1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590833 inlägg · 6217 ämnen

Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21

« · 1664402 Till forumet

Sv: Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21

nectis:

det är så här dåligt

Kommentera

Är HA-live så dåligt att det laggar sönder när kameran rör sig eller är det min surfplatta som inte klarar detta?
Kommentera

Så var det snart dags igen då...

En annan förbereder sig som bäst. Ståplats i klacken. Bland diverse Hells Angels-typer. Bredaxlade med rakade skallar, stora skägg och tatueringar. Det är en ganska vanlig syn på ståplats i Malmö.

Apropå Facebook skrev jag ett mindre genomtänkt inlägg i slutet av förra året. Varpå en f d kollega ringde och rådde mig att radera inlägget. Just med tanke på att olämpliga personer kan läsa skiten.

Tio minuter kvar i Haparanda - sedan smäller det!

Och jag har lyckats brännskada min högra pekfingertopp...
Kommentera

söder över:

Jag är i princip aldrig inne på Facebook. Risken att man skriver något mindre fördelaktigt om sig själv är överhängande. Och jag har hört snack om att jävla arbetsgivare och skit kan göra stickprover därinne. Fast det är klart, man kan ju vara där när man inte är stenad.

Åh fy fan. Öppnar lite försiktigt i dag. En vinare och en 50/50-bong. Men det tog skruv direkt det.

Lite speed metal på det här så...

Redigerad kommentar

Kommentera

DJ Hemp: sök upp Timrå IK superelit på Facebook så håller du dig lite lagomt uppdaterad på junisarna! Krydda det med Hamrins bloggande och du ligger huxflux långt över medel när det gäller ditt lags junior verksamhet!
Kommentera

T T:

Om man bara hade vetat om det så. Har ju aldrig någon koll på när juniorlagen spelar. Det är sånt man läser om efteråt. Men 3-0 efter två perioder är fint. Bra återväxt!
Kommentera

DJ Hemp: Va fan, trodde du var på Malmö Isstadion. Förväntade mig en rapport.
Kommentera

Fruktansvärt trött i dag. Tvingade mig upp till slut. En dusch på det här och man kanske är fit for fight igen? Hade ju tänkt ta mig till Hyllie.

Nedsläpp i Haparanda om två timmar. Spännande! Kan vi mäkta med att vinna femte raka? Någon gång denna säsong borde vi ju kunna spöa även Asplöven!

Jaji, sätt lappjäv... på plats - kom igen Timrå!!!
Kommentera

SMÅLAND: Hallin är tyvär ur funktion...

Nu behöver Olovsson ta över rollen och faktiskt visa upp sitt fruktade skott lite med!

Det börjar lukta önerud och kolan lång väg...

Han ska visst ha ett värstingskott men än så länge ser jag mest ett pass för mycket från honom...

Boyce kommer få en del blåmärken efter täckta skott idag...

Men vi ska vinna tillslut!
Kommentera

Tallar står stadiga året om, ikväll ska vi blåsa av alla löv från aspen.
Kommentera

Asplöven HC - Timrå IK 2015-02-21
Hua vakna i foajén imorse!

Men nu har man ätit en goer frukost och ser fram mot nedsläpp i Happaranna kl 16!

Livsviktigt att vi besegrar spöket ikväll!

Hoppas Hallins skalle funkar...

Om en vecka ses vi Oskarshamn..

Bee there Jungen!!!

5 tim kvar..
Kommentera

« · 1664402