kennas: Han har gjort 1 mål och 0 assist på 3 matcher. Han gjorde 1-1 målet igår då USA slog Schweiz med 4-1, lagets första seger i turneringen med de ligger just sist inför den sista speldagen då de möter Slovakien. www.deb-online.de/index2.htm
Peter Regin är poänglös efter två förlustlandskamper med Danmark denna helg, 1-4 mot Vitryssland och 1-2 mot Norge. www.ishockey.dk/
250kg kärlek: Riktigt bra citat av Sloan. Men det känns väl inte som det stämmer in på årets TIK direkt. Skulle TIK göra fler än 4 mål, får man nog hjula hem till Nacksta efter matchen.
Så ja....NU kommer det rätta....hur förvirrad va jag...inget ovanligt iofs...
Alltså: Såg Blake Sloan på IKEA idag inhandlandes madrasser o diverse möbler OCH ljus och ljuslyktor....mysvarning där*S*...Alltså drar jag slutsatsen att han inte längre tänker bo kvar på hotell...eller så har han redan flyttat till egen liten våning utan att jag vet något...;))
LingaN: Ja det har jag ingen aning om ...frågade aldrig efter adressen *S* Kanske inte ens är så....han kanske inreder hotellrummet lite mysigare ;)) Va iallafall trevligt att se honom så glad o så o med kläder om ni missförstår mej rätt....Alltid trevligt att se våra rödvita dynamitpaket ute i vimlet iofs:))
Ann: Jag tror det hela handlar om en anpassning. Kenta har beordrat Sloan att flytta till något större än ett litet futtigt hotellrum. Anpassningen till stor rink har ju inte gått riktigt så fort som man kunnat hoppas. Om Blake flyttar från ett litet rum till ett stort kanske det påverkar hans spel också på isen.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen