Turkiska Tiken : Prissättningen i play in är ett av många skämt föreningen stått för denna säsong. Ansvariga har ingen aning om vad dom håller på med. Ring en saneringsfirma.
Man kan säga att den här säsongen tog slut samma stund som det kom ut att Ante Karlsson inte får förlängt. Sedan dess har vi radat upp förluster. Med några vinster (5 i rad?) där nånstans mellan alla förluster.
Barkborren: Rögle får för lätta mål. 2 mål på 2 första skotten. Patetiskt, helt jävla otroligt! 1 pp mål iofs där Pääjärvi inte tar sin man och man får skjuta direkt i slottet. 1an där gör bla Eronen en svag prestation. Kommentarer överflödiga. 100% att ham inte är kvar nästa säsong
Nu krävs en rejäl uppryckning. In med massor av skott på mål och folk på mål. Enda chansen. När vi gjorde detta ett par ggr i slutet av perioden skapade vi en del farliga chanser.
Att bara slänga in pucken och sedan förlora 90% av närkamperna så Rögle kan lägga ut den och fåå en lätt resa håller inte
Rögle kommer att spela på ledningen nu såklart och hoppas på kontringar eller pp för att stänga matchen
Lakesi: Vad är det för fel i Timrå…är alla ovänner med varandra eller vad är det frågan om ??? Ingen spelglädje man blir bara deppad att se eländet. Tur att det tar slut idag så man får rensa upp i skiten och ta nya tag till hösten.
Joslan00: Så illa tycker jag inte att första perioden var, men det märks att spelarna tappade mentalt efter målen. Första målet var slarv där inte Eronen var ensamt ansvarig (lite nyanser måste också en gästbok kunna ha). Andra målet var oerhört snyggt. Jag kan inte anklaga någon för det. Det ser otroligt tufft ut, men för egen del så har jag inte gett upp.
Erre92: Precis, båda våra backar överger dessutom anfallszon vid minsta misstanke att det ska kunna bli en kontring så vi får inget vettigt anfallsspel. Gissar att man blir kölhalad om man pinchar och misslyckas.
Det som slår mig är hur dåligt passningsspelet är. Puckar kommer på skridskor och baksida benet och gud vet vad. Inte konstigt att backarna inte kan få iväg snabba skott när de måste fiska fram pucken från sargen varje jävla gång.
Dubbeld: När han i ett och samma byte först delade ut en hyfsad tryckare och därefter jobbade hem kanske nåt ändå är på väg att hända? Ett aldrig så lite ändrat mindset kan uträtta underverk. Det är bara att hoppas.
Simmalugnt: det är ju antes skeva anfallsspel som ser till att vi hamnar i hörnen, det enda backar duger till är att peta ner puckarna dit igen, gudförbjude att dom är kreativa
Herregud Ante Karlsson, PP funkar inte med dessa formationer. Köra Hanzl, Lander och Pääjärvi i första PP, vad är syftet? Nästa PP kör förstakedjan rakt av!
Barkborren: Men ingen, med god syn och lite hörsel, kan ju vara förvånad. Föreningens totala haveri denna säsong kokar ju ner till detta. Omstartsknappen lyser kraftfullt just nu. Antar att allt kommer upp på bordet inom kort. Håll i hatten säger jag.
Lakesi: Ante är på väg att göra sig odödlig, episk. Han är fullständigt handlingsförlamad utom i en match. I den gör han helt obegripliga, helt ologiska förändringar som att bl.a. slänga upp en helt iskall Mieho i 1:a. Fanns ett jävla syfte med det..."Ok. Ni ville ha ändringar, då ska ni få ändringar" Som en tjurig jävla 3-åring
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.