Jensen_12: Du har ett och annat och lära hör jag. Du skulle få tillbringa en sommar i Myckeläng hos Kennet Bohman, bada balja och dricka kaffekask. Det är spetsade grejer det vettu. Så snart du klivit över 18-årsgränsen och in i manligheten så börjar äventyret och du får se de stora linjerna grabben.
Cyklob: och en gudomlig utsikt och vy. Vi har några otroligt vackra skapelser i våran klack. En fröjd för ögonen och någoting att skölja bort det grummliga med mellan avblåsningarna :)
Jensen_12: Alla vackra flickor är mina favoriter. Heleniz och janssonovich ligger på min "favvo-lista". Men hur jag rangordnar dem talar jag inte om. Det förblir en djupt bevarad hemlighet.
Jensen_12: Min favoriter försvann. En slocknade och en försvann till teven och sin hembakta kladdkaka och cola. Då får man ju spana vidare på andra sidor.
janssonovich: Nej, men vi kan ju låtsas. Fan vad jag lallar. Ner med locket och samla kraft inför första praktikdagen. Kan bli spännande. Tur jag fick sovmorgon till nio i alla fall =)
Uno Gordon: Haha, jag får väl sitta här och hålla mig till nästa slutspel, då borde jag ha råd att åka upp igen, hoppas jag. Då jävlar ska det dansas salsa och ätas kladdkaka!