Modano: För bövulen!!! Inte " Svarta Änkan " Henne träffade jag på Finlandsbåten ( Sundsvall-Vasa ) en gång i tiden.... En fruktansvärd upplevelse!!! Men men jag söp bort henne och tur fan va det!!!
Modano: Vi får va glada åt eländet trots att vi drar åt oss för jävla många onödiga utvisningar!!!! Det är för helvete kul med lite Allsvensk fotboll i stan!!!! Ohre är som han är... Men han gjorde ett par jävla bra räddningar idag... Vi ska inte köpa en jävel än... Vi har tagit 13 jävla poäng utav 15.... Vi har 11 utav 12 jävla poäng på bortais... På 4 jävla matcher.... Vi har jävla snart tagit lika många poäng på 4 bortais som i SHL förra säsongen!!! Nä nu laddar vi om satan!!!! Dags för första " SLAGET OM VÄSTERNORRLAND " på riktigt och inget jävla trams!!! På lillörda då jävla smäller det som fan i EON!!! Nu kör vi Lönnå på högsta på grammofonen och hinkar lätt och firar ikväll!!!!
Otto1: Eller SAIK:s 0-1 mål förra lördagen. Domarna dömer helt godtyckligt. Förstår inte hur svårt det kan vara med alla reprisbilder dom har tillgång till. Det är väl bara att följa det som bestämts.
SMÅLAND: Blanda inte in fjant bollen Gif kan spela sina jävla hemma matcher i Arabien Spanien Somalia. Blev bestulen på 3 poäng ikväll av domarjävlarna men jävligt STARKT att ta 8 av 9 på den här borta veckan. Samtidigt ser man att Orre är en målvakt som inte klarar av den här nivån om bratten blir skadad en längre tid.Nån enstaka match men det måste förstärkas upp där omg.
Skitmatch, men va faen. Om vi förra säsongen ständigt hittade sätt att förlora har vi så här långt börjat hitta sätt att vinna. Spelar liksom ingen roll hur det ser ut, på något jävla vis slutar det med gruppmys nere hos målvakten. Det gillar vi.
Tycker Orren gjorde det bra idag! Lite fladdrig mellan varven, men gjorde såväl idioträddningar som snygga parader. Gött att se!
Hoppas #50 har mer att visa än i dag. Hursom ett lyft för den kedjan att Madsen ersattes. Lundin hade det lite jobbigt. Men GWG och 7e på 5 är respect. Du är förlåten, men lite mer vårdat fram över bitte...
Serieledning, i a f ett litet tag till. Den tycker jag att vi cementerar. Helt sjukt egentligen, med tanke på hur spelet i stort sett ut. Mycket kvar att jobba på. Vi lär bli bättre och bättre. Mysigt då att vi, pepparpeppar, ser ut att hänga med bra från scratch.
Intressant match mot Six-finger-city härnäst. Kan vi rå på dom och visa vem som är husse redan nu? Vore majso. Känslan är att det borde bli tufft, med tanke på att dom är ett i princip intakt lag från i fjol. Å andra sidan har dom en skön vana att underprestera. Intressant blire, anyways.
Nähä, kanske en liiiten söndags-lagga på det här? Jomen.
Reign in red: Jadu förutom PP så måste man ju nästan erkänna att Timrås spel i 5 mot 5 har varit ganska fritt från underhållning i nästan alla matcher. Men hej vi vinner ju så är väl dumt att klaga..
Reign in red: Dom är extra hårda med målgårds-bedömningar nytt för i år, bara du har en skridskoskena i målgården så ska spelet blåsas av eller i det här fallet målet dömas bort.
bar mofftak: Ja han var stabil idag trots allt! Men kan ju konstatera att man inte saknat matcherna mot Bofors i HA. Alltid gris och brunkhockey utan underhållning mot dom.
Kerstin_k: Jag undrar om det inte kan vara eventuellt lite kontakt men målvakten innan han vänder sig om mot pucken. Men jag kollar på iPad, ser inte så bra. Men det kändes som ett jävla rån att det inte fick bli mål.
73Sjöbba: Får dom ens videogranska det? Och då borde det väl ha blivit utvisning? Om de dömer bort målet för det borde ju nån timråit ha gjort något regelvidrigt.
Nej, ingen seger idag. Inga poäng. Jävligt surt. Ja, en del har svackor. Men det finns attityd. Det finns en riktning. Som Svensson säger efter matchen, det vore skönt med tre poäng på lördag, men ännu viktigare är prestationen.
Jag känner ingen större oro. Det här är mitt lag. Jag ser det.
Inte " Svarta Änkan "
Henne träffade jag på Finlandsbåten ( Sundsvall-Vasa ) en gång i tiden....
En fruktansvärd upplevelse!!!
Men men jag söp bort henne och tur fan va det!!!