Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Sitter och funderar hur publiken har blivit bortglömd och varför och hur skall publiken komma tillbaka.
I hallen ser det ut som det har sett ut i flera år allt ser likadant ut : inget nytt, man vill se något nytt som gör en nyfiken !
Nyfiken : Jippon Ja.. men vad ?
I paus : Intervjuer med spelare ? Tävlingar ?
(Vi kommer dit ser uppvärmningen , Sedan musik som håller blåsa skallen av en, tror dom att man är döv ,sänk volymen en bra början)
Vad händer i Red Eagels Shopen : Inget ?
Före matchen ?
Efter matchen ?
Det känns som tiden har stått stilla länge .. för länge!
Vi/ Dom/ De = Måste skapa ett intresse för Timrå ik i media- synas - höras-överallt .
Vad gör Supporterklubben för gemene man .. inget tror jag ? inte i hallen iallfall ?
Måste klacken stå på samma ställe? kanske på 2 ställen.
Snart är det kval DÅ då ligger det stort ansvar på oss/ dom de..det skall vara ett jävla drag i hallen , runt om i Timrå, ja överallt.
Vi måste skapa och börja bygga det nu.! inte sen, alla ansvariga inom Timrå Organisation måste göra så att det blir kul att gå dit !