9839: jag har sett långt ifrån allt, men innan han var avskriven var han ju mkt tydlig med sin kärlek till Timrå och att han gärna ville åter? Och sen är det väl bara ärligt att säga att man inte var önskvärd i klubben på en direkt fråga?
DJ Hemp: Kanske dags att slå fast att om man skall hamna i kval så är det bäst att ta den mindre smickrande jumboplatsen och hinna förbereda sig mentalt? 3 säsonger i rad nu där jumbon ser ut att vara mest mentalt föreberedda. Först klarade vi oss kvar, sen Malmö och nu Oskarshamn som det ser ut som.
Lakesi: han blir värd sin vikt i guld för Oskarshamn.nOtroligt tråkigt med problematiken på sidan om isen för den killen. Hade älskat att se han i våran rustning om de inte vore för de.
9839: "försökte vända supportrarna mot klubben"!?!? Det klarar vi nog bra själva, är det inte vad vi själva gjort här på hockeysnack en längre tid? Hängt ut spelare och ledare på löpande band och pissat på klubben, frågan är om vi kommer in i hallen nästa säsong? 🤔
Det värsta var inte koks-bruket, det värsta var inte heller den snyftintervjun, det värsta var att han skriver med Timråsupportrar på sociala medier och gråter om hur han så gärna vill till Timrå men att Kimmo inte vill ha honom. Försökte vända supportrarna mot klubben. Där pissade han på Kimmo och klubben på ett sätt som gör att de där sista broarna verkligen brändes.
Tråkigt, jävligt härlig grabb som är helt fantastisk på isen.
sikth: Klart det är ett pressat läge för Nubbs, det har man ju förstått. Sen ska han svara i direktsändning kanske inte direkt så jättekul. Finns liksom ingenting han kan säga för att förbättra situationen.
SPOODI: Lodins förtroendekapital i Timrå är ju förbrukat, han ska inte spela hos oss igen. Men jag tycker det finns massor av komik i alla turer kring det här.
Först knarkar han och då får han gå nåt program och så får han spela vidare då klubben är i extremt stort behov av kompetens på isen. Då dög det. Sen att det är spelarna som nu åker räkmacka i Timrå som nobbade Lodin, det är ju stor humor. Han har lekstuga i Oskarshamn med mycket sämre förutsättningar än samma stjärnor som nobbade honom, som nu är sänke för Timrå IK. Stor komik!
Hoppa fram fem år. Hemvändarna har stuckit från Timrå en efter en. Vi är nere på kvalplats och ligger pyrt till. Jag sätter mina slantar på att Timrå eller annan klubb skulle kasta sig över en spelare som Lodin om det sportsliga behovet är tillräckligt stort. Då är han ”rehabiliterad” och förlåten…igen.
Herminator: om han var ordentligt fast i missbruket är det väl tyvärr en del av den problematiken? Man säger saker och hoppas man kan fortsätta som vanligt ändå, hårt att döma nån för all framtid för sånt känns det som? Alkoholister har ju många varit i kontakt med, brukar uppvisa liknande mönster, men många kan faktiskt ta sig därifrån om de verkligen vill och får bra hjälp på vägen.
Jåkkinen: tror de flesta lag vill ha spelaren Lodin men inte personligheten Lodin. Svårt att lita på någon som gråter i media för sen göra samma sak igen
Det kan väl vara fler orsaker än knarket som gör att spelare i befintlig trupp inte vill ha tillbaka Lodin? Vore ju skönt att slippa läsa spaltmeter om sprickor i truppen nästa säsong.
Bokade precis 2 biljetter till matchen imorgon då farsan tände på alla cylindrar på idén, vet ju liksom inte hur många fler chanser man får att gå på match med farsgubben.
Åh, så underbart det är med landslagsuppehåll. Att vakna upp utan att ha somnat besviken, att inte gå runt på dagarna utan behov att förbereda sig för att inte brusa upp under kvällen.
Aldrig har ett landslagsuppehåll kommit så lägligt för mig.