1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

AVGÅ PERRA!

« · 1452506 · » Till forumet

Sv: AVGÅ PERRA!
Nybbe: ...och en ledare i styrelsen. Många ledare blire.
Låst ämne

ÖstrandsNisse:Dom behöver en ledare i  laget och en i båset , ?vem är ledare i laget?det finns ingen! i båset står det ingen vad man har sett, han har tagit timeout...dom litar på det dom har kört tidgare skall ge utslag någon gång (det har gett 34p),det är som att en blind leder en blind,eller som jesus sade till gud när han spikades upp på korset ..förlåt dom , dom förstår inte bättre.
Låst ämne

bisterfinnen: hurrö!! ingen lös ryktes spridnig i vår helyllebok! 

bild? =)

helfyllebok när iconen mfl har whiskey provar afton...

Redigerad kommentar

Låst ämne

superfalle:

Jag såg Perra kyssa tomten jag!
Låst ämne

Dream Team: Eller kan det vara så enkelt att spelarna ser det uppenba som Perra missar? Att det i ren frustration blir så fel? Kan det vara detta som Corso såg och Vampola? Kan det vara detta som dessa framförde utan att få gehör? Tycker spelarna att Perra coachar tvivelaktigt men lyssnar på sin tränare och följer hans råd och ideér?

Så urusel som spelarna varit (med några undantag), så usla är de inte. Det handlar om något annat. Naturligtvis saknar laget några riktiga klasspelare men ändå. Bättre än så här bör det vara. Jag kan inte för min värld tro att det här är allt man kan få ut.
Låst ämne

Lemmy: Men spelarna kan ju inte sakna grunderna helt och hållet, dock så ser det ju ut på det viset ibland. Frågan är ju som sagt VEM som ska kunna göra det bättre med den här samlingen spelare? Är det så enkelt att det är den på många håll totala bristen på kompetens det sitter i trots allt?
Låst ämne

Modano: Sär skrivning är jätte kul...He ja Tim rå!!
Låst ämne

Hahl Bundy: hmm skulle vilja se en omröstning ang perra här isst för på ab...

gärna efter en hemmavinst imorgon... 

jag tror inte det skulle ha någon betydelse för resultatet....

Låst ämne

Kattgubben: då hoppas jag på snabb o smidig ägglossning...
Låst ämne

Edb: Du glömde ismaskinföraren.....:)
Låst ämne

Ambroo: Ägghalvan blev ju här tack vare sven-ingvars slängde av han här när han börja tjaffsa i bussen vilken danslåt de skulle spela i bussen, sen kom mes perra ut från tant hagos lägenhet och såg han yra omkring på motorvägen sen var det klart fick jobb omg i syföreningen.
Låst ämne

Ambroo: Han skriver ju ofta dom läsvärda orden i följetongen klabbe inför . Ansvarsfullt och kompliserat arbete . Kan inte sätta vem som helst på de
Låst ämne

Ambroo: Envetna rykten gör gällande att ägghalvan, som tidigare aldrig korsat den värmländska länsgränsen, hade fått nys om att den andra ägghalvan skulle befinna sig i Medelpad. Genom ett sinnrikt samarbete mellan FBK och det tårdrypande programmet "spårlöst försvunnen" skulle de två ägghalvorna återförenas med stor pompa och ståt i E:on arena. Men så gick det som det gick, och nu planeras uppföljaren på den eminenta filmen "ägget är löst" istället.... "ägghalvan sitter löst" är produktionstiteln och förväntas släppas första kvartalet 2013.

Redigerad kommentar

Låst ämne

Är det ingen som har funderat över vad Clabbe fyller för funktion? Varför är han här? Vad tillför han som inte Huss kan göra bättre? Flottflint!

Låst ämne

Lemmy: Du får ett plus, men jag håller även med Knullan. Jag är nånstans där i gråzonen, typisk sosse med vänstersympatier.

Förresten så har Nyström skrivit mer eller mindre självklarheter i sin senaste krönika. Förstår dock inte varför han skulle vilja hålla herr Johnsson i hand i ett kval:

Edit: Lägger in Sjöbergs bloggande också, även om den legat ute sen imorse:

Redigerad kommentar

Låst ämne

Själv ansluter jag mig till de som inte ser en match till utan att det görs något åt tränarsituationen. Jag hatar också att se den där jönsen stå och gapa i båset . Varför i Hvete ska man stötta och stå pumpa in pengar i något så nerkört och äckligt?

Det startade med Challe, honom vill jag aldrig heller se igen i båset för den delen. Man trodde inte det kunde bli sämre, har ni glömt det förresten?, men oj vad fel man hade. Sur jävla challehockey skulle aldrig spelas mer i E-on arena.

Jojo, nu har man sett tidernas sämsta tränarpar, med konflikter och uselt grundspel. PP och BP som t.om. är värre än Challetidens. VAFASEN VAKNA, även om jag älskar Timrå IK så hatar jag vad fan som pågår.
Ingen relation är prickfri utan nu ska det till förändring innan jag ser en match till, så det så!

Låst ämne

ÖstrandsNisse: Varför i Herrans namn går inte Perra och Clabbe självmant? Är de självdestruktiva, eller vad ? Är det bara pengarna det gäller? Hur ska de kunna ta jobb som tränare efter detta ?
Låst ämne

orion: jag me . Alla dar i veckan . De har varit jobbigt som fan att åka hem från matcherna i år . En lax fattigare och känslan av att fått en stor svart kuk uppkörd i arslet . Men de kommer bättre tider förhoppningsvis
Låst ämne

Kostiainen: Ok . Själv är jag mer en alternativ ett kille även fast de svider .
Låst ämne

Kostiainen: I och med att du kör det där fruktansvärt tröttsamma snacket där du likställer Timrå IK med vilken annan affärsverksamhet och produkt som helst så dör diskussionen helt och hållet. Där är vi så långt ifrån varandra som man överhuvudtaget kan bli och det är ett under hur du tagit dig förbi de första stadierna och sedan blivit Timråsupporter. Det skulle ju lika gärna vara Busslink då hållit på. Eller Dollarstore. En riktig Dollarstoresupporter. Det är inget att skämmas för.

Låst ämne

orion: Ja just det! Vaska biljetter hehe
Låst ämne

Kostiainen: Jag är på ditt resonemang fullt ut. Jag blir bara mer och mer förbannad över att se hur denna tränartrojka tillåts stå kvar och prestera noll. De inger ingen som helst tro att det här kommer att ordna sig, de har redan börja ställa sig in på kvalserien.
I en kvalserie kommer de inte att lyckas ett dugg bättre. De besitter inte den kunskapen och det är verkligen oroväckande.
I en annan tränare, med ett annat tänk, har vi goda chanser att överleva kvalserien. Med Perra och Clabbe går det år fanders, det är jag helt övertygad om.

Om man bara visste att det finns en plan att byta ut dessa tränare inför kvalserien, eller i god tid innan, så kan man så smått börja tro på underverk. Men med de uttalanden som görs från föreningens sida blir jag mer och mer osäker på att vi någonsin kommer att förändra ledarstaben. Även om jag vet att man inte skriker ut ett tränarbyte innan man har en plan B så börjar jag ändå att misströsta.

Villkorslös kärlek, ja så är det. Men även ett sånt förhållande kan spricka. Hoppas att jag aldrig får uppleva det.
Låst ämne

superfalle: Kan man köpa biljetter till dåliga hockeymatcher och sen skita i att gå dit, det skulle vara som att stödja ICA-butiken men hälla ut mjölken...6200 betalande på varje match, fast bara 1400 i hallen. En protest jag skulle kunna tänka mej att delta i!
Låst ämne

superfalle: Alternativ 2
Låst ämne

Kostiainen:om ica hade kontrakt på 1000000 liter mjölk och inte bara kunde slänga mjölken för då konkar dom . dom var medvetna om sin tabbe men vädjade till folk att hålla ut och dricka den mjölken några månader för att sen köpa in mjölk som smakade som himmelriket . du tyckte väldigt mycket om denna ica affär och ville att den skulle vara kvar och affären var helt beroende av att du köper mjölken . vad gör du ? håller ut eller skiter i att köpa mjölken och låter affären dö 
Låst ämne

Hahl Bundy:äh va ska han säga då . klart ingen bekräftar innan de blir officiellt .de är ju klart perra får gå . han har ju inte åstakommit nåt på snart två säsonger förutom gjort sej ovän med starkare personligheter som inte kliat han på pungen efter förlusterna . stannar han har han snart en konflikt med bremberg tror jag . han verkar vara en kille som kan öppna käften 
Låst ämne

Ja, det är nog mig Knylan syftar på Hahl Bundy. Jag tyckte fler skulle dissa matcherna, och ja Knylan, jag tycker fortfarande det.

Varför betala för en produkt man inte vill ha?

Resonemanget är som följer; Ica Maxi skulle köpa in en jävla massa mjölk med smaken av jordnötter och selleri, några få kanske köper men det är mest på skoj för att testa hur jävla äckligt det skulle vara. Efter det så köper ju aldrig Ica in skiten igen eftersom det inte sålde.

Timrå köper in Clabbe och Perra, Folk tyckte det var kul och hoppfullt i början, sen började skiten surna och dras ner under sträcken. Folk fortsätter dock gå på matcherna trots att det luktar satan om det sura i båset, nu har dock doften blivit alldeles för stark så det går fan inte ens att vistas i hallen.

Vad gör föreningen? Städar de bort skiten som luktar eller har de gått och blivit så jävla van med stanken att de inte tänker på hur annat folk tycker det luktar?

Äh, fan ni fattar, jag äcklas av att se människan i båset stå som nån jävla efterbliven gås och gapa.
Låst ämne

Hahl Bundy:Fy fan att ingen kan säga ifrån ,vilka lallare,ett bevis att alla är nöjda med läget .....vi fortsätter i samma trall och det får bli som det blir ,tycker alla troligtvis.
Låst ämne

ÖstrandsNisse: Snarast verkar det som om alla gör sitt bästa för att få Timrå IK att ligga på sitt yttersta...
Låst ämne

Hahl Bundy: Det var verkligen utförligt!
Låst ämne

Ha ha det var den kortaste intervju jag sett o hört.

Låst ämne

Ambroo: "Ack Värmeland du skööna........!"

De grunderna.

Låst ämne

Hahl Bundy: "vi måste tillbaka till grunderna på alla plan..."

Vilka grunder?

Låst ämne

arnio: Jag har aldrig tvivlat på att alla gör sitt yttersta. Begriper inte varför det kommer på tal så fort man kräver att något görs. Jag konstaterar bara att Per-Erik Johnsson inte är rätt man att få ordning på den här skiten. Och det är en jävla skillnad. Per-Erik är lika bra för Timrå IK som Fredrik Reinfeldt hade varit för Socialdemokratin. Hajar du?

Jag har inget mot Perra, men i min bok är han ingen Timrå-tränare. Den kompetensen besitter han inte.
Låst ämne

Undrar vem nästa 4 kedje spelare som någon annan klubb lurar på oss blir. Förvånar inte om alla pengar redan är slut med dessa allsvenska värvningar. Fröken T johansson och mormor C ericksson kan ju ALDRIG törs inte säga hur illa det är utan gömmer sig i syföreningens skydds rum bomb säkert tydligen.
Låst ämne

arnio: vi har hållt tummarna i snart 2 säsonger!! hoppats på att se något tecken på konstruktivt spel. någon grund tanke bakom spelet. men ne man kan inte stå ut med hur mycket som helst. perra har gjort sitt så är det bara. inget kan bli sämre i alla fall.

hejar man på timrå så man känner sig som ett psyk fall. Ena dagen känner man ett glädjerus, för att sedan nästa match åka på världens ångest. för att ha sett den sämsta hockeyn man nånsin sett.

Låst ämne

arnio: Nu har har ju Sundlöv blivit räddad av alla juniorer ni spottat fram, för inte fan gör han skit mkt bra värvningar utefrån eller.
Låst ämne

arnio: Alla människor har en gräns.
Låst ämne

Spelare och ledare gör sitt ytterst, tro inte något annat. Se bara på Brynäs och Sundlöv som tidigare bespottats när vi spelat i Kvalserien men nu hyllas i stället. Att sparka folk till höger och vänster löser oftast ingenting utan kostar bara en massa onödiga pengar. Hål tummarna och älska ert lag och stötta så gott det går.

Låst ämne

putte_patte87: Dom Nötterna röstar ju så där eftersom dom vet att Vi åker ur om Perra är kvar.

Ingenting annat.

Låst ämne

putte_patte87: Det är hela Värmland.
Låst ämne

The Fat Bastard: 70 procent av 1800 personer föddes med en valnöt i skallen istället för hjärna. Och tycker att perra ska få va kvar. 
Låst ämne

Hahl Bundy:

Man mår illa av nedmonteringen, Jag kan bara hålla med! Vi hade ett gyllene läge inför säsongen att bygga rätt, men hur det gick vet vi ju... DET ÄR SÅÅÅ TRAGISKT.

NJUT AV ELITSERIEN NU, Nästa säsong är vi Allsvenskt eller sämre (Ekonomin).

Låst ämne

The Fat Bastard: Klart man gör. Det kommer jag alltid att göra. Även nu.

Det är därför jag reagerar som jag gör när jag ser hur allt misshandlas. Min kärlek klarar inte av att pissas på som det gör just nu.

Själv tycker jag inte att det är spec. missnöjesvisande o påvisande att man ogillar spelet o inställningen, genom att skandera detta gång på gång efter den ena pinsamma förlusten efter den andra.

Låst ämne

Hahl Bundy:

ÄLSKAR TIMRÅ IK gör man väl ändå? Ogillar spelet och inställningen är väl annat.

Redigerad kommentar

Låst ämne

Knylan: Antar att du menar min mening med "tyst protest".... men jag vet inte.

Jag har fått nog helt enkelt. Jag tänker inte se nåt mer med Perra... men jag har inte uppmanat andra att göra det härinne.

Det är ju fritt vad man vill göra.
Men jag står för det jag skrev.... att det bör protesteras från läktarhåll istället för klappa händerna o skrika: "Vi älskar Timrå!" efter den ena patetiskt usla insatsen efter den andra....

Redigerad kommentar

Låst ämne

Hahl Bundy: Har också mailat styrelsen (Christer) i början nov, men har ännu inte fått något svar. 

Ville allmänt ha lite svar på mina raka-konkreta frågor om saker och ting, och hur man ser på situtationer i nutid (nov) och hur man ser i framtiden, utvecklingsmöjligheter mm. Om man i nutid är trygg med lagbygget som jag (då) men även nu anser vara modell XL budget variant. 

Kort och gott var jag väldig saklig och hade en del synpunkter samt ideer vad jag tror skulle göra nytta för TIK i framtiden. 

Men svar på detta får man då allt se sig i stjärnorna efter. 

Låst ämne

Jockz: Han har en väldigt tjackig aura den där karln men tänk om det fanns en tillstymmelse till samma stake hos folk i våra led, som vågar ta en konfrontation även om det går att skötas på ett mer sympatiskt sätt än vad han visar upp.

Att folk som skriker saker från läktarhåll får kritik från åldringar som hänvisar till att "det inte är Perra som är på isen" som jag fick smaka på under gårdagen t.ex. spelar ingen roll. "Luften är fri" som den där gamla trötta sägningen heter. Skulle man som utomstående gå in här på HS och ta det som skrivs här för att "jävlar vad det protesteras från supporterhåll" så skulle man bli omåttligt besviken över att vara på plats i hallen och se den artighet gentemot misshandeln av vårat klubbmärke som stundtals visas upp.

Att sluta gå på matcher och att uppmana andra att göra det är bland det absolut vidrigaste jag vet. Det finns INGENTING som är mer patetiskt än sådant beteende. Alla bestämmer själva om dom vill gå på matcherna, men kom för fan inte dragandes med något patetiskt ståndtagande och "tysta protester". På vilket sätt behöver den här föreningen "tysta protester" nu? Det övergår mitt förstånd.

Låst ämne

Hahl Bundy:

Det är ju tragiskt att grabbar som vuxit upp i föreningen inte spelar här längre, utan överbetalda slöa sopor gör det.

DET ÄR FEL PÅ FÖRENINGEN...

Man skall bygga laget kring det man har av egna produkter så att det finns en förankring i distriktet och ett hjärta till klubben! Det tycker jag!

Timrå IK är dom bästa.

Låst ämne

« · 1452506 · »