Manderville:
1-5. Ser tungt ut... Nu måste ju Nubben agera. Allt annat är ju för fasen patetiskt...
Redigerad kommentar
Eftersom det knappast råder något tvivel om vilka SM-medaljer det ska spelas om i vår så tar jag gärna en förlust i kväll. Jag har flera gånger trott att vi befunnit oss längst ner i källaren, men vi måste tydligen hitta en ännu lägre punkt innan det sker något drastiskt.
Allt handlar om kvalserien. Där och då gäller det. Ju fler träningsmatcher laget får för av-värmlandisering, desto bättre. Med hemmaförlust nr hundraåttifyra för dansbandslallarna och publiksiffror som kvällens, så...har jag svårt att tro att kickning går att undvika många dagar till.
Det här är pinsamt att kolla på, det gör verkligen ont att se laget lira så jävla dåligt.
Alltså Perra måste bytas ut helt enkelt.
Ja - vad säger man? det har varit roligt i 10 år, men nu ser det mörkt ut minst sagt.
Motståndarna behöver inte ens göra målen själva...
superfalle: ganska många här inne. Jag har själv haft mina tvivel under en längre tid men så fort man öppnade sin mun fick man minsann höra hur underbar han var.
Ska sanningen fram så finns det säkert sämre målvaktstränare än Tarvainen men han är ingen gyllene gud när det gäller att hitta guldkorn heller. Men frågan är om det finns någon bättre målvaktstränare som har något som helst intresse av att flytta till Timrå.
Johnny B Goode:
herregud riddarn...
2 sopor som skall stötta varandra. kan ju bara sluta på ett sätt.
Per HApps:
De räknar ju alltid in säsongskorten, oavsett om de sitter någon på platserna, mitt företag har X-antal platser, men INGEN ville gå idag, gick inte ens att skänka bort,,,,så har det varit ett flertal matcher nu.
Sparka perra och det kommer minst 1000 pers till, som handlar i puben, kiosk m.m
Hoppas någon i ledningen inser alvaret snart, det är dyrare att ha perra kvar än att sparka honom.
Dream Team: Skriver under på det. Hade jag bott kvar i Sundsvall hade jag gått på varje match, oavsett om de leder Elitserien eller ligger sist.
Det är nu de behöver oss som mest.