Nu har man lugnat ner sig efter dagens skitförlust.Ibland funderar man på hur kan jag som enskild TIK fantast hjälpa till. Idag var allt rätt , en helt otrolig klack med ett otroligt stöd till spelarna ändå gick det åt skogen. Kritik ska man ge om den är befogad men ska jag ge kritik så är det längre upp i organisationen, Styrelsen ska absolut ha en riktig känga för deras agerande inför den så svåra uppgiften att klara sig kvar det andra året. Styrelsen trodde säkert att man var bättre än man var, skulle med andra ord vara enkelt att nå slutspel.Tror att organsationen i TIK måste bli mer Proffsig och ödmjuk, nu har man haft världens chans att etablera sig. Det räcker inte att springa omkring på hemmamatcherna med kostym och tro att jag vet bäst. Nu har jag stuckit hakan ordenligt, okey men kritisera mig om jag har fel! Försöker att få till en konstruktiv debatt, ; för TIKs bästa.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.