The great one: Håller på Timrå i SHL, men tycker Ante får mycket skit kastat på sej. Lill snutte Dahlen törs ni knappt kritisera. Han åker ju för man knappt åka skridskor längre och hemjobb finns inte. Riktig glidare med säkert 300000 i månaden. Eran kung är bara en skugga av sig själv.
pingvin: Jag är fortfarande övertygad om att problemet är centrarna och hur de spelar. Vi har egentligen ingen center som gör mål, OJ borträknad, det är inte hållbart.
Just nu spelar Hanzl som en bättre version av Lundin där den positiva skillnaden är att han inte blir av med pucken så lätt och slår bättre pass ibland.
Smokey: ja men han har ju inga kedjekamrater som kommer ner och hjälper honom heller, Rögle vet att Dahlén står och slöar framför kassen och hoppas på ett fantasipass så dom går med fyra spelare på Lundin som får en omöjlig uppgift och Rögle får världens spelvändning.
lungan: Helt klart är det så, var ju någon intervju m nr 54 som klart hintade om att mycket inte funkade och det fanns inget förtroende mellan raderna.
Nisse på Mon or: Laget är felbyggt. Bygg bakifrån och lägg degen på bra backar. Målvakterna har vi redan tycker jag. För många forwards som bara åker och glider. Förutom Hållander och Lander.
The great one: jag tror vi kommer bli ett klart stabilare lag när vi slipper Lyytinen, Rindell och Hanzl. Kan vi därefter skicka bort Eronen så kan det bli en spännande säsong nästa år.