Cyklob: Själv har man ju bara träffat folk efter att man stött på dom härinne. Jag träffade tex Uno då jag var i Sundsvall under kvartsfinalerna, bara en sån sak! ;)
Cyklob: Jag förnekar inte min inblandning i det hela för det är säkert möjligt. Men jag kommer inte ihåg just detta. Men jag brukar göra en massa knasiga saker...
Nu vet jag inte om du minns detta, men du jag och en av fagerströms den äldre bildade faktiskt engång i tiden en västerås klack under sca cupen mot Sundsvall om jag minns rätt :). Kanske väcker några minnen ?.
Jag är en social prick jag :), angående solbrillorna så har jag sommnat i stolen och polaren hittade väll några roliga brillor och tog en rolig bild :)
Jag tycker bara det är trevligt att surra med folk på hs jag har mycket timrå vänner med så :).
janssonovich: Mousserat vin med bubblor måste du väl ändå kunna få i dig. Det är svingott. Satt på en buss med Jari "hockeyhoran" ifrån klacken. Kommer fan inte ihåg efternamnet på han nu till Stockholm och laddade upp inför fotbollslandskampen Sverige-Paraguay på Råsunda för några år sedan. Sverige torskade dessvärre med 1-2.
Sedan har jag även upplevt Sverige-Estland 0-1 på ett spöregnigt Råsunda - 97. Sverige missade VM-avancemang eftersom skottarna samtidigt slog Österrike hemma. Surt som fan. Men kul ändå.