommentera

Andersson: Men vad i hela h-vete?!?!
Kommentera

« · 2810255 · »