Visst, Jäger... Är han klar nu!? Känns hyfsat välkommen, de flesta någorlunda duktiga tycks lyckas i TIK numera... Svårt att misslyckas i en så härlig förening!
DJ Hemp: Thats rite, just det citatet. Vilken jävla inlevelse, där är radiosporten oöverträffad! Kanske jag provar radion imorron, bara det inte blir satellitsynk, målen först i radion, sen i teven Hur ska man hinna kratta löv imorgon, först fotboll och sen hockey...
Du menar: " Jag slutar nu, Jansson... Det går inte att hålla på, DET GÅR INTE ATT HÅLLA PÅ!!!"
Älska Lasse Granqvist! Den bästa svenska radiokommentatorn NÅGONSIN...! Min gamle jämnåriga kompis Pat Hare (på detta plank) är gammal barndomskompis med Lasse och berättade lite om dennes kommentator-ambitioner redan i unga år... Fattar på alla sätt och vis att Granqvist brinner för allt detta! Alltid lika välartikulerad, alltid lika engagerad, alltid samma galning när det hettar till... Sänk TV-ljudet, njut av radions Granqvist! Bästa tänkbara underhållning... Lasse, I love you! :-)
dr-nix: Slutet är magnifikt "jag ger upp, det går inte att hålla på"... Själv jublade jag när vi vann, men morgonen efter när jag hörde radioreferatet i repris kom tårarna, så jävla stort!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Löv på hemmais... Blir det inget tak, menar Du?!
Visst, Jäger... Är han klar nu!? Känns hyfsat välkommen, de flesta någorlunda duktiga tycks lyckas i TIK numera... Svårt att misslyckas i en så härlig förening!