1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590680 inlägg · 6217 ämnen

Avgå Peo!

« · 29569 Till forumet

Sv: Avgå Peo!
250kg kärlek: Jo, det ska jag tala om för dig. Jag ser ett scenarion som i n t e är sämre än för närvarande, för det kan det nämligen inte bli.
En ny tränare behövs, idag gick laget på tomgång i två perioder, det kan väl inte vara acceptabelt mot supportrar, publik och sponsorer...?
Jag tror spelarna tappat en stor del av respekten för Peo. Vad vi behöver nu är att BÖRJA OM om med:

Nya idéer.
Nya infallsvinklar.
En ny röst i omklädningsrummet.
O.s.v...
Kommentera

250kg kärlek: det kan inte bli sämre. 3 skott på mål varav endast 1 skott i anfallszon i första perioden, idag var det nästan lika dåligt som mot aik. och med tanke på att detta var mot ett sämre lag och på hemma plan så var detta nog sämre ändå.
Kommentera

Laken: vad tyckte du om Wards spel, var inte det positivt???

det var ju mästar klass på hans spel, stod upp för laget på plan och i avbytarbåset och manade på spelarna hela tiden.
Kommentera

Laken: Om vi leker med tanken att Peo avgår, vilket scenario ser du framför dig då??
Kan man göra detta lag så mkt bättre med ny tränare?

Skulle det vara så är jag inte alls främmande för nya tag. Med Peo kvar i timrå, men på annan position förstås.
Kommentera

Avgå Peo!
Med tanke på vad laget presterade idag så tycker jag att Peo bör avgå. Peo säger att det är fegt att lämna laget nu, jag tycker det är fegt att inte ta sitt ansvar...!
Hela laget borde skämmas, man kämpar inte tillräckligt förrän efter 1-3 reduceringen i tredje perioden, pinsamt!
Två chanser på de två första perioderna! Det duger inte.
Mitt enda positiva omdöme idag går till Matthiasson - tack för kämpaandan!
Kommentera

« · 29569