Då kan det säkert kännas skönt för dig att veta att jag sitter betydligt närmare tik-klacken än knas som gnäller i våran gb. och jag är inte det mista störd av slåendet på trumman. Dessutom tycker jag att det är ok att sjunga få ramsor som en kör hela matchen. Det skapar mer stämning än någon filosofisk prosa.
Däremot så tycker jag att det är skamligt att man som gäst i en arena stjäl saker som man vet är någon annans egendom. Att man därefter stolt skryter om det på HS gör saken änu mer patetiskt. konstigt att era matchvärdar tycker att det är ok. Jag tycker trots allt att timrås klack är överlägsen modos alla dagar i veckan.
Men... inget av ovan nämnda gör mig så bedrövad som ett Modo som plötsligt inte skulle kunna vinna en match ens mot Antjärn.
Trumma eller inte trumma, det var bara Timråröster som hördes för den delen... Men då är jag väldigt selektiv eftersom jag bara kunde se tredjeperioden på teve.
Det mest anmärkningsvärda med den tredje perioden var att Modospelarna såg helt ointresserade ut av att ens försöka. Något säger mig att om Timrå legat under med tre hade Hallin, Styf, Sanny och Jonte bara kört ännu hårdare. The Skröder boys verkade mest sugna på att få ta en skön dusch efter matchem.
Kvällens man är ändå Boorken som var in på isen och viftade med långfingret och allt. Det är 25 år sedan han fajtades med publiken som hoppat in i Djurgårdsbåset i Timrå. Han kan än.
Ann: Du vet väl att ont skall med ont fördrivas ( c ; Upp med lappen bara. Har han bilen ute, så skriv en och sätt under torkaren också. Den hinner lagomt frysa fast till i morgon bitti.
hellge: Det hoppas jag eftersom det är våran gästbok och rimligtvis är det också vi som bestämmer vad som visas i den, gillar du det inte så låt bli att kika in här, alternativt sätt en postit lapp längst upp på din skärm så du slipper se bilden.
hellge: Plocka bort Hans Jonsson, Sundström och Svartvadet hos er så ska vi se hur vassa Modo blir. Det var tungt med nyckelpjäser som Lotvonen och Hahl borta, när nu förmodligen Warg försvinner också är det kört. Robban är redan usel som center, nu ska någon annan(förmodligen) brunkare in och agera playmaker...jippie.
mattias - 74: Sundh var lite brydd över att Svartvadet kom fram och snackade engelska med honom. När reportern frågade Svartvadet vad han sa till Sundh svarade han "jag sa att han spelade bra. Det är ju roligt att vi får fram så unga och duktiga spelare".
Ganska komisk kommentar som säkerligen ligger ett par mil ifrån sanningen. Roligast i det hela var att Svartvadet snackade engelska till Sundh.
Är det närbild eller samma som SVT visade ? I sådana fall kan man bara tolka det som man vill, för det går inte att säga varken bu eller bä på dom bilderna.
Inte lätt för Vinnerborg heller som är på fel sidan målet i denna situation, för att kunna avgöra.
Paddan: så de finns ingen modo spelare som haft en högklubba vid målgården förut? de är ganska lätt att en spelare lyfter klubban o fattar tag med båda händerna ;) o ja tror knappast att krizian eller (Kristina) stog raklång ;)
svasse24: Jag har själv aldrig fått ett slag med en klubba på halsen och vet inte hur mycket eller lite ont det gör, eller hur lång tid det tar innan det går över, men det verkar det ju som att du gör.
-Gurra-: Jag uppskattar din hjälp med tifot och även att du ställer upp som reservtrummis när Olle jobbar.. Men lite nyanser nån gång mellanåt vore väl inte så tokigt.
Får man lite mothugg så går inte världen under, alla är inte emot en, det är inte trackaserier - det är väl lite mer kommentar liknande situationer.